|
Ogłoszenie nr 510190380-N-2019
z dnia 10.09.2019 r.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku: Malowanie klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Morcinka 5 w Rybniku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 578235-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Kościuszki
17,
44-200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 422 12 47, e-mail
dzp@zgm.rybnik.pl, faks
324 221 247.
Adres strony internetowej (url): bip.zgm.rybnik.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Malowanie klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Morcinka 5 w Rybniku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.2120.0052.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest malowanie klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Morcinka 5 w Rybniku. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1) wykonanie robót murarskich, 2) naprawa i uzupełnienie tynków, 3) malowanie stropów, ścian i lamperii, balustrady, ościeżnic i drzwi, 4) wykonanie robót przygotowawczych, zabezpieczających i porządkowych wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki (materiały z rozbiórki należy składować tylko w przeznaczonym do tego celu kontenerze i wywozić na bieżąco), 5) wykonanie robót elektrycznych, wymiana wyłączników, puszek lamp, montaż instalacji domofonowej. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|