|
Ogłoszenie nr 510063266-N-2019
z dnia 02.04.2019 r.
Gmina Dąbrowa: Rewitalizacja zabytkowego parku w miejscowości Skarbiszów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu PROW 2014-2020 Kształtowanie przestrzeni publicznej (7.4)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509326-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540027170-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dąbrowa, Krajowy numer identyfikacyjny 53141304700000,
ul. ul. ks. prof. J. Sztonyka
56,
49-120
Dąbrowa, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
0-77 464 10 10, e-mail
fundusze@gminadabrowa.pl, faks
0-77 464 10 10.
Adres strony internetowej (url): www.gminadabrowa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja zabytkowego parku w miejscowości Skarbiszów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
OR.271.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja zabytkowego parku w miejscowości Skarbiszów, gmina Dąbrowa, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, /dokumenty stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji/. Zadanie inwestycyjne obejmuje m.in.: roboty pomiarowe i przygotowawcze; roboty ziemne i nawierzchniowe – korytowanie, podbudowa i nawierzchnia ciągów pieszych, placów, parkingów, trawniki, nasadzenia, roboty w zakresie wznoszenia obiektów budowlanych – altana parkowa, urządzenia siłowe, plac zabaw, montaż elementów małej architektury, roboty w zakresie montażu instalacji elektrycznej oświetleniowej zewnętrznej. Zadanie inwestycyjne obejmuje dodatkowo: organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, próby i odbiory z udziałem użytkownika, inwestora i wymaganych instytucji, ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania, opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, sporządzenie kosztorysu ofertowego, opracowanie harmonogramu robót, opracowanie Programu Zapewnienia Jakości (PZJ), opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z jego zatwierdzeniem, (jeśli wymagane do prac przy drodze powiatowej) wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót, zapewnienie bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót, zapewnienie obsługi geodezyjnej niezbędnej do realizacji zadania, opracowanie dokumentacji geodezyjnej z inwentaryzacja powykonawczą oraz przekazania Zamawiającemu kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) w dwóch egz. w wersji papierowej oraz jednej w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą, innych prac wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacji Technicznych. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Dokumentacja projektowa – załącznik nr 1 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 2 do SIWZ, Przedmiar robót – załącznik nr 3 do SIWZ, Istotne postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45111291-4,
45112711-2,
45231400-9,
45233200-1,
45233250-6,
45260000-7,
45262300-4,
45316110-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|