Ogłoszenie nr 598042-N-2019 z dnia 16.09.2019 r.

Gmina Kartuzy: Roboty budowlane na drogach gminnych: ul. Bursztynowej w Kartuzach, ul. Kiełpińskiej w Mezowie, ul. Energetyków w Kiełpinie i Os. XX-lecia w Kartuzach.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kartuzy, krajowy numer identyfikacyjny 52754600000000, ul. ul. gen. Józefa Hallera  1 , 83-300  Kartuzy, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 694 52 00, e-mail zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl, faks 586 945 135.
Adres strony internetowej (URL): www.kartuzy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.przetargi.kartuzy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Biuro Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Kartuzach 83-300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera 1 (parter)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane na drogach gminnych: ul. Bursztynowej w Kartuzach, ul. Kiełpińskiej w Mezowie, ul. Energetyków w Kiełpinie i Os. XX-lecia w Kartuzach.
Numer referencyjny: ZP.271.28.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo - drogowych na terenie Gminy Kartuzy. 2. Zamówienie dotyczy ułożenia nawierzchni z płyt drogowych w wybranych miejscowościach Gminy Kartuzy. Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć następujących części: 1) część numer 1 – budowa nawierzchni z płyt drogowych na drodze wewnętrznej – ul. Bursztynowej w Kartuzach na dz. nr. ewid. gr. 16/62 obr. 5 Kartuzy; 2) część numer 2 – roboty utrzymaniowe i odtworzeniowe na dł. 557 mb drogi publicznej nr G155701G – ul. Kiełpińskiej w Mezowie na dz. nr ewid. gr. 18, 86, 51/1, 46/9 obręb 220502_5 0012 Mezowo; 3) część numer 3 – budowa nawierzchni z płyt drogowych dł. 292,52 mb na drodze publicznej nr G155701G – ul. Kiełpińskiej w Mezowie na dz. nr ewid. gr. 46/9, 49/5, 51/1, 51/2 obręb 220502_5 0012 Mezowo, 4) część numer 4 – budowa nawierzchni bitumicznej dł. 179,23 mb na drodze publicznej nr G155701G – ul. Energetyków w Kiełpinie na dz. nr ewid. gr. 228/2 obręb 220502_5 0012 Mezowo oraz nr ewid. gr. 14 obręb 220502_5 0008 Kiełpino. 5) część numer 5 – budowa ciągu pieszego z kostki betonowej przy Osiedlu XX-lecia RP nr 10 i 11. 3. Zakres prac obejmuje m. in.: a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (tyczenie oraz geodezyjny pomiar powykonawczy wykonanych robót) - trasa dróg w terenie równinnym; b) Wymiana uszkodzonych płyt drogowych oraz uzupełnienie wypełnienia osiowego (cz. 2); c) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV; d) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni w gruncie kat. I-IV; e) Wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie lub/i podsypki piaskowej; f) Budowa nawierzchni z płyt wielootworowych (o pow. do 1 m2) oraz ew. włączenie do istniejącej nawierzchni z płyt (cz. 1-3); g) Budowa nawierzchni z betonu asfaltowego (cz. 4); h) Budowa chodnika z kostki betonowej z krawężnikami i obrzeżami (cz. 5); i) Montaż elementów ulic i elementów bezpieczeństwa ruchu – krawężników i barier ochronnych; j) Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego lub materiału z korytowania; k) Zagospodarowanie terenu. 4. Za plac budowy w okresie realizacji przedmiotu umowy odpowiada Wykonawca. 5. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty podmiot zainteresowany dokonał wizji lokalnej w terenie. 6. Wykonawca wykona projekty tymczasowej organizacji ruchu oraz uzyska ich zatwierdzenie. Ponadto dokona zabezpieczenia i oznakowania miejsca robót lub odcinka robót. Wykonawca oznakowując odcinek robót obejmujący skrzyżowanie ma obowiązek powtórzyć oznakowanie za każdym skrzyżowaniem. 7. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. Wykonawca jest odpowiedzialny za standard wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją techniczną i projektową oraz poleceniami Inspektora Nadzoru. 8. Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania materiałów budowlanych spełniających wymagania techniczne i jakościowe z zachowaniem Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie, aprobaty techniczne, itp. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY PŁYTY DROGOWE YOMBO POSIADAŁY (W PRZEKROJU POPRZECZNYM) PODWÓJNĄ WARSTWĘ ZBROJENIA STALOWEGO. 9. W przypadku odstąpienia od umowy, za dotychczas wykonane roboty Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie wyliczone na podstawie rzeczywiście wykonanych robót. 10. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Dokumentacji technicznej dołączonej do SIWZ, którą tworzą: dokumentacja projektowa, przedmiary robót. 11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 12. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 36 miesięcy. Okres rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej gwarancji; 2) Wykonawca zobowiązany jest poinformować gestorów infrastruktury technicznej o rozpoczęciu oraz zakończeniu robót budowlanych; 3) Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia Książki Obmiarów, która będzie podstawą do rozliczeń i ustalenia wynagrodzenia za roboty wykonane na poszczególnych drogach; 4) Wszystkie materiały przewidziane do wbudowania w ramach przedmiotu zamówienia, podlegają obowiązkowej akceptacji Zamawiającego, inspektorów nadzoru autorskiego oraz inspektorów nadzoru inwestorskiego. Podstawą akceptacji materiału jest wniosek materiałowy wraz z kartą katalogową produktu, certyfikatami oraz deklaracjami zgodności; 5) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) roboty ziemne, 2) roboty nawierzchniowe (układanie płyt, asfaltów).

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233222-1
45111200-0
45233220-7
45233100-0
45111300-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 60
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie 60 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ. 2) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w następującej wysokości:1) Część nr 1 zamówienia – 1.000,00 zł (tysiąc złotych), 2) Część nr 2 zamówienia – 1.000,00 zł (tysiąc złotych), 3) Część nr 3 zamówienia – 6.000,00 zł (sześć tysięcy złotych), 4) Część nr 4 zamówienia – 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych), 5) Część nr 5 zamówienia – 900,00 zł (dziewięćset złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres udzielonej gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Postanowienia dotyczące dopuszczalnych zmian postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian określono w § 13 wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 02.10.2019, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1Nazwa: Budowa nawierzchni z płyt drogowych na drodze wewnętrznej – ul. Bursztynowej w Kartuzach na dz. nr. ewid. gr. 16/62 obr. 5 Kartuzy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres prac obejmuje m. in.: a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (tyczenie oraz geodezyjny pomiar powykonawczy wykonanych robót) - trasa dróg w terenie równinnym; b) Wymiana uszkodzonych płyt drogowych oraz uzupełnienie wypełnienia osiowego (cz. 2); c) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV; d) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni w gruncie kat. I-IV; e) Wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie lub/i podsypki piaskowej; f) Budowa nawierzchni z płyt wielootworowych (o pow. do 1 m2) oraz ew. włączenie do istniejącej nawierzchni z płyt (cz. 1-3); g) Budowa nawierzchni z betonu asfaltowego (cz. 4); h) Budowa chodnika z kostki betonowej z krawężnikami i obrzeżami (cz. 5); i) Montaż elementów ulic i elementów bezpieczeństwa ruchu – krawężników i barier ochronnych; j) Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego lub materiału z korytowania; k) Zagospodarowanie terenu. 2. Za plac budowy w okresie realizacji przedmiotu umowy odpowiada Wykonawca. 3. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty podmiot zainteresowany dokonał wizji lokalnej w terenie. 4. Wykonawca wykona projekty tymczasowej organizacji ruchu oraz uzyska ich zatwierdzenie. Ponadto dokona zabezpieczenia i oznakowania miejsca robót lub odcinka robót. Wykonawca oznakowując odcinek robót obejmujący skrzyżowanie ma obowiązek powtórzyć oznakowanie za każdym skrzyżowaniem. 5. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. Wykonawca jest odpowiedzialny za standard wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją techniczną i projektową oraz poleceniami Inspektora Nadzoru. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania materiałów budowlanych spełniających wymagania techniczne i jakościowe z zachowaniem Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie, aprobaty techniczne, itp. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY PŁYTY DROGOWE YOMBO POSIADAŁY (W PRZEKROJU POPRZECZNYM) PODWÓJNĄ WARSTWĘ ZBROJENIA STALOWEGO. 7. W przypadku odstąpienia od umowy, za dotychczas wykonane roboty Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie wyliczone na podstawie rzeczywiście wykonanych robót. 8. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Dokumentacji technicznej dołączonej do SIWZ, którą tworzą: dokumentacja projektowa, przedmiary robót. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 10. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 36 miesięcy. Okres rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej gwarancji; 2) Wykonawca zobowiązany jest poinformować gestorów infrastruktury technicznej o rozpoczęciu oraz zakończeniu robót budowlanych; 3) Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia Książki Obmiarów, która będzie podstawą do rozliczeń i ustalenia wynagrodzenia za roboty wykonane na poszczególnych drogach; 4) Wszystkie materiały przewidziane do wbudowania w ramach przedmiotu zamówienia, podlegają obowiązkowej akceptacji Zamawiającego, inspektorów nadzoru autorskiego oraz inspektorów nadzoru inwestorskiego. Podstawą akceptacji materiału jest wniosek materiałowy wraz z kartą katalogową produktu, certyfikatami oraz deklaracjami zgodności; 5) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) roboty ziemne, 2) roboty nawierzchniowe (układanie płyt, asfaltów).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233222-1, 45111200-0, 45233220-7, 45233100-0, 45111300-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres udzielonej gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Roboty utrzymaniowe i odtworzeniowe na dł. 557 mb drogi publicznej nr G155701G – ul. Kiełpińskiej w Mezowie na dz. nr ewid. gr. 18, 86, 51/1, 46/9 obręb 220502_5 0012 Mezowo;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres prac obejmuje m. in.: a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (tyczenie oraz geodezyjny pomiar powykonawczy wykonanych robót) - trasa dróg w terenie równinnym; b) Wymiana uszkodzonych płyt drogowych oraz uzupełnienie wypełnienia osiowego (cz. 2); c) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV; d) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni w gruncie kat. I-IV; e) Wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie lub/i podsypki piaskowej; f) Budowa nawierzchni z płyt wielootworowych (o pow. do 1 m2) oraz ew. włączenie do istniejącej nawierzchni z płyt (cz. 1-3); g) Budowa nawierzchni z betonu asfaltowego (cz. 4); h) Budowa chodnika z kostki betonowej z krawężnikami i obrzeżami (cz. 5); i) Montaż elementów ulic i elementów bezpieczeństwa ruchu – krawężników i barier ochronnych; j) Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego lub materiału z korytowania; k) Zagospodarowanie terenu. 2. Za plac budowy w okresie realizacji przedmiotu umowy odpowiada Wykonawca. 3. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty podmiot zainteresowany dokonał wizji lokalnej w terenie. 4. Wykonawca wykona projekty tymczasowej organizacji ruchu oraz uzyska ich zatwierdzenie. Ponadto dokona zabezpieczenia i oznakowania miejsca robót lub odcinka robót. Wykonawca oznakowując odcinek robót obejmujący skrzyżowanie ma obowiązek powtórzyć oznakowanie za każdym skrzyżowaniem. 5. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. Wykonawca jest odpowiedzialny za standard wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją techniczną i projektową oraz poleceniami Inspektora Nadzoru. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania materiałów budowlanych spełniających wymagania techniczne i jakościowe z zachowaniem Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie, aprobaty techniczne, itp. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY PŁYTY DROGOWE YOMBO POSIADAŁY (W PRZEKROJU POPRZECZNYM) PODWÓJNĄ WARSTWĘ ZBROJENIA STALOWEGO. 7. W przypadku odstąpienia od umowy, za dotychczas wykonane roboty Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie wyliczone na podstawie rzeczywiście wykonanych robót. 8. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Dokumentacji technicznej dołączonej do SIWZ, którą tworzą: dokumentacja projektowa, przedmiary robót. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 10. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 36 miesięcy. Okres rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej gwarancji; 2) Wykonawca zobowiązany jest poinformować gestorów infrastruktury technicznej o rozpoczęciu oraz zakończeniu robót budowlanych; 3) Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia Książki Obmiarów, która będzie podstawą do rozliczeń i ustalenia wynagrodzenia za roboty wykonane na poszczególnych drogach; 4) Wszystkie materiały przewidziane do wbudowania w ramach przedmiotu zamówienia, podlegają obowiązkowej akceptacji Zamawiającego, inspektorów nadzoru autorskiego oraz inspektorów nadzoru inwestorskiego. Podstawą akceptacji materiału jest wniosek materiałowy wraz z kartą katalogową produktu, certyfikatami oraz deklaracjami zgodności; 5) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) roboty ziemne, 2) roboty nawierzchniowe (układanie płyt, asfaltów).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233222-1, 45111200-0, 45233220-7, 45233100-0, 45111300-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres udzielonej gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Budowa nawierzchni z płyt drogowych dł. 292,52 mb na drodze publicznej nr G155701G – ul. Kiełpińskiej w Mezowie na dz. nr ewid. gr. 46/9, 49/5, 51/1, 51/2 obręb 220502_5 0012 Mezowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres prac obejmuje m. in.: a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (tyczenie oraz geodezyjny pomiar powykonawczy wykonanych robót) - trasa dróg w terenie równinnym; b) Wymiana uszkodzonych płyt drogowych oraz uzupełnienie wypełnienia osiowego (cz. 2); c) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV; d) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni w gruncie kat. I-IV; e) Wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie lub/i podsypki piaskowej; f) Budowa nawierzchni z płyt wielootworowych (o pow. do 1 m2) oraz ew. włączenie do istniejącej nawierzchni z płyt (cz. 1-3); g) Budowa nawierzchni z betonu asfaltowego (cz. 4); h) Budowa chodnika z kostki betonowej z krawężnikami i obrzeżami (cz. 5); i) Montaż elementów ulic i elementów bezpieczeństwa ruchu – krawężników i barier ochronnych; j) Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego lub materiału z korytowania; k) Zagospodarowanie terenu. 2. Za plac budowy w okresie realizacji przedmiotu umowy odpowiada Wykonawca. 3. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty podmiot zainteresowany dokonał wizji lokalnej w terenie. 4. Wykonawca wykona projekty tymczasowej organizacji ruchu oraz uzyska ich zatwierdzenie. Ponadto dokona zabezpieczenia i oznakowania miejsca robót lub odcinka robót. Wykonawca oznakowując odcinek robót obejmujący skrzyżowanie ma obowiązek powtórzyć oznakowanie za każdym skrzyżowaniem. 5. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. Wykonawca jest odpowiedzialny za standard wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją techniczną i projektową oraz poleceniami Inspektora Nadzoru. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania materiałów budowlanych spełniających wymagania techniczne i jakościowe z zachowaniem Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie, aprobaty techniczne, itp. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY PŁYTY DROGOWE YOMBO POSIADAŁY (W PRZEKROJU POPRZECZNYM) PODWÓJNĄ WARSTWĘ ZBROJENIA STALOWEGO. 7. W przypadku odstąpienia od umowy, za dotychczas wykonane roboty Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie wyliczone na podstawie rzeczywiście wykonanych robót. 8. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Dokumentacji technicznej dołączonej do SIWZ, którą tworzą: dokumentacja projektowa, przedmiary robót. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 10. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 36 miesięcy. Okres rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej gwarancji; 2) Wykonawca zobowiązany jest poinformować gestorów infrastruktury technicznej o rozpoczęciu oraz zakończeniu robót budowlanych; 3) Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia Książki Obmiarów, która będzie podstawą do rozliczeń i ustalenia wynagrodzenia za roboty wykonane na poszczególnych drogach; 4) Wszystkie materiały przewidziane do wbudowania w ramach przedmiotu zamówienia, podlegają obowiązkowej akceptacji Zamawiającego, inspektorów nadzoru autorskiego oraz inspektorów nadzoru inwestorskiego. Podstawą akceptacji materiału jest wniosek materiałowy wraz z kartą katalogową produktu, certyfikatami oraz deklaracjami zgodności; 5) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) roboty ziemne, 2) roboty nawierzchniowe (układanie płyt, asfaltów).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233222-1, 45111200-0, 45233220-7, 45233100-0, 45111300-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres udzielonej gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Budowa nawierzchni bitumicznej dł. 179,23 mb na drodze publicznej nr G155701G – ul. Energetyków w Kiełpinie na dz. nr ewid. gr. 228/2 obręb 220502_5 0012 Mezowo oraz nr ewid. gr. 14 obręb 220502_5 0008 Kiełpino.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres prac obejmuje m. in.: a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (tyczenie oraz geodezyjny pomiar powykonawczy wykonanych robót) - trasa dróg w terenie równinnym; b) Wymiana uszkodzonych płyt drogowych oraz uzupełnienie wypełnienia osiowego (cz. 2); c) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV; d) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni w gruncie kat. I-IV; e) Wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie lub/i podsypki piaskowej; f) Budowa nawierzchni z płyt wielootworowych (o pow. do 1 m2) oraz ew. włączenie do istniejącej nawierzchni z płyt (cz. 1-3); g) Budowa nawierzchni z betonu asfaltowego (cz. 4); h) Budowa chodnika z kostki betonowej z krawężnikami i obrzeżami (cz. 5); i) Montaż elementów ulic i elementów bezpieczeństwa ruchu – krawężników i barier ochronnych; j) Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego lub materiału z korytowania; k) Zagospodarowanie terenu. 2. Za plac budowy w okresie realizacji przedmiotu umowy odpowiada Wykonawca. 3. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty podmiot zainteresowany dokonał wizji lokalnej w terenie. 4. Wykonawca wykona projekty tymczasowej organizacji ruchu oraz uzyska ich zatwierdzenie. Ponadto dokona zabezpieczenia i oznakowania miejsca robót lub odcinka robót. Wykonawca oznakowując odcinek robót obejmujący skrzyżowanie ma obowiązek powtórzyć oznakowanie za każdym skrzyżowaniem. 5. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. Wykonawca jest odpowiedzialny za standard wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją techniczną i projektową oraz poleceniami Inspektora Nadzoru. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania materiałów budowlanych spełniających wymagania techniczne i jakościowe z zachowaniem Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie, aprobaty techniczne, itp. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY PŁYTY DROGOWE YOMBO POSIADAŁY (W PRZEKROJU POPRZECZNYM) PODWÓJNĄ WARSTWĘ ZBROJENIA STALOWEGO. 7. W przypadku odstąpienia od umowy, za dotychczas wykonane roboty Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie wyliczone na podstawie rzeczywiście wykonanych robót. 8. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Dokumentacji technicznej dołączonej do SIWZ, którą tworzą: dokumentacja projektowa, przedmiary robót. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 10. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 36 miesięcy. Okres rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej gwarancji; 2) Wykonawca zobowiązany jest poinformować gestorów infrastruktury technicznej o rozpoczęciu oraz zakończeniu robót budowlanych; 3) Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia Książki Obmiarów, która będzie podstawą do rozliczeń i ustalenia wynagrodzenia za roboty wykonane na poszczególnych drogach; 4) Wszystkie materiały przewidziane do wbudowania w ramach przedmiotu zamówienia, podlegają obowiązkowej akceptacji Zamawiającego, inspektorów nadzoru autorskiego oraz inspektorów nadzoru inwestorskiego. Podstawą akceptacji materiału jest wniosek materiałowy wraz z kartą katalogową produktu, certyfikatami oraz deklaracjami zgodności; 5) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) roboty ziemne, 2) roboty nawierzchniowe (układanie płyt, asfaltów).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233222-1, 45111200-0, 45233220-7, 45233100-0, 45111300-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres udzielonej gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Budowa ciągu pieszego z kostki betonowej przy Osiedlu XX-lecia RP nr 10 i 11.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres prac obejmuje m. in.: a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (tyczenie oraz geodezyjny pomiar powykonawczy wykonanych robót) - trasa dróg w terenie równinnym; b) Wymiana uszkodzonych płyt drogowych oraz uzupełnienie wypełnienia osiowego (cz. 2); c) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV; d) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni w gruncie kat. I-IV; e) Wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie lub/i podsypki piaskowej; f) Budowa nawierzchni z płyt wielootworowych (o pow. do 1 m2) oraz ew. włączenie do istniejącej nawierzchni z płyt (cz. 1-3); g) Budowa nawierzchni z betonu asfaltowego (cz. 4); h) Budowa chodnika z kostki betonowej z krawężnikami i obrzeżami (cz. 5); i) Montaż elementów ulic i elementów bezpieczeństwa ruchu – krawężników i barier ochronnych; j) Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego lub materiału z korytowania; k) Zagospodarowanie terenu. 2. Za plac budowy w okresie realizacji przedmiotu umowy odpowiada Wykonawca. 3. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty podmiot zainteresowany dokonał wizji lokalnej w terenie. 4. Wykonawca wykona projekty tymczasowej organizacji ruchu oraz uzyska ich zatwierdzenie. Ponadto dokona zabezpieczenia i oznakowania miejsca robót lub odcinka robót. Wykonawca oznakowując odcinek robót obejmujący skrzyżowanie ma obowiązek powtórzyć oznakowanie za każdym skrzyżowaniem. 5. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. Wykonawca jest odpowiedzialny za standard wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją techniczną i projektową oraz poleceniami Inspektora Nadzoru. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania materiałów budowlanych spełniających wymagania techniczne i jakościowe z zachowaniem Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie, aprobaty techniczne, itp. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY PŁYTY DROGOWE YOMBO POSIADAŁY (W PRZEKROJU POPRZECZNYM) PODWÓJNĄ WARSTWĘ ZBROJENIA STALOWEGO. 7. W przypadku odstąpienia od umowy, za dotychczas wykonane roboty Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie wyliczone na podstawie rzeczywiście wykonanych robót. 8. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Dokumentacji technicznej dołączonej do SIWZ, którą tworzą: dokumentacja projektowa, przedmiary robót. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 10. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 36 miesięcy. Okres rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej gwarancji; 2) Wykonawca zobowiązany jest poinformować gestorów infrastruktury technicznej o rozpoczęciu oraz zakończeniu robót budowlanych; 3) Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia Książki Obmiarów, która będzie podstawą do rozliczeń i ustalenia wynagrodzenia za roboty wykonane na poszczególnych drogach; 4) Wszystkie materiały przewidziane do wbudowania w ramach przedmiotu zamówienia, podlegają obowiązkowej akceptacji Zamawiającego, inspektorów nadzoru autorskiego oraz inspektorów nadzoru inwestorskiego. Podstawą akceptacji materiału jest wniosek materiałowy wraz z kartą katalogową produktu, certyfikatami oraz deklaracjami zgodności; 5) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) roboty ziemne, 2) roboty nawierzchniowe (układanie płyt, asfaltów).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233222-1, 45111200-0, 45233220-7, 45233100-0, 45111300-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres udzielonej gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: