Ogłoszenie nr 510529582-N-2020 z dnia 01.12.2020 r.
Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu: Usługa migracji systemu AMMS z obecnej infrastruktury Zamawiającego do usługi chmurowej Oracle Paas & IaaS lub usługi równoważnej wraz z administracją infrastrukturą chmurową

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 603668-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu, Krajowy numer identyfikacyjny 67020935600000, ul. ul. Juliana Aleksandrowicza  5, 26-617  Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (48) 361 39 00, e-mail dzp@wss.com.pl, faks (48) 345 11 18, 3451043.
Adres strony internetowej (url): www.wss.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa migracji systemu AMMS z obecnej infrastruktury Zamawiającego do usługi chmurowej Oracle Paas & IaaS lub usługi równoważnej wraz z administracją infrastrukturą chmurową
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.341.47.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: 1) Zakup praw do korzystania z usługi Oracle Paas & IaaS Universal Credit lub usługi równoważnej, na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub równoważnych opisanej szczegółowo w Załączniku nr 1 do umowy; 2) Usługa administracji infrastrukturą chmurową przez okres 12 miesięcy od dnia uruchomienia usługi, opisanej szczegółowo w Załączniku nr 3 do umowy . 3) Dostarczenie sprzętu w postaci serwera o parametrach nie gorszych niż E5-2680 V4 2,4GHZ 35M 128 GB DDR4 o pojemności dyskowej nie mniejszej niż 7680 GB. 4) Migracja i uruchomienie systemu InfoMedica Laboratorium oraz systemu InfoMedica część administracyjna na nowy dostarczony serwer. 5) Usługa migracji systemu AMMS z obecnej infrastruktury Zamawiającego do infrastruktury chmurowej dostarczonej przez Wykonawcę w ramach pkt. 1, opisanej szczegółowo w Załączniku nr 3 do umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72310000-1

Dodatkowe kody CPV: 30211300-4, 48211000-0, 72310000-1, 72317000-0, 72250000-2, 72130000-5, 72227000-2, 72228000-9, 72400000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 318000
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: JT&T Infomed Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gościniec 5
Kod pocztowy: 05-200
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 321000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 321000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 394830
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych