Ogłoszenie nr 763854-N-2020 z dnia 15.12.2020 r.

Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Jednostka Budżetowa: Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem Kontroli dostępu i identyfikacji kibiców oraz systemem CCTV i obsługa w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Jednostka Budżetowa, krajowy numer identyfikacyjny 01718967100000, ul. Rozbrat  26 , 00-429  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 1627200, , e-mail zamowieniapubliczne@aktywnawarszawa.waw.pl, , faks 22 1627239.
Adres strony internetowej (URL): www.aktywnawarszawa.waw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.aktywnawarszawa.waw.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę wraz z załącznikami składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres:
Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Jednostka Budżetowa, ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa pok. 209

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem Kontroli dostępu i identyfikacji kibiców oraz systemem CCTV i obsługa w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
Numer referencyjny: ZP/PN/U/34/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wszystkie części.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem Kontroli dostępu i identyfikacji kibiców oraz systemem CCTV i obsługa w zakresie zarządzania ESOK w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA. Przedmiot zamówienia Zamawiający dzieli na następujące zadania: Zadanie nr 1: Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem CCTV w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA (z wyłączeniem Ośrodka Polonia). Zadanie nr 2: Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem Kontroli dostępu i identyfikacji kibiców oraz systemem CCTV w Ośrodku Polonia. Zadanie nr 3: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Grzybowska. Zadanie nr 4: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Inflancka. Zadanie nr 5: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Rozbrat-Jutrzenka. Zadanie nr 6: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Solec. Zadanie nr 7: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Moczydło w sezonie zimowym Zadanie nr 7a: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Moczydło w sezonie letnim . Zadanie nr 8: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Polonia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 92600000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
72000000-5
72700000-7
72260000-5
79417000-0
50300000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą że: Dla Zadania nr 1: 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną usługę polegającą na serwisie technicznym, obejmującą swoim zakresem: administrowanie, naprawę, przeglądy i wsparcie techniczne - systemu CCTV w obiektach użyteczności publicznej, trwającą nie krócej niż 6 miesięcy, o wartości minimum 10 000,00 zł. netto oraz załączą dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. 2) Dysponują osobą, która posiada: - certyfikat administratora na system monitoringu CCTC firmy Genetec Inc. Dla Zadania nr 2: 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną usługę polegającą na serwisie technicznym, która obejmowała swoim zakresem: administrowanie, naprawę, przeglądy i wsparcie techniczne – systemu Kontroli Dostępu i Identyfikacji Kibiców oraz systemu CCTV, trwającą nie krócej niż 6 miesięcy, o wartości minimum 10 000,00 zł. netto oraz dodatkowo minimum jedną usługę polegającą na przeglądzie systemu Kontroli Dostępu i Identyfikacji Kibiców i systemu CCTV, o wartości minimum 7 000,00 zł. netto i załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywana należycie. 2) Dysponują osobami, które posiadają: - certyfikat administratora na system monitoringu CCTC firmy Avigilone, - certyfikat administratora na system biletowy EUROBILET firmy Vector Soft, - certyfikat administratora na system monitoringu CCTC firmy Genetec Inc. Dla Zadania nr 3: 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na serwisie technicznym, obejmujące swoim zakresem: administrowanie, zarządzanie, obsługę, naprawę, przeglądy i wsparcie techniczne - systemu ESOK w ośrodkach sportowych, trwające nie krócej niż 6 miesięcy każda, o wartości minimum 4 000,00 zł. netto każdej z usług oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Dysponują osobami, które posiadają: - certyfikat autoryzowanego partnera serwisowego firmy TT Soft Sp. z o.o. Dla Zadania nr 4: 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na serwisie technicznym, obejmujące swoim zakresem: administrowanie, zarządzanie obsługę, naprawy, przeglądy i wsparcie techniczne – systemu ESOK w ośrodkach sportowych, trwające nie krócej niż 6 miesięcy każda, o wartości minimum 10 000,00 zł. netto każdej z usług oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Dysponują osobami, które posiadają: - certyfikat autoryzowanego partnera serwisowego firmy TT Soft Sp. z o.o. Dla Zadania nr 5: 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na serwisie technicznym, obejmujące swoim zakresem: administrowanie, zarządzanie obsługę, naprawy, przeglądy i wsparcie techniczne – systemu ESOK w ośrodkach sportowych trwające nie krócej niż 6 miesięcy każda, o wartości minimum 4 000,00 zł. netto każdej z usług oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Dysponują osobami, które posiadają: - certyfikat autoryzowanego partnera serwisowego firmy TT Soft Sp. z o.o. Dla Zadania nr 6: 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na serwisie technicznym, obejmujące swoim zakresem: administrowanie, zarządzanie obsługę, naprawy, przeglądy i wsparcie techniczne- systemu ESOK w ośrodkach sportowych trwające nie krócej niż 6 miesięcy każda, o wartości minimum 5 000,00 zł. netto każdej z usług oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Dysponują osobami, które posiadają: - certyfikat autoryzowanego partnera serwisowego firmy TT Soft Sp. z o.o. Dla Zadania nr 7: 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na serwisie technicznym, obejmujące swoim zakresem: administrowanie, zarządzanie, obsługę, naprawy, przeglądy i wsparcie techniczne - systemu ESOK w ośrodkach sportowych trwające nie krócej niż 1 miesiąc każda, o wartości minimum 2 000,00 zł. netto każdej z usług oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Dysponują osobami, które posiadają: - certyfikat autoryzowanego partnera serwisowego firmy TT Soft Sp. z o.o. Dla Zadania nr 7a: 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na serwisie technicznym, obejmujące swoim zakresem: administrowanie, zarządzanie, obsługę, naprawy, przeglądy i wsparcie techniczne - systemu ESOK w ośrodkach sportowych trwające nie krócej niż 3 miesiące każda, o wartości minimum 5 000,00 zł. netto każdej z usług oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Dysponują osobami, które posiadają: - certyfikat autoryzowanego partnera serwisowego firmy TT Soft Sp. z o.o. Dla Zadania nr 8 : 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi polegające na serwisie technicznym, obejmujące swoim zakresem: administrowanie, zarządzanie obsługę, naprawy, przeglądy i wsparcie techniczne- systemu ESOK w ośrodkach sportowych trwające nie krócej niż 6 miesięcy każda, o wartości minimum 10 000 zł. netto każdej z usług oraz załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Dysponują osobami, które posiadają: - Certyfikat Transcom System w zakresie administracji systemem Randor, - Certyfikat Transcom System eksploatacji sieci i urządzeń elektroenergetycznych, czytników RFID oraz czytników RFID dalekiego zasięgu zgodne z normami: EN 300 330-1, EN 300 330-2, EN 301 489-1, EN 301 489-3, EN50364:2001, EN 60950-1.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający zażąda: Zadanie nr 1 i 2: 1) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 7 do SIWZ wypełniony w zależności, którego Zadania oferta dotyczy). 2) Wykazu osób, (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 9.1.1 SIWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, (załącznik nr 8 do SIWZ wypełniony w zależności, którego Zadania oferta dotyczy). Zadanie nr 3 - 8: 3) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 7 do SIWZ wypełniony w zależności, którego Zadania oferta dotyczy). 4) Wykazu osób, (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 9.1.1 SIWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, (załącznik nr 8 do SIWZ wypełniony w zależności, którego Zadania oferta dotyczy).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena 60,00
Zad. 1-2 Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zadania 40,00
Zad. 3-8 Czas zdalnego usunięcia awarii krytycznych 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 2 do SIWZ. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL; Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1Nazwa: Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem CCTV w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA (z wyłączeniem Ośrodka Polonia).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa w zakresie konserwacji systemu CCTV w Ośrodkach Rozbrat-Jutrzenka (obiekt Rozbrat oraz Jutrzenka), Solec, Inflancka, Szczęśliwice, Grzybowska, Moczydło, Stegny podczas obsługi bieżącej w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50300000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zadania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem Kontroli dostępu i identyfikacji kibiców oraz systemem CCTV w Ośrodku Polonia.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa w zakresie serwisu i konserwacji systemu Kontroli Dostępu i Identyfikacji Kibiców oraz CCTV w Ośrodku Polonia przy ul. Konwiktorskiej 6 w Warszawie zarówno podczas imprez, jak i podczas obsługi bieżącej w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50300000-8, 79417000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zadania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Grzybowska.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny obejmujący wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia elektroniczne wchodzące w skład systemu ESOK w Ośrodku Grzybowska, ul. Grzybowskiej 35A, 00-855 Warszawa, Stołecznego Centrum Sportu Aktywna Warszawa w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas zdalnego usunięcia awarii krytycznych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Inflancka.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny obejmujący wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia elektroniczne wchodzące w skład systemu ESOK w Ośrodku Inflancka, ul. Inflancka 8, 00-189 Warszawa, Stołecznego Centrum Sportu Aktywna Warszawa w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas zdalnego usunięcia awarii krytycznych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Rozbrat-Jutrzenka.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny obejmujący wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia elektroniczne wchodzące w skład systemu ESOK w Ośrodku Rozbrat-Jutrzenka, ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa, Stołecznego Centrum Sportu Aktywna Warszawa w okresie od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas zdalnego usunięcia awarii krytycznych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Solec.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny obejmujący wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia elektroniczne wchodzące w skład systemu ESOK w Ośrodku Solec, ul. Solec 71, 00-402 Warszawa, Stołecznego Centrum Sportu Aktywna Warszawa w okresie od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas zdalnego usunięcia awarii krytycznych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Moczydło w sezonie zimowym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny obejmujący wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia elektroniczne wchodzące w skład systemu ESOK w Ośrodku Moczydło, ul. Górczewska 69/73, 01-401 Warszawa, Stołecznego Centrum Sportu Aktywna Warszawa w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2021 r. w okresie: 01.12.2021 r. do 31.12.2021 r
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas zdalnego usunięcia awarii krytycznych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Zadanie nr 7a: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Moczydło w sezonie letnim .
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny obejmujący wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia elektroniczne wchodzące w skład systemu ESOK w Ośrodku Moczydło, ul. Górczewska 69/73, 01-401 Warszawa, Stołecznego Centrum Sportu Aktywna Warszawa w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2021 r. w okresie: od 01.06.2021 r. do 31.08.2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.08.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas zdalnego usunięcia awarii krytycznych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Zapewnienie obsługi w zakresie serwisu i konserwacji ESOK w Ośrodku Polonia.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest serwis techniczny obejmujący wszelkie oprogramowanie oraz urządzenia elektroniczne wchodzące w skład systemu ESOK w Ośrodku Polonia, ul. Konwiktorska 6, 00-206 Warszawa od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas zdalnego usunięcia awarii krytycznych40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: