|
Ogłoszenie nr 510550887-N-2020
z dnia 21.12.2020 r.
Sąd Apelacyjny w Poznaniu: Zakup monitora, drukarki, projektora i pamięci masowych dla sądów apelacji poznańskiej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 597922-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Apelacyjny w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 48184240000000,
ul. ul. Trójpole
21,
61-693
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8274500, 8274588, e-mail
przetargi2@poznan.sa.gov.pl, faks
618 226 420.
Adres strony internetowej (url): https://www.poznan.sa.gov.pl Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://www.poznan.sa.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup monitora, drukarki, projektora i pamięci masowych dla sądów apelacji poznańskiej.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP-373-14/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest zakup monitora, drukarki, projektora i pamięci masowych dla sądów apelacji poznańskiej wraz z zapewnieniem usług gwarancyjnych.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
Część 1 Zakup monitora, drukarek, projektora
• Monitor typ 4 -WERSJA 1 -2020/2 - do 27 cali – w ilości szt. 59, okres gwarancji – 60 miesięcy;
• Drukarka typ 7 -2020/2 - do drukowania okładek akt – w ilości szt. 39, okres gwarancji – 36 miesiące;
• Projektor typ 1 -2020/2 -standardowy – w ilości szt. 3, okres gwarancji – 24 miesiące.
Część 2 Zakup pamięci masowych
Pamięć masowa typ 2 -2020/2 -NAS RACK – w ilości szt. 6, okres gwarancji – 36 miesięcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Cena jednostkowa na w/w sprzęt komputerowy w zakresie części 1 musi być niższa od 10 000,00 złotych brutto. Wynika to z posiadanego w paragrafie klasyfikacji budżetowej: 4210 limitu środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotowego zamówienia publicznego, zaoferowanie produktu o cenie jednostkowej wyższej lub równej 10 000,00 zł brutto skutkować będzie odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z treścią SIWZ.
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia.
Ilości urządzeń dostarczanych w ramach zamówienia do poszczególnych lokalizacji w rozbiciu na poszczególne części wraz z adresami dostaw wskazano w Liście dostaw stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30230000-0
Dodatkowe kody CPV:
32420000-3,
30234500-3,
30233000-1,
30231300-0,
30232100-5,
38652100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|