I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedszkole w Stęszewie, krajowy numer identyfikacyjny
63003275900000, ul.
Janusza Korczaka
2
,
62-060
Stęszew, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618134345, e-mail
przedszkole@przedszkole-steszew.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.steszew.pl/index.php?id=40
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Przedszkole w Stęszewie ul. Janusza Korczaka 2, 62-060 Stęszew
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Najniższa cena | 60,00 |
Czas dostawy od momentu zamówienia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian;
2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówień podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub
technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu,
usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego;
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie
kosztów dla zamawiającego;
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej
pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;
3) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami,
których zamawiający działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć;
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w
umowie lub umowie ramowej;
4) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1;
b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia
dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia
warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia
oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;
c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy wzglądem jego
podwykonawców;
5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
18.3. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, jeżeli służyć będzie należytemu wykonaniu umowy.
18.4. Zmiana umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności może mieć miejsce w następujących przypadkach / okolicznościach:
1) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego ani Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu dostaw wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenie umownego
2) zmiana Wykonawcy realizacji zamówienia publicznego w przypadku gdy Wykonawca z którym została zawarta umowa wykaże i wyjaśni, że nie jest w stanie zrealizować zamówienia zgodnie z umową. Umowa może być wtedy zawarta z innym Wykonawcą na tych samych warunkach. Nowy Wykonawca musi wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert określonych w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy Wykonawca. Nowy Wykonawca musi także wykazać brak podstaw do wykluczenia w zakresie określonym w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ. Nowy Wykonawca odpowiada solidarnie z dotychczasowym Wykonawcą za zakres umowy dotychczas zrealizowany;
3) zmiany w zakresie płatności i wynagrodzenia - zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich uzasadnionych (koniecznych) zmian wprowadzanych do umowy;
4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
5) zmiana obowiązującej stawki VAT - wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
6) w przypadku niezawinionych przez Wykonawcę okoliczności powodujących opóźnienie w wykonaniu dostawy Zamawiający może odstąpić od naliczania kar umownych.
7) W skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji umowy.
8) Jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły i wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji lub wystąpieniem zdarzenia związanego z siłą wyższą.
9) w przypadku wzrostu zapotrzebowania Zamawiającego, w związku ze wzrostem ilości wydawanych posiłków spowodowanych zwiększeniem ilości dzieci, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie w zakresie wzrostu wartości przedmiotu zamówienia o wartość zwiększonego zapotrzebowania
10) Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany lub odpowiednio uzasadniony wniosek, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a druga Strona umowy wyrazi zgodę.
11) W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
06.11.2019, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | Różne produkty spożywcze |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jogurt owocowy 150 g z dużymi kawałkami owoców ( nie mniej niż 9% owoców i żywymi kulturami bakterii) szt 3500
Serek homoginizowany o smaku waniliowym 140g szt 50
Śmietana 12% 500 ml szt 30
Jogurt naturalny 500 g szt 200
Kasza pęczak kg 150
Kefir naturalny 400ml szt 50
Masło 250 g( nie mniej niż 82% tłuszczu) szt 2500
Śmietana kremówka 30% 500 ml szt 500
Śmietana ukwaszona 12% 400 ml szt 100
olej rzepakowy 100% z pierwszego tłoczenia -5L litr 250
Miód naturalny nektarowy, wielokwiatowy 1,4 kg szt 60
Podpłomyki szt 150
Chrupki kukurydziane 150 g szt 130
Groch łuskany 500 g kg 50
Fasola sucha 500 g kg 30
Mąka wrocławska typ 500 kg 650
Mąka ziemniaczana kg 10
Mąka kukurydziana kg 20
Mąka pełnoziarnista kg 30
Kasza jęczmienna kg 20
Kaszka manna 1 kg kg 60
Kasza jaglana kg 20
Makaron świderki pszenny, pełnoziarnisty 400 g szt. 350
Makaron świderki 400 g szt 150
Makaron nitki typ Zbyszko szt 100
Makaron pełnoziarnisty szt 200
Kasza gryczana kg 20
Ryż biały długozirnisty 1 kg kg 180
Płatki kukurydziane pełnoziarniste 600 g szt 300
Płatki owsiane kg 30
Cukier trzcinowy 500g kg 450
Cukier zwykły biały kg 30
Cukier puder 400 g kg 20
Cukier waniliowy 32g szt 150
Proszek do pieczenia 36g szt 150
Cynamon mielony 20g szt 20
Czosnek granulowany 25g szt 150
Liść laurowy 6g szt 15
Przyprawa w płynie do zup, sosów i sałatek 1l szt 20
Majeranek 100 g szt 10
Papryka słodka sypka 20 g szt 150
Pieprz mielony 100g szt 20
Przyprwa do kurczaka 40g szt 30
Przyprawa do mięś 20g szt 70
Sół himalajska 0,35 g kg 100
Sól zwykła kg 50
Otręby pszenne szt 30
Ziele angielskie 6g szt 15
Ananas w puszcze w plastrach 580ml szt 20
Fasola czerwona w puszce 400 g szt 20
Kukurydza w puszcze 400 g szt 30
Budyń 60 g szt 250
Kisiel 77 g szt 400
Zacierka makaronowa szt 200
Soczewica czerwona szt 20
Soczewica zielona kg 20
Sezam mielony kg 5
Ryż brązowy szt 20
Cukier brązowy kg 20
Dżem brzoskwiniowy 100%-100g owoców na 100g produktu, zagęszczony sokiem jabłkowym, bez konserwantów 235g szt 20
Dżem czarna porzeczka 100%-100g owoców na 100g produktu, zagęszczony sokiem jabłkowym, bez konserwantów 235g szt 50
Dżem truskawkowy 100%-owoców na 100g produktu, zagęszczony sokiem jabłkowym, bez konserwantów 235g szt 450
Powidła śliwkowe, zawartość śliwek nie mniej niż 195g/100 g produktu , pasteryzowane 300g szt 150
Kakao ciemne o obniżonej zawartości tłuszczu 10-12% tłuszczu szt 200
Rodzynki szt 30
Koncentrat barszczu czerwonego o zawartości zagęszczonego soku z buraków, nie mniej niż 59,2% 300ml szt 30
Ketchup łagodny, zawartość pomidorów nie mniej 198g/100g produktu, pasteryzowany, bez konserwantów 1l szt 330
Koncentrat pomidorowy 28-30% pasteryzowany 950g szt 100
Koncentrat pomidorowy 28-30% pasteryzowany 200g szt 70
Zakwas do żurku 500 ml szt 70
Herbata czarna, aromatyzowana 100 szt/paczka z esencją wycisnietą ze świeżych listków, saszetki jednorazowe szt 50
Wafle w czekoladzie XXL typu:Grześki szt 1200
Morele szt 20
Galaretka owocowa 75 g szt 150
Kawa Inka 150 g szt 120
Żurawina 150 g szt 20
Sok Jabłkowy 100%2 L szt 1200
Daktyle 100g szt 20
Sok pomarańczowy 100% 2l szt 1200
Soczki kartonik 100%200 ml szt 7500
Serek waniliowy typu : Danio szt 2000
"Sok z warzyw i owoców częściowo z soku zagęszczonego ( nie mniej niż 40%)przecierowy, pasteryzowany 0,9l o smakach:
- Marchew-jabłko-banan
-Marchew-jabłko-truskawka
-Marchew - malina-jabłko
-Marchew-jabłko-pomarańcza
-Marchew-jabłko-brzoskwinia" szt 1800
Ser zółty Gouda lub Salami szt 100
Ser twarogowy półtłusty, pakowany próżniowo, zawartoś tłuszczu 3,5g/100g produktu, nie mielony kg 50
Ser śmietankowy wiaderko 1 kg kg 400
Ser kanapkowy śmietankowy 36% sera twarogowego 150g kg 200
Twarożek domowy naturalny 200g szt 20
Ser Feta 270g szt 20
Serek puszysty twarogowy 150 g tłuszczu/100g produktu, 20g szt 230
Ser waniliowy wiaderko 1 kg szt 30
Ser wiejski 5g tłuszczu/100g produktu, naturalny, 200g kg 50
Mleko UHT 2% karton 1l szt 7000
Drożdże 100g szt 80
Ciasteczka owsiane 1kg szt 50
Zioła prowansalskie 20g szt 30
Lubczyk szt 10
Bazylia szt 30
Oregano szt 30
Wafle ryżowe szt 400
Wafle ryżowo-zbożowe szt 200
Wafle przekładane-śmietankowe kg 70
Mus jabłokowy, pasteryzowany 95% jabłek 1l szt 130
Ciastka z cukrem kg 10
Brzoskwinie w puszce 850g szt 100
Woda niegazowana 5l szt 100
Woda niegazowana 0,33l szt 500
Cukierki owocowe kg 50
Lizaki serduszka-pakowane 100szt szt 10
Ser Almette 150g szt 200
Herbata owcowa 20 szt. szt. 100
Pestki słonecznika 100g szt. 20
Biszkopty 120g szt. 500
Ciastka Herbatniki 16g szt. 3500
Płatki jaglane 250g szt. 100
Przyprawa do piernika szt. 20
Cytrynka w płynie 200 ml szt. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15320000-7, 15332200-6, 15551000-5, 15612000-1, 15400000-2, 15800000-6, 15500000-3, 15610000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 02.01.2020
data zakończenia: 31.12.2020
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Najniższa cena | 60,00 |
Czas dostawy od momentu zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 2 | Nazwa: | Warzywa, owoce, kiszonki, ryby wędzone |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Buraki czerwone kg 60
Cebula kg 5
Kapusta biała szt. 80
Kapusta biała kg 10
Kapusta pekińska szt. 10
Marchew kg 100
Ogórki kwaszone kg 230
Ogórki zielone kg 140
Papryka czerwona kg 30
Pieczarki kg 20
Pietruszka korzeń kg 20
Pomidory kg 100
Seler kg 20
Kapusta pekińsks kg 40
Surówka wiejska kg 10
Surówka z kapusty pekińskiej kg 10
Surowka żydowska kg 10
Koper pęczek 300
Natka pietruszki pęczek 300
Por szt. 20
Rzodkiewka pęczek 100
Sałata szt. 350
Szczypiorek pęczek 150
Banany kg 1800
Brzoskwinie kg 150
Jabłka kg 1500
Mandarynki kg 500
Nektarynki kg 180
Pomarańcza kg 50
Gruszki kg 500
Śliwki kg 15
Por kg 5
Fasolka szparagowa żółta świeża kg 30
Arbuz kg 60
Szparagi świeże kg 10
Kalafior świeży szt. 15
Brokuł świeży szt. 15
Cytryna kg 50
Kapusta czerwona szt. 15
Makrela wędzona kg 30
Kapusta młoda biała szt. 40
Ziemniaki kg 30
Ogórki małosolne kg 25
Ogórki konserwowe w słoiku szt. 10
Dynia kg 30
Mięta szt. 12
Cukinia kg 60
Maliny kg 60
Borówka kg 60
Kiełki szt. 50
Chrzan szt. 20
Pomidor koktajlowy kg 50
Kapusta kwaszona kg 250
Truskawki świeże kg 120
Winogrono kg 70
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03220000-9, 15200000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 02.01.2020
data zakończenia: 31.12.2020
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Najniższa cena | 60,00 |
Czas dostawy od momentu zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 3 | Nazwa: | Jaja, drób |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jaja szt 8000
Filet drobiowy kg 250
Porcja rosołowa kg 90
Udko z kurczaka kg 150
Udko z kurczaka trybowane kg 150
Wątróbka kg 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15112000-6, 03142500-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 02.01.2020
data zakończenia: 31.12.2020
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Najniższa cena | 60,00 |
Czas dostawy od momentu zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 4 | Nazwa: | Mrożonki owocowo-warzywne i produkty podobne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Groszek zielony 2,5 kg kg 50
Fasolka szparagowa żólta 2,5 kg w całości kg 100
Fasolka szparagowa zielona 2,5 kg cięta lub w całości kg 40
Barszcz ukraiński2,5 kg skład: burak kostka, kapsta biała, marchew kostka, pomidor kostka, fasola szparagowa zielona, cebula, seler kostka kg 100
Brokuł 2,5 kg kg 220
Bukiet warzyw 2,5 kg skład: marchew 50%, kalafior 25%, brokuł 25% kg 200
Kalafior 2,5 kg kg 150
Marchew z groszkiem 2,5 kg kg 150
Marchew kostka 2 kg kg 150
Mieszka 7 składników 2,5 kg skład:kalafior 25%, marchew 20%, fasolka szparagowa 15%, brukselka 15%, brokuł 15%, cebula 5%, seler 5% kg 200
Szpinak mrożony liściasty 2,5 kg kg 50
Truskawki mrożona 2,5 kg kg 150
Włoszczyzna paski 2,5 kg kg 300
Zupa pieczarkowa 2,5 kg skład: pieczarki plastry 32%, ziemniaki kostka 32%, marchew kostka 18%, seler kostka 16%, brokuł 2% kg 200
Malina cała 2,5 kg kg 50
Malina grys 2,5 % kg 50
Porzeczka czarna 2,5 % kg 20
Porzeczka czerwona 2,,5 % kg 20
Marchewka mini kg 150
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15330000-0, 15331170-9, 15332100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 02.01.2020
data zakończenia: 31.12.2020
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Najniższa cena | 60,00 |
Czas dostawy od momentu zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 5 | Nazwa: | Pieczywo, wyroby ciastkarskie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Bułka 60 g szt 500
Bułka tarta kg 50
Kawiorek 350 g szt. 2500
Chleb kornel 500 g szt 1500
Chleb zwykły 500 g szt 2100
Rogal mleczny szt 330
Drożdżówka francuska 100 g szt 150
Drożdżówka z serem 100 g szt. 150
Drożdżówka z owocem szt 550
Bułka mleczna szt 400
Bułka mini szt. 400
Bułka grahamka szt 400
Chleb graham szt. 300
Ciastka owsiane kg 30
Placek jogurtowy kg 90
Pączki szt 650
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15810000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 02.01.2020
data zakończenia: 31.12.2020
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Najniższa cena | 60,00 |
Czas dostawy od momentu zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 6 | Nazwa: | Ziemniaki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ziemniaki kg 5000
Cebula kg 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212100-1, 03221100-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 02.01.2020
data zakończenia: 31.12.2020
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Najniższa cena | 60,00 |
Czas dostawy od momentu zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 7 | Nazwa: | Produkty zwierzęce, mięso, produkty mięsne, wędliny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Biodrówka kg 190
Łopatka b/k kg 50
Mięso od szynki kg 90
Schab b/k kg 150
Mielone z łopatki kg 190
Karkówka b/k kg 100
Frankfuterki kg 60
Frankfuterki pieczone kg 60
Kiełbasa biała delikatesowa kg 15
Kiełbasa krakowska sucha kg 50
Polędwica z indyka kg 15
Kiełbasa śląska drobiowa kg 15
Kiełbasa śląska wieprzowa kg 100
Kiełbasa szynkowa kg 30
Kiełbasa królewiecka kg 30
Ligawa wołowa kg 13
Kiełbasa zwyczajna kg 30
Kiełbaski piastowskie kg 15
Łopatka z przyprwami kg 15
Mielonka królewiecka kg 30
Parówka dziecięca kg 170
Parówka drobiowa kg 17
Pasztet wędzony kg 17
Wątrobianka kg 40
Płat parzony kg 50
Polędwica drobiowa kg 12
Polędwica sopocka kg 20
Schab z przyprwami kg 30
Szynka dębowa kg 60
Szynka drobiowa kg 15
Szynka gotowana kg 10
Szynka konserwowa kg 60
Szynka wiejska kg 10
Schab konserwowy kg 10
Smalec domowy 400 g szt. 30
Schab smyka kg 8
Kiełbaski szwajcarskie kg 90
Szynka Smyka kg 17
Wołowina b/k kg 50
Kiełbaski z szynki Smyka kg 160
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15110000-2, 15131000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 02.01.2020
data zakończenia: 31.12.2020
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Najniższa cena | 60,00 |
Czas dostawy od momentu zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 8 | Nazwa: | Ryby mrożone |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Filet z dorsza glazura kg 240
Filet z soli glazura do 5 % kg 50
Filet z tilapii glazura do 5% kg 50
Filet zapiekany z serem kg 200
Filet z morszczuka glazura 0% -5% kg 50
Filet z miruny glazura 0%-%% kg 220
Filet z mintaja glazura do 5% kg 50
Paluszki rybne z fileta kg 240
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15200000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 02.01.2020
data zakończenia: 31.12.2020
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Najniższa cena | 60,00 |
Czas dostawy od momentu zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: