Ogłoszenie nr 510007869-N-2019 z dnia 14.01.2019 r.
Gmina Miejska Kłodzko: Pełnienie funkcji Operatora Podziemnej Trasy Turystycznej im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Kłodzku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 657145-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Kłodzko, Krajowy numer identyfikacyjny 52605000000, ul. pl. Bolesława Chrobrego  1, 57300   Kłodzko, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 074/8654600, e-mail umklod@um.klodzko.pl, faks 748 674 062.
Adres strony internetowej (url): www.um.bip.klodzko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Operatora Podziemnej Trasy Turystycznej im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Kłodzku.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZPI.271.28.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji Operatora ruchu turystycznego w Podziemnej Trasie Turystycznej po zakończeniu realizowanego przez Gminę Miejską Kłodzko projektu pn. „Zwiększenie atrakcyjności miejskich obiektów dziedzictwa kulturowego o znaczeniu regionalnym” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Operator jest obowiązany w szczególności do: • obsługiwania PTT z najwyższą starannością uwzględniającą zawodowy charakter świadczonej usługi, a także zasady etyki zawodowej oraz dbając o interesy PTT, przy pełnym wykorzystywaniu swej najlepszej wiedzy, doświadczenia, umiejętności i informacji zdobytych uprzednio w praktyce zawodowej; • udostępnienia dla ruchu turystycznego poprzez zapewnienie pracowników do Pawilonu Wejściowego i Wyjściowego PTT w godzinach określonych w Regulaminie PTT, • zapewnienia racjonalnego gospodarowania mieniem PTT i ochrony tego mienia; • zapewnienia wykwalifikowanego personelu do obsługi ruchu turystycznego oraz systemu nagłośnienia i multimediów PTT, który posiada udokumentowane certyfikatami kwalifikacje lub min. 3 letnie doświadczenie, • utrzymania czystość w PTT, wymiany żarówek, • zgłaszania Właścicielowi wszelkich usterek, awarii, uszkodzenia mienia lub zwyczajowego zniszczenia ze względu na warunki panujące w PTT itp., • zapewnienia przejrzystego i monitorowanego systemu sprzedaży biletów, • zapewnienia wykwalifikowanego personelu do obsługi kasy fiskalnej, • przekazania na konto gminy wpływów uzyskanych ze sprzedaży biletów w imieniu Gminy Miejskiej Kłodzko zgodnie z Uchwałą Nr LI/377/2018 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 25 stycznia 2018 r. w sprawie ustalenia wysokości cen biletów za korzystanie z obiektu użyteczności publicznej „Podziemnej Trasy Turystycznej im. 1000-lecia Państwa Polskiego” w Kłodzku, • prowadzenia ewidencji na potrzeby obliczenia osiągniętego obrotu oraz kwot podatku należnego w imieniu Właściciela przy pomocy kas rejestrujących zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, • składania dobowych raportów z kasy fiskalnej w dniu następującym po dokonaniu sprzedaży z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, • składania raportu miesięcznego z kasy fiskalnej najpóźniej do 7 dnia miesiąca następującego po upływie miesiąca rozliczeniowego, • odprowadzania, wpłacania utargu dziennego, uzyskanego ze sprzedaży biletów na rachunek Właściciela o nr 62 9588 0004 7100 1010 2000 0020 w Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Strzelinie, Oddział w Kłodzku, • w przypadku konieczności wystawienia faktury VAT dla odbiorców usług, Operator jest zobowiązany przedłożyć w Urzędzie Miasta Kłodzka wszelkich danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT, • rzetelnej i sprawnej współpracy z Właścicielem, a w szczególności poddania się funkcji kontrolnej Właściciela, udostępniania i przekazywania mu wszelkich informacji oraz dokumentów dotyczących działalności PTT; • wypełniania obowiązków wynikających z pełnionej przez niego funkcji pracodawcy wobec pracowników PTT, zleceniodawcy wobec zleceniobiorców oraz zamawiającego wobec wykonawców; • zapewnienia rzetelnego prowadzenia dokumentacji PTT, w tym w szczególności dokumentacji i ewidencji operacji gospodarczych oraz finansowych; • kształtowania pozytywnego wizerunku PTT; • sporządzania i przekazywania Właścicielowi nie rzadziej niż raz na kwartał pisemnych sprawozdań z działalności Operatora i wykonywania postanowień niniejszej Umowy, w tym sprawozdania po zakończeniu wykonywania funkcji Operatora; • w przypadku zadeklarowania zatrudnienia osoby lub osób z orzeczeniem o niepełnosprawności, przekazywanie Właścicielowi raz w miesiącu, w terminie do 10 dnia każdego miesiąca, oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie osoby lub osób z niepełnosprawnością; • wykonywania innych czynności i zadań wynikających z istoty Umowy i obowiązujących przepisów prawa; Zamawiający zastrzega sobie prawo wyłączenia z ruchu turystycznego PTT na czas montażu wyposażenia trasy podziemnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 75125000-8

Dodatkowe kody CPV: 75130000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 162601.63
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 29
Kod pocztowy: 57-300
Miejscowość: Kłodzko
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 191880.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 176400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 191880.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych