|
Ogłoszenie nr 510407650-N-2021
z dnia 25.01.2021 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej: Rozbudowa, przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Lubaczowie – etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 770364-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 65002153300000,
ul. ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego
31,
37-600
Lubaczów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
166 329 095, e-mail
sekretariat@mzgkim.lubaczow.pl, faks
166 329 095.
Adres strony internetowej (url): www.mzgkim.lubaczow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa, przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Lubaczowie – etap I
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
MZGKiM.271.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
a/ Budynek techniczny - demontaż istniejącego silosu na wapno - uzupełnienie konstrukcji stropu, więźby dachowej i pokrycia dachowego - docieplenie stropu, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie ścian zewnętrznych i wykonanie elewacji - wykonanie fundamentów i montaż silosu na wapno o poj. 30 m3 przy budynku technicznym - wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, b/ Komora stabilizacji tlenowej osadu - budowa żelbetowej komory stabilizacji osadu o poj. użytkowej 288 m3 przykrytej laminatem poliestrowo – szklanym wraz z dostawą i montażem urządzeń i wyposażenia technologicznego - budowa pomieszczenia technicznego o powierzchni 16, 6 m2 przy komorze stabilizacji tlenowej osadu, wraz z dostawą i montażem urządzeń i wyposażenia technologicznego c) Reaktor biologiczny i pompownia osadu recyrkulowanego - demontaż istniejących urządzeń i wyposażenia technologicznego, - demontaż kraty schodkowej z obudową, - wymianę istniejących balustrad stalowych na balustrady ze stali kwasoodpornej, - czyszczenie i wykonanie powłok ochronnych ścian żelbetowych reaktora i pompowni osadu recyrkulowanego, - dostawę i montaż urządzeń i wyposażenia technologicznego, - wymianę dmuchaw napowietrzających w hali dmuchaw d) Sitopiaskownik - wykonanie wsporczej konstrukcji żelbetowej pod sitopiaskownik - wykonanie obudowy sitopiaskownika z płyt warstwowych na stelażu z profili stalowych - dostawa i montaż urządzeń i wyposażenia technologicznego - przebudowa poletka ociekowego piasku e/ Biofiltr - wykonanie fundamentowej konstrukcji pod montaż biofiltra - montaż kontenerowego biofiltra - wykonanie instalacji odciągu odorów f/ Wiata - budowa wiaty o konstrukcji stalowej i żelbetowej o kubaturze1430 m3 - wykonanie instalacji elektrycznej - wykonanie kanalizacji spustów i odcieków - dostawa i montaż przenośników ślimakowych osadu g/ Pompownia ścieków surowych - wykonanie zadaszenia nad pompownią ścieków surowych – wiata konstrukcji stalowej o kubaturze 1013,7 m3 - czyszczenie i wykonanie powłok ochronnych ścian żelbetowych zbiornika przepompowni, - czyszczenie i konserwacja istniejących konstrukcji stalowych przepompowni - wymiana pomp i mieszadeł - wymiana części rurociągów technologicznych, h/ Aparatura kontrolno-pomiarowa i automatyka - wymiana rozdzielnic elektrycznych, - montaż systemu sterowania i wizualizacji, - szkolenie obsługi, - opracowanie dokumentacji powykonawczej i) Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do instalowanych urządzeń komplet dokumentów: - pełne instrukcje obsługi urządzeń w języku polskim, - katalog części zamiennych, - dokumenty CE, j) Wykonawca dostarczy dokumenty na podstawie których dokonuje się rejestracji urządzenia przez Urząd Dozoru Technicznego - jeżeli wymagają tego przepisy szczególne. k) Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń i potwierdzi to wydaniem stosownych zaświadczeń. l) Wymagania dotyczące serwisu - Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym na zamontowane urządzenia zlokalizowanym na terenie kraju. - Wymagany czas reakcji serwisu w okresie gwarancji– 48 godzin od zgłoszenia. ł) Dodatkowe uwagi: - Prace wykonywane będą na czynnym obiekcie, nie dopuszcza się przerwy w pracy oczyszczalni ścieków - wykonawca zapewni funkcjonowanie oczyszczalni przez okres wykonywania prac. 3. Zakres robót nie obejmuje wykonania robót związanych z wymiana prasy osadu. Wymianę prasy zrealizowano w oparciu o aneks do projektu budowlanego – załącznik nr 10 do SIWZ załączony do celów poglądowych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45200000-9,
45252127-4,
45252200-0,
45232400-6,
45311200-2,
45314300-4,
45317000-2,
45317300-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|