|
Ogłoszenie nr 500099647-N-2018
z dnia 08.05.2018 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.: Modernizacja i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Trzebiechowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu RPO 2014-2020 Gospodarka wodno-ściekowa
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527390-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 365772990,
ul. Parkowa
1b,
66-132
Trzebiechów, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683514014, 683514014, e-mail
m.wawrzyniak@zgktrzebiechow.pl, l.urbanski@zgktrzebiechow.pl, faks
683514014.
Adres strony internetowej (url): http://zgktrzebiechow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z 100% udziałem JST
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Trzebiechowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZGK.271.3.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
Przedmiot zamówienia pt. „Modernizacja i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Trzebiechowie” w systemie zaprojektuj wybuduj. Zadanie obejmuje zakres: 1. Opracowanie na podstawie PFU, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach lokalizacji inwestycji oraz decyzji lokalizacyjnej, dokumentacji projektowej budowlanej oraz wykonawczej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę oraz innych wymaganych uzgodnień, opinii oraz zatwierdzeń, 2. Wykonanie robót budowlano – montażowych związanych z wykonaniem robót przewidzianych w PFU, 3. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wymaganej do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Projekt modernizacji i rozbudowy gminnej oczyszczalni ścieków należy sporządzić w oparciu o program funkcjonalno – użytkowy oraz kartę informacyjną przedsięwzięcia (decyzja ustalająca lokalizację inwestycji celu publicznego jest w trakcie uzyskiwania). Jeśli gdziekolwiek w SIWZ lub załącznikach do SIWZ powołano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, normy, aprobaty itp. dodaje się słowa „lub równoważne”. Przez słowo „równoważne” Zamawiający rozumie rozwiązania technologiczne, materiały lub urządzenia o parametrach i właściwościach nie gorszych niż przywołane w tych dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca musi uwzględnić: a) konieczność uzgodnienia z Zamawiającym ostateczny projekt modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków, b) w czasie prac budowlanych musi być zapewnione oczyszczanie ścieków dopływających do oczyszczalni, c) zapewnienie dozoru mienia na terenie budowy, na własny koszt, d) ubezpieczenia realizowanego przedmiotu zamówienia na czas realizacji umowy od wszelkich ryzyk, łącznie z klauzulą zabezpieczającą szkody powstałe w częściach ukończonych, w takim zakresie, by ochroną ubezpieczeniową objęte były również roboty wykonywane przez podwykonawców, jeśli Wykonawca posługuje się podwykonawcami, e) zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione osoby, obejmującej wytyczenie geodezyjne oraz geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz z mapą powykonawczą, f) wywiezienie odpadów z terenu budowy wraz z kosztami ich utylizacji, g) załadunek, wywiezienie i rozładunek materiałów rozbiórkowych i innych, które wskaże inspektor nadzoru w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na terenie wsi Trzebiechów lub bezpośrednim sąsiedztwie, h) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, i) uzgodnienie we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii, ewentualnie punktu zrzutu ścieków oraz dopełnienia wszelkich formalności z tym związanych, oraz pokrycia kosztów z tym związanych, oraz pokrycia kosztów zużycia poszczególnych mediów, j) zorganizowanie we własnym zakresie: a) zaplecza budowy, b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, Zamawiający nie wskaże nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów, postoju maszyn i urządzeń, a także miejsca poboru wody i energii elektrycznej oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp. j) Wykonawca musi przewidzieć realizację robót etapami, uzgodnionymi z inspektorem nadzoru. k) Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych. Użycie przez Wykonawcę materiałów, urządzeń uzgodnionych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem określonych materiałów i urządzeń. l) Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie koszt odtworzenia terenu, na obszarze którego prowadził roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie robót budowlano-montażowych objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Postanowienie powyższe stosuje się także do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. Dla udokumentowania tego faktu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie jednego tygodnia od dnia podpisania umowy, wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać i oświadczeniem dotyczącym formy zatrudnienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę w wykazie. Za nieprzestrzeganie wyżej wymienionych zapisów Zamawiający przewiduje zastosowanie kar umownych, które opisane są szczegółowo w projekcie umowy. • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 – Program Funkcjonalno - Użytkowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:
45000000-7,
45111200-0,
45232421-9,
45232410-9,
45232423-3,
45255600-5,
45232400-6,
45231300-8,
45310000-3,
71332000-4,
71351000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|