Ogłoszenie nr 603000-N-2019 z dnia 27.09.2019 r.

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie: Świadczenie usług eksperta – członka Grupy Doradczej w ramach projektu Szkolenia dla pracowników sektora transportu zbiorowego w zakresie potrzeb osób o szczególnych potrzebach, w tym osób z niepełnosprawnościami
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (POWER) 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000, ul. al. Jana Pawła II  13 , 00-828  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 055 494, e-mail Zamowienia_Publiczne@pfron.org.pl, faks 225 055 275.
Adres strony internetowej (URL): www.pfron.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Fundusz celowy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pfron.org.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pfron.org.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
PISEMNIE
Adres:
ul. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług eksperta – członka Grupy Doradczej w ramach projektu Szkolenia dla pracowników sektora transportu zbiorowego w zakresie potrzeb osób o szczególnych potrzebach, w tym osób z niepełnosprawnościami
Numer referencyjny: ZP/21/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
1


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta - członka Grupy Doradczej, która zostanie powołana w ramach projektu UE POWER „Szkolenia dla pracowników sektora transportu zbiorowego w zakresie potrzeb osób o szczególnych potrzebach, w tym osób z niepełnosprawnościami”. Zamawiający planuje zaangażować 5 ekspertów strony pozarządowej i 5 ekspertów sektora transportu zbiorowego kołowego i kolejowego - członków Grupy Doradczej. Szczegółowe wymogi dotyczące ekspertów strony pozarządowej opisane są w części A SIWZ, natomiast szczegółowe wymogi dotyczące ekspertów reprezentujących sektor transportu zbiorowego kołowego albo kolejowego opisane są w części B SIWZ. Szczegółowy Opis zamówienia dla części A zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do umowy, której wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. Szczegółowy Opis zamówienia dla części B zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do umowy, której wzór stanowi załącznik nr 1b do SIWZ. 2. Wartość jaką Zamawiający dysponuje w ramach realizowanego projektu wynosi brutto 500 złotych (słownie: pięćset złotych 00/100), czyli 406,50 złotych netto (słownie: czterysta sześć złotych 50/100) za udział w jednym spotkaniu Grupy Doradczej lub w jednym dniu warsztatów organizowanych dla ekspertów – członków Grupy Doradczej.

II.5) Główny kod CPV: 79400000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.03.2023

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: CZĘŚĆ A: Świadczenie usług eksperta strony pozarządowej – członka Grupy Doradczej (ESP) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która łącznie: 1) od co najmniej 3 lat* pozostaje w stosunku pracy lub współpracuje na podstawie umowy cywilnoprawnej, umowy wolontariackiej z organizacją pozarządową reprezentującą interesy i/lub prowadzącą działania na rzecz osób o szczególnych potrzebach, w tym osób z niepełnosprawnościami; 2) w okresie 8 lat przed terminem składania ofert reprezentowała środowisko osób z niepełnosprawnościami wyrażone udziałem w co najmniej jednym gremium krajowym i/lub międzynarodowym; 3) posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w realizacji działań na rzecz osób o szczególnych potrzebach, w tym osób z niepełnosprawnościami, zwłaszcza osób niepełnosprawnych: ruchowo, z dysfunkcją wzroku (w tym osób korzystających z pomocy psów przewodników), z dysfunkcją słuchu, wzroku, mowy, z niepełnosprawnością intelektualną, ze schorzeniami psychicznymi. * Zamawiający zsumuje okresy doświadczenia odnoszące się do warunku, następnie podzieli je przez 12 miesięcy i w ten sposób uzyskane pełne lata (!) będzie oceniał. WYKONAWCA W FORMULARZU OFERTOWYM (ZAŁĄCZNIK NR 2a DO SIWZ) ZOBOWIĄZANY JEST WYKAZAĆ DOŚWIADCZENIE WSKAZANEJ OSOBY, KTÓRE POTWIERDZI SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DODATKOWE, NA PODSTAWIE KTÓREGO ZOSTANĄ PRZYZNANE PUNKTY W RAMACH KRYTERIUM OCENY OFERT. CZĘŚĆ B: Świadczenie usług eksperta reprezentującego sektor transportu zbiorowego kołowy albo kolejowy – członka Grupy Doradczej (ETZ) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę, która łącznie: 1) od co najmniej 5 lat* pozostaje w stosunku pracy z przewoźnikiem/przewoźnikami świadczącym/i usługi transportu zbiorowego kołowego albo kolejowego m.in. w miastach średnich (liczących od 20 tys. do 99 tys. mieszkańców) i w miastach dużych (liczących co najmniej 100 tys. mieszkańców); 2) posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu działań adresowanych do pracowników obsługujących osoby o szczególnych potrzebach, w tym osoby z niepełnosprawnościami (np. opracowane procedury, przeprowadzone szkolenia). * Zamawiający zsumuje okresy doświadczenia odnoszące się do warunku, następnie podzieli je przez 12 miesięcy i w ten sposób uzyskane pełne lata (!) będzie oceniał. WYKONAWCA W FORMULARZU OFERTOWYM (ZAŁĄCZNIK NR 2b DO SIWZ) ZOBOWIĄZANY JEST WYKAZAĆ DOŚWIADCZENIE WSKAZANEJ OSOBY, KTÓRE POTWIERDZI SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DODATKOWE, NA PODSTAWIE KTÓREGO ZOSTANĄ PRZYZNANE PUNKTY W RAMACH KRYTERIUM OCENY OFERT.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać ;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w przypadkach zmiany terminów wykonania umowy określonych w § 2 ust. 2 umowy w przypadku, gdy terminy te zostaną zmienione we wniosku o dofinansowanie Projektu, w zakresie wynikającym z dokonanej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09.10.2019, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Z UWAGI NA TO, ŻE KRYTERIA OCENY OFERT SĄ RÓŻNE DLA KAŻDEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA WSKAZANE ZOSTAŁY W DALSZEJ CZĘŚCI OGŁOSZENIA.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1Nazwa: CZĘŚĆ A: Świadczenie usług eksperta strony pozarządowej – członka Grupy Doradczej (ESP)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: a) udział w spotkaniach i warsztatach Grupy Doradczej organizowanych w projekcie „Szkolenia dla pracowników sektora transportu zbiorowego w zakresie potrzeb osób o szczególnych potrzebach, w tym osób z niepełnosprawnościami” b) formułowanie opinii i zaleceń/konsultowanie opracowywanych produktów w projekcie (np. standardów obsługi, procedur stanowiskowych, programu szkoleń); c) udział w dyskusjach nad opracowywanymi przez zespół ekspertów PFRON i Partnerów projektu – UTK i ITS - produktami (np. standardami obsługi, procedurami stanowiskowymi, programem szkoleń) podczas spotkań i warsztatów Grupy Doradczej; d) akceptowanie opracowanych w projekcie produktów (np. standardów obsługi, procedur stanowiskowych, programu szkoleń). Ekspert będzie zobowiązany do podpisania protokołu ze spotkania Grupy Doradczej, na którym będą akceptowane opracowywane w projekcie produkty. ŁĄCZNIE W LATACH 2019 – 2023 R. LICZBA DNI PRACY WYNIESIE: 16
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79400000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.03.2023
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena za 1 dzień pracy Eksperta60,00
Pozostawanie w stosunku pracy lub współpraca na podstawie umowy cywilnoprawnej, umowy wolontariackiej z organizacją pozarządową reprezentującą interesy i/lub prowadzącą działania na rzecz osób o szczególnych potrzebach, w tym osób z niepełnosprawnościami powyżej okresu wymaganego w warunku udziału w15,00
W okresie 8 lat przed terminem składania ofert reprezentowanie środowiska osób z niepełnosprawnościami wyrażone udziałem w większej liczbie gremiów krajowych i/lub międzynarodowych niż wymagane w warunku udziału w postępowaniu. 15,00
Posiadanie doświadczenia w realizacji działań na rzecz osób o szczególnych potrzebach, w tym osób z niepełnosprawnościami, zwłaszcza osób niepełnosprawnych: ruchowo, z dysfunkcją wzroku (w tym osób korzystających z pomocy psów przewodników), z dysfunkcją słuchu, mowy, z niepełnosprawnością intelektu10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wartość jaką Zamawiający dysponuje w ramach realizowanego projektu wynosi brutto 500 złotych (słownie: pięćset złotych 00/100), czyli 406,50 złotych netto (słownie: czterysta sześć złotych 50/100) za udział w jednym spotkaniu Grupy Doradczej lub w jednym dniu warsztatów organizowanych dla ekspertów – członków Grupy Doradczej


Część nr: 2Nazwa: CZĘŚĆ B: Świadczenie usług eksperta reprezentującego sektor transportu zbiorowego: kołowy albo kolejowy – członka Grupy Doradczej (ETZ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: a) udział w spotkaniach i warsztatach Grupy Doradczej organizowanych w projekcie „Szkolenia dla pracowników sektora transportu zbiorowego w zakresie potrzeb osób o szczególnych potrzebach, w tym osób z niepełnosprawnościami” b) formułowanie opinii i zaleceń/konsultowanie opracowywanych produktów w projekcie (np. standardów obsługi, procedur stanowiskowych, programu szkoleń); c) udział w dyskusjach nad opracowywanymi przez zespół ekspertów PFRON i Partnerów projektu – UTK i ITS produktami (np. standardami obsługi, procedurami stanowiskowymi, programem szkoleń) podczas spotkań i warsztatów Grupy Doradczej; d) akceptowanie opracowanych w projekcie produktów (np. standardów obsługi, procedur stanowiskowych, programu szkoleń). Ekspert będzie zobowiązany do podpisania protokołu ze spotkania Grupy Doradczej, na którym będą akceptowane opracowywane w projekcie produkty. ŁĄCZNIE LICZBA DNI PRACY W LATACH 2019 – 2023 R. WYNIESIE: 16
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79400000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.03.2023
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena za 1 dzień pracy Eksperta60,00
Pozostawanie w stosunku pracy z przewoźnikiem świadczącym usługi transportu zbiorowego kołowego albo kolejowego m.in. w miastach średnich (liczących od 20 tys. do 99 tys. mieszkańców) i w miastach dużych (liczących co najmniej 100 tys. mieszkańców) powyżej okresu wymaganego w warunku udziału w postę20,00
Posiadanie doświadczenia w prowadzeniu działań adresowanych do pracowników obsługujących osoby o szczególnych potrzebach, w tym osoby z niepełnosprawnościami (np. opracowane procedury, przeprowadzone szkolenia) powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu.20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wartość jaką Zamawiający dysponuje w ramach realizowanego projektu wynosi brutto 500 złotych (słownie: pięćset złotych 00/100), czyli 406,50 złotych netto (słownie: czterysta sześć złotych 50/100) za udział w jednym spotkaniu Grupy Doradczej lub w jednym dniu warsztatów organizowanych dla ekspertów – członków Grupy Doradczej.