Ogłoszenie nr 547943-N-2018 z dnia 19.04.2018 r.

Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa: ZAKUP I DOSTAWA MOBILNEGO TELEBIMU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DLA CENTRUM KULTURY I PROMOCJI GMINY BOBOWA Tytuł projektu: „ Bobowska Szkoła Tradycji „Szabasówka” zgodnie z projektem dofinansowanym z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 6. Dziedzictwo regionalne, Działanie 6.1 Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Bobowska Szkoła Tradycji "Szabasówka"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa, krajowy numer identyfikacyjny 49000048600000, ul. ul. Grunwaldzka  18 , 38350   Bobowa, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 35 14 013, e-mail ck@bobowa.pl, faks 18 35 14 013.
Adres strony internetowej (URL): www.ck.bobowa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ck.bobowa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA MOBILNEGO TELEBIMU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DLA CENTRUM KULTURY I PROMOCJI GMINY BOBOWA Tytuł projektu: „ Bobowska Szkoła Tradycji „Szabasówka” zgodnie z projektem dofinansowanym z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 6. Dziedzictwo regionalne, Działanie 6.1 Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego.
Numer referencyjny: CKiPG.271.4.2018.RPO
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia . 1. Przedmiot zamówienia – zapisy ogólne: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego mobilnego telebimu (ekranu LED) wraz z kompletnym osprzętem i oprogramowaniem dla Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa o wymaganiach technicznych zgodnych ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia zawartym w SIWZ. Ustawienie i obsługa w/w telebimu mobilnego na 3 eventach w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie zapewnienia stałej obsługi telebimu przez minimum dwie osoby, tj. realizatora obrazu oraz operatora kamery. Wykonanie brandingu przyczepy (obklejenia) wraz z przygotowaniem projektu, który zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego, ze wszystkich stron przyczepy, w kolorze na całej powierzchni. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie następować do siedziby Zamawiającego – Centrum Kultury i Promocji Gminy Bobowa ul. Grunwaldzka 18, 38-350 Bobowa - na koszt i ryzyko Wykonawcy. 1. Przedmiot zamówienia – obejmuje w szczególności: 1) dostawę fabrycznie nowego (rok produkcji 2018) ekranu zewnętrznego LED wraz z kompletnym osprzętem i oprogramowaniem oraz licencją; 2) dostawę i montaż komputera do zarządzania ekranem wraz z systemem obsługi wyświetlanych treści, niezbędnymi urządzeniami i okablowaniem; 3) dostarczenie oprogramowania sterującego oraz umożliwiającego wyświetlanie treści wizualnych i zarządzania wyświetlaniem treści wraz z nieograniczoną czasowo licencją na jego użytkowanie; 4) uruchomienie całego systemu oraz przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi telebimu (użytkowania, obsługi oraz konserwacji) pracowników wskazanych przez Zamawiającego. 5) wykonanie przyczepy na której zamontowany będzie ekran LED wraz z kompletnym osprzętem, tak aby łatwo można było go przetransportować. Ekran LED (telebim) musi być zamontowany w taki sposób, aby nie stanowił żadnego zagrożenia dla zdrowia i życia ludzkiego zarówno przy transporcie, jak i przy użytkowaniu. Telebim musi posiadać pełne oprogramowanie sterujące i komputer sterujący wraz z kartą nadawczą dla komputera sterującego oraz kartami odbiorczymi dla każdego panelu. PARAMETRY TECHNICZNE: PRZYCZEPA: 1) Długość minimalna przyczepy: 5,70 m 2) Szerokość minimalna przyczepy: 2m 3) Waga maksymalna : 3500kg 4) Słup hydrauliczny umożliwiający wysunięcie ekranu na minimum 5,5m górna krawędź ekranu 5) Słup hydrauliczny zbudowany z minimum 3 elementów 6) Przewodowe sterowane w zakresie wysuwania ekranu 7) Przyczepa zabudowana kontenerem- kolor biały 8) Rotacja ekranu o 360 stopni z możliwością blokady w różnych pozycjach 9) Klimatyzowane pomieszczenie reżyserskie z oświetleniem oraz monitorem podglądowym. 10) Pomieszczenie reżyserskie musi posiadać odrębne drzwi wejściowe 11) Trzy fazowe zasilanie 12) Rozdzielnia elektryczna 13) Cztery nogi stabilizujące wraz z 4 płytami drewnianymi 14) Zaczep kulowy wraz z dodatkowym zaczepem oczkowym 15) Przyczepa ma być wyposażona w 2 szt. kolumn aktywnych, każda po 900W 16) Przyczepa ma być wyposażona w instalacje zasilającą oraz sygnałową doprowadzoną bezpośrednio do miejsca instalacji kolumn z pomieszczenia reżyserskiego. TELEBIM: 1) Powierzchnia minimalna ekranu: 16,4m2 2) Szerokość minimalna ekranu: 5,12m 3) Wysokość minimalna ekranu: 3,2m 4) Maksymalny rozmiar kabinetu: 640x640 mm 5) Maksymalny rozmiar modułu: 320x320 mm 6) Minimalna liczba modułów zamontowanych w kabinecie: 4 sztuki 7) Waga kabinetu: nie większa niż 14 kg 8) Typ kabinetu: rental aluminium 9) Pixel Pitch: nie większy niż P6.67 10) Typ diody: SMD 11) Konstrukcja pixela: 1R1G1B 12) Minimalna Ilość pixeli na m2: 22.500 Dots/m2 13) Poziomy kąt widzenia: 140 Degree 14) Pionowy kąt widzenia: 140 Degree 15) Odległość widzenia: 5-100 m 16) Jasność: co najmniej 5000 cd 17) Prędkość odświeżania: > 1900 Hz 18) Żywotność: 100000 Hrs 19) Odporność na wodę: IP65 20) Temperatura pracy: -20 - +60oC 21) Wilgotność pracy: 10% - 90% 22) Niezbędne okablowanie napięciowe i sygnałowe ( Minimum 40 kabli prądowych łączących kabinety oraz 45 kabli sygnałowych łączących kabinety) 23) Rozdzielnia prądowa z gniazdem 32A wraz z minimum 5 wtyczkami doprowadzającymi prąd do kabinetów 24) Trzy rolki z kablem sygnałowym o długości minimum 70 m 25) Dwa kable HD-SDI o długości 70 m każdy na bębnie 26) Przewód zasilający na bębnie o długości 40 m – 32A , ilość żył 5, przekrój żył 6 mm2 wraz z wtykami 27) Wycena powinna dodatkowo uwzględniać: - Kompletne kabinety dodatkowe o powierzchni odpowiadającej co najmniej 4% zamawianego ekranu tj.0,82m2 lecz nie mniej niż 2 kabinety -Co najmniej 200 sztuk masek ochronnych dla modułów BELKI TELEBIMOWE 1) Minimum: 4sztuk 2) Możliwość zawieszenie na szerokość na jednej belce maksimum dwóch kabinetów 3) Belki umożliwiające zawieszenie ekranu zaoferowanego w ofercie 4) Belka musi posiadać co najmniej 3 uchwyty na montaż szekli SKRZYNIA CASE NA PROCESOR 1) Sztuk: 1 2) Szerokość co najmniej : 52 cm 3) Głębokość co najmniej: 45,5 cm 4) Wysokość co najmniej : 16 cm 5) Case musi posiadać : otwieranie klapy przedniej i tylnej 6) Case musi posiadać: uchwyt do noszenia casu w formie walizki PROCESOR VIDEO ( SKALER) z dwiema kartami nadawczymi 1) Wejścia: AV x 2, S-Vdieo x 1, CVBS x 1, VGA x 1, DVI x 1, HDMI x 1 , SDI x1, 2) Wyjścia: VGA x 1, DVI x 1, 3) Uchwyty do montażu w standardzie rack 4) Obsługiwana rozdzielczość na szerokość: 1920 5) Obsługiwana rozdzielczość na wysokość: 1080 6) Zamontowane minimum dwie niezależne kart nadawcze ( sending card) KOMPUTER STERUJĄCY z niezbędnym oprogramowaniem- Komputer sterujący z panelem, w tym kalibracja z oprogramowaniem – umożliwia odtwarzanie plików, filmów, prezentacji, grafiki, zdjęć etc. o następujących minimalnych parametrach: 1) 2 rdzeniowy procesor o częstotliwości bazowej 2.4GHz i turbo 3.0 GHz, cache 4MB 2) dysk twardy minimum 256 GB SSD, 3) ekran 15,6 cala/ matowy 4) karta graficzna dedykowana 5) złącza 1X USB 2.0 , 2X USB 3.0, 6) 1 xHDMI, 7) pamięć RAM 16GB 8) napęd CD-ROM 9) myszka bezprzewodowa ROZDZIELNIA PRĄDOWA 1) Szerokość minimalna : 61 cm 2) Głębokość minimalna: 57 cm 3) Wysokość minimalna : 81 cm 4) Rozdzielnia musi posiadać : 4 koła, 4 rączki do noszenia 5) Ściągalna tylnia i przednia pokrywa , każdą wyposażona w 4 zamki motylkowe 6) Minimum 4 wyjść 32A 7) Minimum 2 wyjścia 63A 8) Minimum 16 wyjść 230V 9) Wejście 125A wraz z redukcją umożliwiającą podłączenie 63A 10) Każde wyjście zabezpieczone odrębnym bezpiecznikiem NAJAZDY KABLOWE 1) Sztuk : 8 a. Długość: 100 cm b. Szerokość: 29 cm c. Wysokość: 4.8 cm d. Ilość kanałów: 3 e. Szerokość kanałów: 35 mm f. Wysokość kanałów: 30 mm, 35 mm, 30 mm g. Materiał: PU (poliuretan) h. Temperatura: -30°C to +60°C 2) Sztuk: 2 a. Długość: 100 cm b. Szerokość: 600 mm c. Wysokość: 73 mm d. Ilość kanałów: 3 e. Masa 22kg MIKSER VIDEO HD 1) Wejścia HDMI (format 1080p60) - 4 sztuki 2) Wyjście HDMI (format 1080p60) 3) Możliwość podpięcia dwóch kamery po HD-SDI 4) Multi-view z monitorem podglądowym 5) Mikser audio (wejścia: 4x cyfrowe HDMI, 2x analogowe RCA i MIC) 6) Program picture-In-Picture, MIKSER AUDIO 1) Liczba wejść mikrofonowych minimum – 4 2) Liczba wejść minimu – 10 3) Liczaba AUX minimum – 1 4) EQ kanałów mikrofonowych minimum – 3 pasm 5) Liczba kanałów minimum: 10 SYSTEM BEZPRZEWODOWEJ TRANSMISJI VIDEO HD • Zasięg: 150m • Szybkie łącze - TAK • Liczba kanałów – min. 11 • Wejście/wyjście - 3G-SDI i HDMI • Rozdzielczość/liczba klatek - 1080p60 • TX HDMI/SDI Converter - TAK • Czas oczekiwania - poniżej 0.001 sek. • Multicast - do 4 Rx • Kompatybilność Sidekick II - TAK • Wsparcie metadanych - Tak • USB 3.0 Grab Engine – Tak • 2 x kabel SDI BNC do BNC 10cali • 1 x adapter do gorącej stopki (1/4"-20) • 1 x adapter Lightstand (1/4"-20) Opisane powyżej parametry techniczne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Sprzęt i oprogramowanie powinny spełniać normy jakościowe zgodne z polskimi normami oraz posiadać deklaracje zgodności CE, potwierdzające spełnienie wymogów dla produktów wprowadzonych na rynek UE. oraz inne niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa wymagane prawem dla tego typu urządzeń. Deklaracje oraz inne certyfikaty Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 48813100-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 30081300,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 15.06.2018

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3.1)Wykonawcy: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej Jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu mobilnego ekranu LED (telebimu ) z oprogramowaniem, o pow. ekranu nie mniejszej niż 16 m 2 3.2) Osób Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: 1 osobą posiadającą uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV. 2. Na potwierdzenie spełniania opisanych powyżej warunków Zamawiający będzie żądał dokumentów określonych w Rozdziale VI ust. 1 SIWZ. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 1 ppkt 3) SIWZ oceniane będzie łącznie. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że : 1) łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej, 2) w zakresie doświadczenia –przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzi spełnianie warunku określonego przez Zamawiającego, 3) nie zachodzą przesłanki do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 5. Wykonawca na podstawie art. 22a ustawy Pzp może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 –22 i ust. 5 ustawy Pzp. 8. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu na którego zasobach polega Wykonawca -nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe. 10. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu stwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); d)oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; e) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. 2016 poz.716). 2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 1.2) lit. a-e. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 lit. a-e, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż w terminie określonym w pkt 1.2) lit.a-e. 4.Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz pkt 16 - 20 oraz art. 24 ust. 5 ustawy Pzp może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są niewystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 5. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenie lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, zawierający co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, polegające na dostawie i montażu ekranu LED (telebimu ) z oprogramowaniem, o pow. ekranu nie mniejszej niż 16 m2 wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -oświadczenie wykonawcy. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane W walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu na rzecz, którego dostawy były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej dwuosobowym zespołem wyznaczonym do koordynowania zamówienia, w tym: co najmniej 1osobą posiadającą uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
NIE
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i art. 24 ust. 5 pkt. 1, 4, 5, 6 i 8 ustawy Pzp, zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 3) oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę –(jeśli dotyczy) 4) 1) Formularz ofertowy zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3) Karty katalogowe proponowanych urządzeń tj. Ekranu LED i urządzeń sterująco – monitorujących z uwzględnieniem parametrów wymaganych przez Zamawiającego. 4) Dokument potwierdzający, że firma serwisująca/montująca Ekran LED oraz oprogramowanie posiada autoryzację producenta. 5) Oświadczenie Wykonawcy, że firma serwisująca/montująca jest w stanie stawić się w miejscu instalacji Ekranu LED na wezwanie Zamawiającego w razie wystąpienia wady, awarii, usterki lub innych nieprawidłowości terminie 24 h z wykwalifikowanym personelem technicznym. 6) Płytę CD z próbką oprogramowania do zarządzania systemem, logowaniem oraz hasłem systemu serwisowego z instrukcją w języku polskim. 7) Szczegółowy opis parametrów technicznych ekranu LED ( telebimu ) i komputera sporządzony w języku polskim ( autentyczność parametrów musi być potwierdzona przez Wykonawcę w postaci złożonego oświadczenia wg. załącznika nr 8 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł /dziesięć tysięcy złotych 00/100/. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA60,00
Termin realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla stron postanowienia zawarte są we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 27.04.2018, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH