|
Ogłoszenie nr 510007869-N-2019
z dnia 14.01.2019 r.
Gmina Miejska Kłodzko: Pełnienie funkcji Operatora Podziemnej Trasy Turystycznej im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Kłodzku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 657145-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Kłodzko, Krajowy numer identyfikacyjny 52605000000,
ul. pl. Bolesława Chrobrego
1,
57300
Kłodzko, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
074/8654600, e-mail
umklod@um.klodzko.pl, faks
748 674 062.
Adres strony internetowej (url): www.um.bip.klodzko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Operatora Podziemnej Trasy Turystycznej im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Kłodzku.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZPI.271.28.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
1. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji Operatora ruchu turystycznego w Podziemnej Trasie Turystycznej po zakończeniu realizowanego przez Gminę Miejską Kłodzko projektu pn. „Zwiększenie atrakcyjności miejskich obiektów dziedzictwa kulturowego o znaczeniu regionalnym” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Operator jest obowiązany w szczególności do: • obsługiwania PTT z najwyższą starannością uwzględniającą zawodowy charakter świadczonej usługi, a także zasady etyki zawodowej oraz dbając o interesy PTT, przy pełnym wykorzystywaniu swej najlepszej wiedzy, doświadczenia, umiejętności i informacji zdobytych uprzednio w praktyce zawodowej; • udostępnienia dla ruchu turystycznego poprzez zapewnienie pracowników do Pawilonu Wejściowego i Wyjściowego PTT w godzinach określonych w Regulaminie PTT, • zapewnienia racjonalnego gospodarowania mieniem PTT i ochrony tego mienia; • zapewnienia wykwalifikowanego personelu do obsługi ruchu turystycznego oraz systemu nagłośnienia i multimediów PTT, który posiada udokumentowane certyfikatami kwalifikacje lub min. 3 letnie doświadczenie, • utrzymania czystość w PTT, wymiany żarówek, • zgłaszania Właścicielowi wszelkich usterek, awarii, uszkodzenia mienia lub zwyczajowego zniszczenia ze względu na warunki panujące w PTT itp., • zapewnienia przejrzystego i monitorowanego systemu sprzedaży biletów, • zapewnienia wykwalifikowanego personelu do obsługi kasy fiskalnej, • przekazania na konto gminy wpływów uzyskanych ze sprzedaży biletów w imieniu Gminy Miejskiej Kłodzko zgodnie z Uchwałą Nr LI/377/2018 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 25 stycznia 2018 r. w sprawie ustalenia wysokości cen biletów za korzystanie z obiektu użyteczności publicznej „Podziemnej Trasy Turystycznej im. 1000-lecia Państwa Polskiego” w Kłodzku, • prowadzenia ewidencji na potrzeby obliczenia osiągniętego obrotu oraz kwot podatku należnego w imieniu Właściciela przy pomocy kas rejestrujących zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, • składania dobowych raportów z kasy fiskalnej w dniu następującym po dokonaniu sprzedaży z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, • składania raportu miesięcznego z kasy fiskalnej najpóźniej do 7 dnia miesiąca następującego po upływie miesiąca rozliczeniowego, • odprowadzania, wpłacania utargu dziennego, uzyskanego ze sprzedaży biletów na rachunek Właściciela o nr 62 9588 0004 7100 1010 2000 0020 w Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Strzelinie, Oddział w Kłodzku, • w przypadku konieczności wystawienia faktury VAT dla odbiorców usług, Operator jest zobowiązany przedłożyć w Urzędzie Miasta Kłodzka wszelkich danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT, • rzetelnej i sprawnej współpracy z Właścicielem, a w szczególności poddania się funkcji kontrolnej Właściciela, udostępniania i przekazywania mu wszelkich informacji oraz dokumentów dotyczących działalności PTT; • wypełniania obowiązków wynikających z pełnionej przez niego funkcji pracodawcy wobec pracowników PTT, zleceniodawcy wobec zleceniobiorców oraz zamawiającego wobec wykonawców; • zapewnienia rzetelnego prowadzenia dokumentacji PTT, w tym w szczególności dokumentacji i ewidencji operacji gospodarczych oraz finansowych; • kształtowania pozytywnego wizerunku PTT; • sporządzania i przekazywania Właścicielowi nie rzadziej niż raz na kwartał pisemnych sprawozdań z działalności Operatora i wykonywania postanowień niniejszej Umowy, w tym sprawozdania po zakończeniu wykonywania funkcji Operatora; • w przypadku zadeklarowania zatrudnienia osoby lub osób z orzeczeniem o niepełnosprawności, przekazywanie Właścicielowi raz w miesiącu, w terminie do 10 dnia każdego miesiąca, oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie osoby lub osób z niepełnosprawnością; • wykonywania innych czynności i zadań wynikających z istoty Umowy i obowiązujących przepisów prawa; Zamawiający zastrzega sobie prawo wyłączenia z ruchu turystycznego PTT na czas montażu wyposażenia trasy podziemnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 75125000-8
Dodatkowe kody CPV:
75130000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|