Ogłoszenie nr 761867-N-2020 z dnia 03.12.2020 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi: Dostawa sprzętu komputerowego w celu poprawy efektywności pracy i kształcenia w trybie zdalnym lub hybrydowym
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 27585000000000, ul. ul. Targowa  , 90-323  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 426 345 800, e-mail jkopera@filmschool.lodz.pl, faks 042 674 81 39.
Adres strony internetowej (URL): bip.filmschool.lodz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
bip.filmschool.lodz.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, pocztą lub kurierem (za pośrednictwem posłańca)
Adres:
Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna w Łodzi, ul. Targowa 61/63, 90-323 Łódź, bud. B pok. 108 - Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego w celu poprawy efektywności pracy i kształcenia w trybie zdalnym lub hybrydowym
Numer referencyjny: PN/10/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego w celu poprawy efektywności pracy i kształcenia w trybie zdalnym lub hybrydowym. Zamówienie podzielone jest na 19 części: Część 1: Dostawa laptopów typu Profesionalnego Grafika+ w ilości 10 szt. Część 2: Dostawa laptopów typu Profesionalnego Grafika+ w ilości 13 szt. Część 3: Dostawa laptopów typu biurowego w ilości 15 szt. Część 4: Dostawa laptopów typu biurowego w ilości 15 szt. Część 5: Dostawa laptopów typu biurowego w ilości 15 szt. Część 6: Dostawa laptopów typu biurowego w ilości 15 szt. Część 7: Dostawa laptopów typu biurowego w ilości 15 szt. Część 8: Dostawa laptopów typu biurowego w ilości 15 szt. Część 9: Dostawa myszy przewodowych laserowych w ilości 9 szt. Część 10: Dostawa myszy laserowych bezprzewodowych w ilości 8 szt. Część 11: Dostawa drukarek laserowych mono w ilości 6 szt. Część 12: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych w ilości 5 szt. Część 13: Dostawa słuchawek komputerowych w ilości 30 szt. Część 14: Dostawa kamer internetowych Webcam w ilości 15 szt. Część 15: Dostawa kamer internetowych Webcam w ilości 18 szt. Część 16: Dostawa kart pamięci do kamer i komputerów w ilości 12 szt. Część 17: Dostawa dysków twardych zewnętrznych 4TB w ilości 12 szt. Część 18: Dostawa dysku twardego zewnętrznego 14 TB Część 19: Dostawa Pendrive o pojemności 256 GB w ilości 8 szt. Część 20: Dostawa dysku zewnętrznego SSD Samsung T5 1 TB w ilości 10 szt. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane w opisie przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga min. 12-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, jednak nie mniej niż gwarancja producenta.

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30234100-9
30234000-8
30232110-8
30213100-6
30234600-4
30237200-1
30237240-3
32342100-3
30237135-4
30237410-6
30231300-0
30237140-2
32321200-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 29.12.2020

II.9) Informacje dodatkowe: Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00 UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawi warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Ofertę należy złożyć wg wzoru: - wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć oświadczenia, o których mowa w pkt.III.3) – zał. nr 3 do SIWZ oraz wypełniony formularz cenowy – zał. nr 5 do SIWZ. 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 4
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Łączna cena ofertowa brutto60,00
Termin wykonania40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach: 1) zmiana terminu dostawy z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku wprowadzenia zmian w dostawie; 2) nastąpiła ustawowa zmiana stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych stawek podatku VAT), podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy; 3) zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; 4) po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 5) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1Nazwa: Dostawa laptopów typu Profesjonalnego Grafika+ w ilości 10 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa laptopów typu Profesjonalnego Grafika+ w ilości 10 szt. Opis techniczny: procesor mający w cpubenchmark high end wynik co najmniej 12500, karta graficzna mająca w videocardbenchmark wynik conajmniej 12300, ekran min full hd 14" lub większy, ram 16 GB lub więcej, karta Wifi , karta LAN 1 GB wbudowana w laptop lub jako osobny moduł podłączany do portu USB 3 lub C, Windows 10 PL, Dysk M.2 PCIe - 1024 GB, kamera, mikrofon
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Łączna cena ofertowa brutto60,00
Termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00 UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 2Nazwa: Dostawa laptopów typu Profesjonalnego Grafika+ w ilości 13 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa laptopów typu Profesjonalnego Grafika+ w ilości 13 szt. Opis techniczny: procesor mający w cpubenchmark high end wynik co najmniej 12500, karta graficzna mająca w videocardbenchmark wynik conajmniej 12300, ekran min full hd 14" lub większy, ram 16 GB lub więcej, karta Wifi , karta LAN 1 GB wbudowana w laptop lub jako osobny moduł podłączany do portu USB 3 lub C, Windows 10 PL, Dysk M.2 PCIe - 1024 GB, kamera, mikrofon
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Łączna cena ofertowa brutto60,00
Termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00 UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 3Nazwa: Dostawa laptopów typu biurowego w ilości 15 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa laptopów typu biurowego w ilości 15 szt. Opis techniczny: procesor mający w cpubenchmark high end wynik co najmniej 6500, karta graficzna wbudowana w procesor, ekran min full hd 14" lub większy, karta Wifi , karta LAN 1 GB wbudowana w laptop lub jako osobny moduł podłączany do portu USB 3 lub C, ram 8GB, dysk M2 PCIe 256, kamera, mikrofon
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Łączna cena ofertowa brutto60,00
Termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00 UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 4Nazwa: Dostawa laptopów typu biurowego w ilości 15 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa laptopów typu biurowego w ilości 15 szt. Opis techniczny: procesor mający w cpubenchmark high end wynik co najmniej 6500, karta graficzna wbudowana w procesor, ekran min full hd 14" lub większy, karta Wifi , karta LAN 1 GB wbudowana w laptop lub jako osobny moduł podłączany do portu USB 3 lub C, ram 8GB, dysk M2 PCIe 256, kamera, mikrofon
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Łączna cena ofertowa brutto60,00
Termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00 UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 5Nazwa: Dostawa laptopów typu biurowego w ilości 15 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa laptopów typu biurowego w ilości 15 szt. Opis techniczny: procesor mający w cpubenchmark high end wynik co najmniej 6500, karta graficzna wbudowana w procesor, ekran min full hd 14" lub większy, karta Wifi , karta LAN 1 GB wbudowana w laptop lub jako osobny moduł podłączany do portu USB 3 lub C, ram 8GB, dysk M2 PCIe 256, kamera, mikrofon
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Łączna cena ofertowa brutto60,00
Termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00 UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 6Nazwa: Dostawa laptopów typu biurowego w ilości 15 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa laptopów typu biurowego w ilości 15 szt. Opis techniczny: procesor mający w cpubenchmark high end wynik co najmniej 6500, karta graficzna wbudowana w procesor, ekran min full hd 14" lub większy, karta Wifi , karta LAN 1 GB wbudowana w laptop lub jako osobny moduł podłączany do portu USB 3 lub C, ram 8GB, dysk M2 PCIe 256, kamera, mikrofon
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Łączna cena ofertowa brutto60,00
Termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00 UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 7Nazwa: Dostawa laptopów typu biurowego w ilości 15 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa laptopów typu biurowego w ilości 15 szt. Opis techniczny: procesor mający w cpubenchmark high end wynik co najmniej 6500, karta graficzna wbudowana w procesor, ekran min full hd 14" lub większy, karta Wifi , karta LAN 1 GB wbudowana w laptop lub jako osobny moduł podłączany do portu USB 3 lub C, ram 8GB, dysk M2 PCIe 256, kamera, mikrofon
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Łączna cena ofertowa brutto60,00
Termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Dostawa laptopów typu biurowego w ilości 15 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa laptopów typu biurowego w ilości 15 szt. Opis techniczny: procesor mający w cpubenchmark high end wynik co najmniej 6500, karta graficzna wbudowana w procesor, ekran min full hd 14" lub większy, karta Wifi , karta LAN 1 GB wbudowana w laptop lub jako osobny moduł podłączany do portu USB 3 lub C, ram 8GB, dysk M2 PCIe 256, kamera, mikrofon
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Łączna cena ofertowa brutto60,00
Termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00 UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 9Nazwa: Dostawa myszy przewodowych laserowych w ilości 9 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa myszy przewodowych laserowych w ilości 9 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30237410-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Łączna cena ofertowa brutto60,00
Termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00 UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 10Nazwa: Dostawa myszy laserowych bezprzewodowych w ilości 8 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa myszy laserowych bezprzewodowych w ilości 8 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30237410-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Łączna cena ofertowa brutto60,00
Termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00 UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 11Nazwa: Dostawa drukarek laserowych mono w ilości 6 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drukarek laserowych mono w ilości 6 szt. Opis techniczny: format: A4, rozdzielczość druku mono: 1200x1200 dpi, szybkość drukowania mono: do 20 stron A4/min, miesięczne obciążenie: do 10000 stron, przeznaczenie do druku: tylko mono - tekst i grafika, standardowe rozwiązania komunikacyjneUSB (2.0 Hi-Speed), WirelessWi-Fi Direct
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30232110-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Termin wykonania40,00
Łączna cena ofertowa brutto60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00 UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 12Nazwa: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych w ilości 5 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych w ilości 5 szt. Opis techniczny: format: A4, rozdzielczość druku mono: 600x600 dpi, miesięczne obciążenie: do 10000 stron, szybkość drukowania mono: do 22 stron A4/min, ethernet - druk w sieci LAN: tak, miejsce użytkowania: dom/małe biuro, przeznaczenie do druku: tylko mono - tekst i grafika, skanowanie w kolorze tak, optyczna rozdzielczość skanowaniado 600x600 dpi, skanowanie do plików w formacie JPEG RAW (BMP) PNG TIFF PDF, rozdzielczość kopiowania 600x600 dpi, zakres skalowaniamin 25 %max 400 %, standardowe rozwiązania komunikacyjne USB Ethernet (10/100Base-TX), Windows 10, 8.1, 8, 7: 32-bitowy lub 64-bitowy, OS X EI Capitan (v10.11), OS X Yosemite (v10.10), OS X Mavericks (v10.9)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30120000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Termin wykonania40,00
Łączna cena ofertowa brutto60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00 UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 13Nazwa: Dostawa słuchawek komputerowych w ilości 30 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa słuchawek komputerowych w ilości 30 szt. Opis techniczny: Aktywna redukcja szumów, Pasmo przenoszenia min. [Hz] 10, Pasmo przenoszenia max. [Hz] 22000, Czułość [dB/mW] 110, Impedancja [ohm] 45, minijack 3.5 mm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 32342100-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Łączna cena ofertowa brutto60,00
Termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00 UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 14Nazwa: Dostawa kamer internetowych Webcam w ilości 15 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa kamer internetowych Webcam w ilości 15 szt. Opis techniczny: kolor - 2 MP - 1920 x 1080 - focus stały - audio - USB 2.0, Maks. rozdzielczość cyfrowa wideo: 1920 x 1080,Formaty video telewizji cyfrowej: 1080p, Liczba Klatek na Sekundę (maks.): 30 klatki/sek,Cechy: Sterowanie automatyczną ekspozycją, regulacja nasycenia, automatyczny balans bieli, automatyczna regulacja kontrastu, usb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30237240-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Łączna cena ofertowa brutto60,00
Termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00 UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 15Nazwa: Dostawa kamer internetowych Webcam w ilości 18 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa kamer internetowych Webcam w ilości 18 szt. Opis techniczny: kolor - 2 MP - 1920 x 1080 - focus stały - audio - USB 2.0, Maks. rozdzielczość cyfrowa wideo: 1920 x 1080,Formaty video telewizji cyfrowej: 1080p, Liczba Klatek na Sekundę (maks.): 30 klatki/sek,Cechy: Sterowanie automatyczną ekspozycją, regulacja nasycenia, automatyczny balans bieli, automatyczna regulacja kontrastu, usb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Termin wykonania40,00
Łączna cena ofertowa brutto60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00 UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 16Nazwa: Dostawa kart pamięci do kamer i komputerów w ilości 12 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa kart pamięci do kamer i komputerów w ilości 12 szt. Opis techniczny: Klasa prędkości A2, UHS-I / U3, V30, Pojemność [GB] 512, Prędkość odczytu do MB/s 170, Prędkość zapisu do MB/s 90, Technologia bezprzewodowa Nie, Typ karty Micro SDXC
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30234000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Łączna cena ofertowa brutto60,00
Termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00 UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 17Nazwa: Dostawa dysków twardych zewnętrznych 4TB w ilości 12 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa dysków twardych zewnętrznych 4TB w ilości 12 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30234100-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Łączna cena ofertowa brutto60,00
Termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00 UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 18Nazwa: Dostawa dysku twardego zewnętrznego 14 TB
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa dysku twardego zewnętrznego 14 TB
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30234100-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Łączna cena ofertowa brutto60,00
Termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00 UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 19Nazwa: Dostawa Pendrive o pojemności 256 GB w ilości 8 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa Pendrive o pojemności 256 GB w ilości 8 szt. Opis techniczny: Pojemność:128 GB Interfejs: USB 3.1 Gen. 1 Prędkość odczytu (maks.):420 MB/s Prędkość zapisu (maks.):380 MB/s
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30234000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Łączna cena ofertowa brutto60,00
Termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00 UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 20Nazwa: Dostawa dysku zewnętrznego SSD Samsung T5 1 TB w ilości 10 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa dysku zewnętrznego SSD Samsung T5 1 TB w ilości 10 szt. Opis techniczny: Dyski do zapisu materiału z nowych kamer. Zalecane przez producenta kamer
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30234100-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Łączna cena ofertowa brutto60,00
Termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówienia: nie później niż 29.12.2020 r. do 16:00 UWAGA: termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.