III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
zadanie 1:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie:
a) co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 500 000,00 (pięćset tysięcy ) zł brutto, polegającą na ociepleniu ścian budynku, oraz
b) co najmniej jedną robotę związaną z budową instalacji c.o. o wartości co najmniej 200 000,00 (dwieście tysięcy) zł brutto.
zadania 2 i 6:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie:
a) co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 150 000,00 (sto pięćdziesiąt tysięcy) zł brutto, polegającą na ociepleniu ścian budynku, oraz
c) co najmniej jedną robotę związaną z budową instalacji c.o. o wartości co najmniej 70 000,00 (siedemdziesiąt tysięcy) zł brutto.
zadania 3, 4 i 7:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie:
a) co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 150 000,00 (sto pięćdziesiąt tysięcy) zł brutto, polegającą na ociepleniu ścian budynku, oraz
b) co najmniej jedną robotę związaną z budową instalacji c.o. o wartości co najmniej 35 000,00 (trzydzieści pięć tysięcy) zł brutto.
zadanie 5:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie:
a) co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 250 000,00 (dwieście pięćdziesiąt tysięcy) zł brutto , polegającą na ociepleniu ścian budynku, oraz
b) co najmniej jedną robotę związaną z budową instalacji c.o. o wartości co najmniej 150 000,00 (sto pięćdziesiąt tysięcy) zł brutto.
W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN
należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień
zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż
PLN). Zamawiający dopuszcza aby ww. warunki określone w pkt a) i b) były spełnione w ramach
odrębnych zadań jak i przez różne podmioty.
W sytuacji gdy Wykonawca polega na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem (Konsorcjum), doświadczenie będzie oceniane w zależności od konkretnego zakresu udziału tego Wykonawcy, a więc jego faktycznego wkładu w prowadzenie działań, które były wymagane od tej grupy w ramach zamówienia publicznego wykazanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania
i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane na formularzu zgodnym
z treścią załącznika nr 5 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty.
2. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium tj. gwarancję/poręczenie.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
w sytuacji:
1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach
w oświadczeniach o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
7.
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej: http://www.zgm.rybnik.pl/bip/
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie
o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy
z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wysokość wadium wynosi:
Zadanie 1 - 33 000,00 zł (słownie: trzydzieści trzy tysiące 00/100)
Zadanie 2 - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100)
Zadanie 3 - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100)
Zadanie 4 - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100)
Zadanie 5 - 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100)
Zadanie 6 - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100)
Zadanie 7 - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
GWARANCJA NA ROBOTY BUDOWLANE I INSTALACYJNE | 20,00 |
GWARANCJA NA URZĄDZENIA I PRZYBORY | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach, o których mowa
w art. 144 ust.1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w niżej opisanych przypadkach:
1) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót przez Zamawiającego ze względu na wystąpienie zdarzeń losowych (klęska żywiołowa, znaleziska niewybuchów oraz archeologiczne),
2) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót przez Zamawiającego ze względu na działania siły wyższej,
3) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót przez Zamawiającego, ze względu na decyzje i postanowienia wstrzymujące te roboty (z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę) wydane przez służby i inspekcje mogące kontrolować obiekt i wydawać polecenia,
4) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót przez Zamawiającego ze względu na konieczność usunięcia przeszkód nieuwzględnionych
w opisie przedmiotu zamówienia uniemożliwiających kontynuację robót,
5) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót przez Zamawiającego w przypadku konieczności opracowania niezależnych opinii lub ekspertyz niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli konieczność ich opracowania nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
6) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót przez Zamawiającego ze względu na konieczność usunięcia wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy,
7) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót przez Zamawiającego, ze względu na konieczność wykonania nieprzewidzianych robót, niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia, wykraczających poza zakres umowy a kolidujących z realizacją niniejszego zamówienia,
8) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót przez Zamawiającego ze względu na konieczność uzyskania decyzji i uzgodnień, których konieczności uzyskania nie można było przewidzieć przed przystąpieniem do realizacji robót, a które wynikają z przepisów prawa i nie są zależne od działań Wykonawcy,
9) działania osób trzecich uniemożliwiających realizację zamówienia,
10) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej o tyle dni, ile będą trwały niekorzystne warunki atmosferyczne.
11) wystąpieniem robót dodatkowych, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania postępowania o czas określony na podstawie wyliczenia kosztorysowego.
12) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót, ze względu na okoliczności leżące po stronie Zamawiającego.
2. Podstawą do zmiany terminu realizacji umowy, w przypadkach o których mowa w ust. 1 pkt
1-11, jest zgłoszenie Zamawiającemu przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania. Przyczyny wstrzymania robót muszą być potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Zgłoszenia dokonane po upływie terminu wykonania umowy są bezskuteczne. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
26.02.2019, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Bogusławskiego 2 wraz ze zmianą sposobu ogrzewania oraz budową podjazdu dla niepełnosprawnych do mieszkania komunalnego nr 2 w klatce c |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Roboty ogólnobudowlane :
1) roboty rozbiórkowe stolarki okiennej i drzwiowej,
2) roboty ociepleniowe ścian i stropów,
3) roboty izolacyjne ścian piwnic,
4) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
5) roboty towarzyszące i porządkowe,
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne :
1) roboty rozbiórkowe piecy węglowych, starych instalacji c.o.,
2) wykonanie instalacji c.o. etażowego,
3) montaż gazowych kotłów c.o.,
4) wykonanie instalacji gazowej,
5) roboty towarzyszące i porządkowe
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
3. Instalowanie metalowego podjazdu dla niepełnosprawnych ruchowo:
1) wykonanie otworu drzwiowego wraz z montażem drzwi,
2) wykonanie stóp fundamentowych dla konstrukcji podjazdu,
3) montaż metalowej konstrukcji podjazdu,
4) roboty towarzyszące i porządkowe.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45331100-7, 45000000-7, 45223110-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 1675357,09
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
GWARANCJA NA ROBOTY BUDOWLANE I INSTALACYJNE | 20,00 |
GWARANCJA NA URZĄDZENIA I PRZYBORY | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 2 | Nazwa: | Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Bogusławskiego 20 wraz ze zmianą sposobu ogrzewania |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Roboty ogólnobudowlane:
1) roboty rozbiórkowe stolarki okiennej i drzwiowej,
2) roboty ociepleniowe ścian i stropów,
3) roboty izolacyjne ścian piwnic,
4) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
5) roboty towarzyszące i porządkowe,
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne:
1) roboty rozbiórkowe piecy węglowych, starych instalacji c.o.,
2) wykonanie instalacji c.o. etażowego,
3) montaż gazowych kotłów c.o.,
4) wykonanie instalacji gazowej,
5) roboty towarzyszące i porządkowe
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45331100-7, 45000000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 539516,27
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
GWARANCJA NA ROBOTY BUDOWLANE I INSTALACYJNE | 20,00 |
GWARANCJA NA URZĄDZENIA I PRZYBORY | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 3 | Nazwa: | Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Bogusławskiego 16 wraz ze zmianą sposobu ogrzewania |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Roboty ogólnobudowlane:
1) roboty rozbiórkowe stolarki okiennej i drzwiowej,
2) roboty ociepleniowe ścian i stropów,
3) roboty izolacyjne ścian piwnic,
4) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
5) roboty towarzyszące i porządkowe,
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne:
1) roboty rozbiórkowe piecy węglowych, starych instalacji c.o.,
2) wykonanie instalacji c.o. etażowego,
3) montaż gazowych kotłów c.o.,
4) wykonanie instalacji gazowej,
5) roboty towarzyszące i porządkowe
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45331100-7, 45000000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 392439,58
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
GWARANCJA NA ROBOTY BUDOWLANE I INSTALACYJNE | 20,00 |
GWARANCJA NA URZĄDZENIA I PRZYBORY | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 4 | Nazwa: | Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy Placu Pokoju 2 wraz ze zmianą sposobu ogrzewania |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Roboty ogólnobudowlane :
1) roboty rozbiórkowe stolarki okiennej i drzwiowej,
2) roboty ociepleniowe ścian i stropów,
3) roboty izolacyjne ścian piwnic,
4) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
5) roboty towarzyszące i porządkowe,
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne :
1) roboty rozbiórkowe piecy węglowych, starych instalacji c.o.,
2) wykonanie instalacji c.o. etażowego,
3) montaż gazowych kotłów c.o.,
4) wykonanie instalacji gazowej,
5) roboty towarzyszące i porządkowe
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45331100-7, 45000000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 390297,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
GWARANCJA NA ROBOTY BUDOWLANE I INSTALACYJNE | 20,00 |
GWARANCJA NA URZĄDZENIA I PRZYBORY | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 5 | Nazwa: | Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy Placu Żołnierza 4 wraz ze zmianą sposobu ogrzewania |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty ogólnobudowlane:
1) roboty rozbiórkowe stolarki okiennej i drzwiowej,
2) roboty ociepleniowe ścian i stropów,
3) roboty izolacyjne ścian piwnic,
4) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
5) roboty towarzyszące i porządkowe,
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne :
1) roboty rozbiórkowe piecy węglowych, starych instalacji c.o.,
2) wykonanie instalacji c.o. etażowego,
3) montaż gazowych kotłów c.o.,
4) wykonanie instalacji gazowej,
5) roboty towarzyszące i porządkowe
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45331100-7, 45000000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 774661,27
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
GWARANCJA NA ROBOTY BUDOWLANE I INSTALACYJNE | 20,00 |
GWARANCJA NA URZĄDZENIA I PRZYBORY | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 6 | Nazwa: | Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Żurawia 1 wraz ze zmianą sposobu ogrzewania |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty ogólnobudowlane:
1) roboty rozbiórkowe stolarki okiennej i drzwiowej,
2) roboty ociepleniowe ścian i stropów,
3) roboty izolacyjne ścian piwnic,
4) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
5) roboty towarzyszące i porządkowe,
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne :
1) roboty rozbiórkowe piecy węglowych, starych instalacji c.o.,
2) wykonanie instalacji c.o. etażowego,
3) montaż gazowych kotłów c.o.,
4) wykonanie instalacji gazowej,
5) roboty towarzyszące i porządkowe
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45331100-7, 45000000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 489217,40
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
GWARANCJA NA ROBOTY BUDOWLANE I INSTALACYJNE | 20,00 |
GWARANCJA NA URZĄDZENIA I PRZYBORY | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 7 | Nazwa: | Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Żurawia 4 wraz ze zmianą sposobu ogrzewania |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) roboty rozbiórkowe stolarki okiennej i drzwiowej,
2) roboty ociepleniowe ścian i stropów,
3) roboty izolacyjne ścian piwnic,
4) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
5) roboty towarzyszące i porządkowe,
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne:
1) roboty rozbiórkowe piecy węglowych, starych instalacji c.o.,
2) wykonanie instalacji c.o. etażowego,
3) montaż gazowych kotłów c.o.,
4) wykonanie instalacji gazowej,
5) roboty towarzyszące i porządkowe
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45331100-7, 45000000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 391480,76
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
GWRANCJA NA ROBOTY BUDOWLANE I INSTALACYJNE | 20,00 |
GWARANCJA NA URZĄDZENIA I PRZYBORY | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: