III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi poniższe warunki, w zakresie poszczególnych zadań:
Zadanie 1:
a) osoba posiadająca co najmniej wykształcenie zawodowe oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie jako koronczarka;
Zadanie 2 – 8 :
a) osoba posiadająca co najmniej wykształcenie zawodowe oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie przy wyplataniu wieńców dożynkowych,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W sytuacji, gdy ofertę składa osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej wymaga się złożenia oświadczenia na okoliczność braku podstaw do wykluczenia wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, na wezwanie Zamawiającego musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W zakresie wskazanym w pkt V ust. 2 ppkt c niniejszej SIWZ wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta Wykonawcy.
2. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1) i pkt 3) ustawy PZP, wraz z ofertą należy złożyć wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ.
3. W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wraz z ofertą należy złożyć wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku 3 do SIWZ.
4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie i na warunkach określonych w projekcie umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
19.06.2018, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | Instruktor do przeprowadzenia zajęć nauki koronkarstwa, tworzenia pięknych koronek, nauki historii, tradycji i kultury Bobowej związanej z koronkami. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) opracowanie zakresu zajęć, tak aby miały na celu propagowanie i kultywowanie tradycji wyrabiania rękodzieła (koronkarstwa) na terenie gminy Bobowa.
2) przeprowadzenie warsztatów koronki klockowej dla 2 grup, po jednym spotkaniu w tygodniu dla każdej grupy (po 2 godziny zegarowe dla każdej grupy na tydzień). Minimalna liczba uczestników to 20 osób.
3) czas trwania warsztatów od 01.07.2018 do 31.08.2019 r. Łącznie 240 godzin zegarowych.
4) dbanie o przestrzeganie w placówce zasad bhp,
5) dbanie o porządek w czasie zajęć i po ich zakończeniu, dbanie o estetykę pomieszczeń,
6) współpraca z koordynatorem projektu i jego zastępcą,
7) informowanie o zaobserwowanych nieprawidłowościach i/lub problemach, które wystąpiły w trakcie realizacji projektu
8) prowadzenie comiesięcznej listy obecności uczestników i złożenia rachunku (dla Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa), na podstawie których nastąpi wypłata wynagrodzenia,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 17520,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.07.2018
data zakończenia: 31.08.2019
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 2 | Nazwa: | Instruktor do przeprowadzenia warsztatów wyplatania wieńców dożynkowych w Bobowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) opracowanie zakresu zajęć, tak aby miały na celu propagowanie i kultywowanie tradycji , historii wyplatania wieńców dożynkowych na terenie gminy Bobowa.
2) przeprowadzenie warsztatów wyplatania wieńców dożynkowych dla 1 grupy (min. 5 osób), po jednym spotkaniu w tygodniu dla każdej grupy (16 godzin miesięcznie).
3) czas trwania warsztatów od 01.07.2018 do 31.08.2018 r. Łącznie 32 godzin zegarowych.
4) Zaprezentowanie wyplecionego wieńca przez każdą miejscowość podczas Dożynek Gminnych
5) dbanie o przestrzeganie w placówce zasad bhp i dbanie o porządek w czasie zajęć i po ich zakończeniu, dbanie o estetykę pomieszczeń,
6) współpraca z koordynatorem projektu i jego zastępcą,
7) informowanie o zaobserwowanych nieprawidłowościach i/lub problemach, które wystąpiły w trakcie realizacji projektu
8) prowadzenie comiesięcznej listy obecności uczestników i złożenia rachunku (dla Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa), na podstawie których nastąpi wypłata wynagrodzenia,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 1174,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.07.2018
data zakończenia: 31.08.2018
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 3 | Nazwa: | Instruktor do przeprowadzenia warsztatów wyplatania wieńców dożynkowych w Brzanie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) opracowanie zakresu zajęć, tak aby miały na celu propagowanie i kultywowanie tradycji , historii wyplatania wieńców dożynkowych na terenie gminy Bobowa.
2) przeprowadzenie warsztatów wyplatania wieńców dożynkowych dla 1 grupy (min. 5 osób), po jednym spotkaniu w tygodniu dla każdej grupy (16 godzin miesięcznie).
3) czas trwania warsztatów od 01.07.2018 do 31.08.2018 r. Łącznie 32 godzin zegarowych.
4) Zaprezentowanie wyplecionego wieńca przez każdą miejscowość podczas Dożynek Gminnych
5) dbanie o przestrzeganie w placówce zasad bhp i dbanie o porządek w czasie zajęć i po ich zakończeniu, dbanie o estetykę pomieszczeń,
6) współpraca z koordynatorem projektu i jego zastępcą,
7) informowanie o zaobserwowanych nieprawidłowościach i/lub problemach, które wystąpiły w trakcie realizacji projektu
8) prowadzenie comiesięcznej listy obecności uczestników i złożenia rachunku (dla Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa), na podstawie których nastąpi wypłata wynagrodzenia,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 1174,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.07.2018
data zakończenia: 31.08.2018
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 4 | Nazwa: | Instruktor do przeprowadzenia warsztatów wyplatania wieńców dożynkowych w Jankowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) opracowanie zakresu zajęć, tak aby miały na celu propagowanie i kultywowanie tradycji , historii wyplatania wieńców dożynkowych na terenie gminy Bobowa.
2) przeprowadzenie warsztatów wyplatania wieńców dożynkowych dla 1 grupy (min. 5 osób), po jednym spotkaniu w tygodniu dla każdej grupy (16 godzin miesięcznie).
3) czas trwania warsztatów od 01.07.2018 do 31.08.2018 r. Łącznie 32 godzin zegarowych.
4) Zaprezentowanie wyplecionego wieńca przez każdą miejscowość podczas Dożynek Gminnych
5) dbanie o przestrzeganie w placówce zasad bhp i dbanie o porządek w czasie zajęć i po ich zakończeniu, dbanie o estetykę pomieszczeń,
6) współpraca z koordynatorem projektu i jego zastępcą,
7) informowanie o zaobserwowanych nieprawidłowościach i/lub problemach, które wystąpiły w trakcie realizacji projektu
8) prowadzenie comiesięcznej listy obecności uczestników i złożenia rachunku (dla Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa), na podstawie których nastąpi wypłata wynagrodzenia,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 1174,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.07.2018
data zakończenia: 31.08.2018
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZANCZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA | 40,00 |
CENA | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 5 | Nazwa: | Instruktor do przeprowadzenia warsztatów wyplatania wieńców dożynkowych w Sędziszowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) opracowanie zakresu zajęć, tak aby miały na celu propagowanie i kultywowanie tradycji , historii wyplatania wieńców dożynkowych na terenie gminy Bobowa.
2) przeprowadzenie warsztatów wyplatania wieńców dożynkowych dla 1 grupy (min. 5 osób), po jednym spotkaniu w tygodniu dla każdej grupy (16 godzin miesięcznie).
3) czas trwania warsztatów od 01.07.2018 do 31.08.2018 r. Łącznie 32 godzin zegarowych.
4) Zaprezentowanie wyplecionego wieńca przez każdą miejscowość podczas Dożynek Gminnych
5) dbanie o przestrzeganie w placówce zasad bhp i dbanie o porządek w czasie zajęć i po ich zakończeniu, dbanie o estetykę pomieszczeń,
6) współpraca z koordynatorem projektu i jego zastępcą,
7) informowanie o zaobserwowanych nieprawidłowościach i/lub problemach, które wystąpiły w trakcie realizacji projektu
8) prowadzenie comiesięcznej listy obecności uczestników i złożenia rachunku (dla Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa), na podstawie których nastąpi wypłata wynagrodzenia,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 1174,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.07.2018
data zakończenia: 31.08.2018
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 6 | Nazwa: | Instruktor do przeprowadzenia warsztatów wyplatania wieńców dożynkowych w Siedliskach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) opracowanie zakresu zajęć, tak aby miały na celu propagowanie i kultywowanie tradycji , historii wyplatania wieńców dożynkowych na terenie gminy Bobowa.
2) przeprowadzenie warsztatów wyplatania wieńców dożynkowych dla 1 grupy (min. 5 osób), po jednym spotkaniu w tygodniu dla każdej grupy (16 godzin miesięcznie).
3) czas trwania warsztatów od 01.07.2018 do 31.08.2018 r. Łącznie 32 godzin zegarowych.
4) Zaprezentowanie wyplecionego wieńca przez każdą miejscowość podczas Dożynek Gminnych
5) dbanie o przestrzeganie w placówce zasad bhp i dbanie o porządek w czasie zajęć i po ich zakończeniu, dbanie o estetykę pomieszczeń,
6) współpraca z koordynatorem projektu i jego zastępcą,
7) informowanie o zaobserwowanych nieprawidłowościach i/lub problemach, które wystąpiły w trakcie realizacji projektu
8) prowadzenie comiesięcznej listy obecności uczestników i złożenia rachunku (dla Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa), na podstawie których nastąpi wypłata wynagrodzenia,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 1174,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.07.2018
data zakończenia: 31.08.2018
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 7 | Nazwa: | Instruktor do przeprowadzenia warsztatów wyplatania wieńców dożynkowych w Stróżnej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) opracowanie zakresu zajęć, tak aby miały na celu propagowanie i kultywowanie tradycji , historii wyplatania wieńców dożynkowych na terenie gminy Bobowa.
2) przeprowadzenie warsztatów wyplatania wieńców dożynkowych dla 1 grupy (min. 5 osób), po jednym spotkaniu w tygodniu dla każdej grupy (16 godzin miesięcznie).
3) czas trwania warsztatów od 01.07.2018 do 31.08.2018 r. Łącznie 32 godzin zegarowych.
4) Zaprezentowanie wyplecionego wieńca przez każdą miejscowość podczas Dożynek Gminnych
5) dbanie o przestrzeganie w placówce zasad bhp i dbanie o porządek w czasie zajęć i po ich zakończeniu, dbanie o estetykę pomieszczeń,
6) współpraca z koordynatorem projektu i jego zastępcą,
7) informowanie o zaobserwowanych nieprawidłowościach i/lub problemach, które wystąpiły w trakcie realizacji projektu
8) prowadzenie comiesięcznej listy obecności uczestników i złożenia rachunku (dla Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa), na podstawie których nastąpi wypłata wynagrodzenia,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 1174,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.07.2018
data zakończenia: 31.08.2018
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 8 | Nazwa: | Iinstruktor do przeprowadzenia warsztatów wyplatania wieńców dożynkowych w Wilczyskach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) opracowanie zakresu zajęć, tak aby miały na celu propagowanie i kultywowanie tradycji , historii wyplatania wieńców dożynkowych na terenie gminy Bobowa.
2) przeprowadzenie warsztatów wyplatania wieńców dożynkowych dla 1 grupy (min. 5 osób), po jednym spotkaniu w tygodniu dla każdej grupy (16 godzin miesięcznie).
3) czas trwania warsztatów od 01.07.2018 do 31.08.2018 r. Łącznie 32 godzin zegarowych.
4) Zaprezentowanie wyplecionego wieńca przez każdą miejscowość podczas Dożynek Gminnych
5) dbanie o przestrzeganie w placówce zasad bhp i dbanie o porządek w czasie zajęć i po ich zakończeniu, dbanie o estetykę pomieszczeń,
6) współpraca z koordynatorem projektu i jego zastępcą,
7) informowanie o zaobserwowanych nieprawidłowościach i/lub problemach, które wystąpiły w trakcie realizacji projektu
8) prowadzenie comiesięcznej listy obecności uczestników i złożenia rachunku (dla Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa), na podstawie których nastąpi wypłata wynagrodzenia,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 1174,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.07.2018
data zakończenia: 31.08.2018
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: