Ogłoszenie nr 500028721-N-2018 z dnia 07.02.2018 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
RPO 2014-2020 Gospodarka wodnościekowa i PROW 2014-2020 Gospodarka wodno-ściekowa
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 636130-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 365772990, ul. Parkowa  1b, 66-132  Trzebiechów, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683514014, 683514014, e-mail m.wawrzyniak@zgktrzebiechow.pl, l.urbanski@zgktrzebiechow.pl, faks 683514014.
Adres strony internetowej (url): http://zgktrzebiechow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z 100% udziałem JST
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZGK.271.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotzamówienia pt. „Pełnienie nadzoru inwestorskiego” obejmuje zakres: Wykonanie nadzoru inwestorskiegoprzy realizacji zadań : Część I - pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Trzebiechów ul. Ptasia, Lisia,Polna, Kukułcza, Sulechowska i Chabrowa”, Część II – pn. „Modernizacja i rozbudowa gminnejoczyszczalni ścieków w Trzebiechowie” Część III – pn. „Przebudowa ujęcia i stacji uzdatniania wody wmiejscowości Trzebiechów„ Część IV – pn. „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Trzebiechów” Część V – pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Trzebiechów ul. Sulechowska” w branżach: sanitarnej, elektrycznej oraz konstrukcyjno-budowlanej oraz drogowej (dla części I i V). Do obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego należą: 1. Sprawdzanie poprawności i zgodności zdokumentacją projektową oraz przepisami prawa wykonywanych robót, 2. Rozliczenie wykonanych robót,3. Udział w radach budowy, 4. Opiniowanie i zatwierdzanie materiałów wskazanych przez Wykonawcę do wbudowania, 5. Sprawowanie nadzoru nad koordynacją robót Wykonawców, 6. Sprawdzenie przedstawionej przez wykonawcę dokumentacji powykonawczej i jej zatwierdzenie, 7. Sporządzanie miesięcznych raportów dla Zamawiającego z realizacji robót wraz z dokumentacją fotograficzną, 8.Przeprowadzanie odbiorów robót zanikowych oraz przeprowadzanie prób i sprawdzeń z potwierdzeniem czynności odpowiednimi protokołami, 9. Udział w odbiorze końcowym zadania oraz w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany w celu wydania decyzji zezwalającej na użytkowanie wykonanych robót, 10. Udział w przeglądach gwarancyjnych w okresie obowiązywania gwarancji na nadzorowane roboty budowlane oraz odbiorach robót związanych z usunięciem ewentualnych wad i usterek. Wykonawca będzie zobowiązany nadzorować także prace nie wyszczególnione w opisie zadań poszczególnych części zamówienia oraz w SIWZ, jeżeli będą one niezbędne ze względu na należyte wykonanie przedmiotowego zadania. Zamawiający wymaga aby osoby pełniące nadzór inwestorski były obecne na budowie tak często jak wymagać tego będzie postęp robót, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie zamawiającego. Każdy pobyt na budowie należy udokumentować wpisem do dziennika budowy. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.).Postanowienie powyższe stosuje się także do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. Dla udokumentowania tego faktu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie jednego tygodnia od dnia podpisania umowy, wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać i oświadczeniem dotyczącym formy zatrudnienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę w wykazie. Za nieprzestrzeganie wyżej wymienionych zapisów Zamawiający przewiduje zastosowanie kar umownych, które opisane są szczegółowo w projekcie umowy. Opis zadań dostępny jest na stronie Zamawiającego: Część I-http://zgktrzebiechow.pl/zamowienia-publiczne/aktualne/budowa-kanalizacji-sanitarnej, Część II-http://zgktrzebiechow.pl/zamowienia-publiczne/aktualne/modernizacja-i-rozbudowa-gminnej-oczyszczalni-sciekow-w-trzebiechowie, Część III- http://zgktrzebiechow.pl/zamowienia-publiczne/aktualne/przebudowa-ujecia-i-stacji-uzdatniania-wody-w-miejscowosci-trzebiechow, Część IV-http://zgktrzebiechow.pl/zamowienia-publiczne/aktualne/budowa-oczyszczalni-przydomowych, Część V-http://zgktrzebiechow.pl/zamowienia-publiczne/budowa-kanalizacji-sanitarnej-sulechowska.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Część I - pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Trzebiechów ul. Ptasia, Lisia, Polna,Kukułcza, Sulechowska i Chabrowa”
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 40000
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 123000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12300
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12300
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Część II – pn. „Modernizacja i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków wTrzebiechowie”
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
art. 93 ust.1 pkt 1 - nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 3   
NAZWA: Część III – pn. „Przebudowa ujęcia i stacji uzdatniania wody w miejscowościTrzebiechów"
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
art. 93 ust.1 pkt 1 - nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 4   
NAZWA: Część IV – pn. „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminyTrzebiechów”
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
art. 93 ust.1 pkt 1 - nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 5   
NAZWA: Część V – pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Trzebiechów ul. Sulechowska”
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 7000
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4920
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4920
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4920
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych