I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny
---, ul.
al. Jana Pawła II
13
,
00-828
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225 055 494, e-mail
Zamowienia_Publiczne@pfron.org.pl, faks
225 055 275.
Adres strony internetowej (URL): www.pfron.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Fundusz celowy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.pfron.org.pl/zamowienia-publiczne/ponizej-progu-okreslonego-w-art-11-ust-8-ustawy-pzp/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.pfron.org.pl/zamowienia-publiczne/ponizej-progu-okreslonego-w-art-11-ust-8-ustawy-pzp/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
PISEMNIE
Adres:
ul. Sienna 63, 00-828 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
1) W odniesieniu do części 1 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy:
a) wykształcenie wyższe;
b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze problematyki związanej z niepełnosprawnością;
c) co najmniej 10-letnie doświadczenie w obszarze rehabilitacji medycznej;
d) doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych w obszarze rehabilitacji medycznej potwierdzone udziałem w co najmniej 2 projektach tego typu i/lub 3 publikacjach na temat rehabilitacji medycznej.
2) W odniesieniu do części 2 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy:
a) wykształcenie wyższe
b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze problematyki związanej z niepełnosprawnością;
c) co najmniej 10-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania placówkami ochrony zdrowia;
d) doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych w obszarze rehabilitacji potwierdzone udziałem w co najmniej 2 projektach tego typu i/lub 3 publikacjach w zakresie rehabilitacji
3) W odniesieniu do części 3 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy:
a) wykształcenie wyższe;
b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze problematyki związanej z niepełnosprawnością;
c) co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze rehabilitacji medycznej;
d) doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych w obszarze rehabilitacji medycznej potwierdzone udziałem w co najmniej 1 projekcie tego typu i/lub 1 publikacją na temat rehabilitacji medycznej.
4) W odniesieniu do części 4 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy:
a) wykształcenie wyższe;
b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze problematyki związanej z niepełnosprawnością;
c) co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze rehabilitacji medycznej;
d) doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych w obszarze rehabilitacji medycznej potwierdzone udziałem w co najmniej 1 projekcie tego typu i/lub 1 publikacją na temat rehabilitacji medycznej.
5) W odniesieniu do części 5 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy:
a) wykształcenie wyższe;
b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze problematyki związanej z niepełnosprawnością;
c) co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze rehabilitacji medycznej;
d) doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych w obszarze rehabilitacji medycznej potwierdzone udziałem w co najmniej 1 projekcie tego typu i/lub 1 publikacją na temat rehabilitacji medycznej.
6) W odniesieniu do części 6 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy:
a) wykształcenie wyższe;
b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze problematyki związanej z niepełnosprawnością;
c) co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze rehabilitacji społecznej i/lub psychologicznej;
d) doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych w obszarze rehabilitacji społecznej i/lub psychologicznej potwierdzone udziałem w co najmniej 1 projekcie tego typu i/lub 1 publikacją na temat rehabilitacji społecznej i/lub psychologicznej.
7) W odniesieniu do części 7 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy:
a) wykształcenie wyższe;
b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze problematyki związanej z niepełnosprawnością;
c) co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze rehabilitacji zawodowej;
d) reprezentowanie lub bycie ekspertem lub bycie pracownikiem organizacji reprezentującej pracodawców.
8) W odniesieniu do części 8 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy:
a) wykształcenie wyższe;
b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze problematyki związanej z niepełnosprawnością;
c) co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze rehabilitacji zawodowej;
d) reprezentowanie lub bycie ekspertem lub bycie pracownikiem organizacji zrzeszającej pracowników.
9) W odniesieniu do części 9 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy:
a) wykształcenie wyższe;
b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze problematyki związanej z niepełnosprawnością;
c) co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze rehabilitacji zawodowej;
d) bycie ekspertem lub pracownikiem organizacji pozarządowej działającej na rzecz osób z niepełnosprawnościami.
10) W odniesieniu do części 10 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy:
a) wykształcenie wyższe;
b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze problematyki związanej z niepełnosprawnością;
c) co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze rehabilitacji;
d) doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych w obszarze rehabilitacji potwierdzone udziałem w co najmniej 1 projekcie tego typu i/lub 1 publikacją na temat rehabilitacji.
11) W odniesieniu do części 11 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy:
a) wykształcenie wyższe;
b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze problematyki związanej z niepełnosprawnością;
c) co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze rehabilitacji;
d) doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych w obszarze rehabilitacji potwierdzone udziałem w co najmniej 1 projekcie tego typu i/lub 1 publikacją na temat rehabilitacji.
12) W odniesieniu do części 12 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy:
a) wykształcenie wyższe.
b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w projektowaniu i/lub opiniowaniu regulacji finansowych z zakresu zabezpieczenia społecznego i rehabilitacji osób z niepełnosprawnościami.
c) wiedzę w zakresie rozwiązań dotyczących finansowania różnych systemów zabezpieczenia społecznego legislacyjnych i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością.
d) doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych w obszarze rehabilitacji, i/lub zabezpieczenia społecznego potwierdzone udziałem w co najmniej 1 projekcie tego typu i/lub 1 publikacją na temat finansowych aspektów rehabilitacji i/lub zabezpieczenia społecznego.
13) W odniesieniu do części 13 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy:
a) wykształcenie wyższe
b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w tworzeniu modeli biznesowych i/lub doskonalenia struktur organizacyjnych.
c) co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze doradztwa organizacyjnego.
d) doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych, potwierdzone udziałem w co najmniej 2 projektach tego typu i/lub 1 publikacją z obszaru doradztwa organizacyjnego.
14) W odniesieniu do części 14 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy:
a) wykształcenie wyższe;
b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze problematyki związanej z niepełnosprawnością;
c) co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze rehabilitacji;
d) doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych w obszarze rehabilitacji, potwierdzone udziałem w co najmniej 1 projekcie tego typu i i/lub 1 publikacją na temat rehabilitacji.
15) W odniesieniu do części 15 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy:
a) wykształcenie wyższe;
b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze problematyki związanej z niepełnosprawnością;
c) co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze rehabilitacji;
d) doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych w obszarze rehabilitacji, potwierdzone udziałem w co najmniej 1 projekcie tego typu i i/lub 1 publikacją na temat rehabilitacji.
16) W odniesieniu do części 16 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy:
1. wykształcenie wyższe;
2. co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze pomiaru efektywności rozwiązań organizacyjnych, ewaluacji projektów i programów;
3. doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych w zakresie pomiaru efektywności rozwiązań organizacyjnych, ewaluacji projektów i programów ewaluacji, potwierdzone udziałem w co najmniej 1 projekcie tego typu i/lub 1 publikacją z obszaru pomiaru efektywności rozwiązań organizacyjnych, ewaluacji projektów i programów.
17) W odniesieniu do części 17 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy:
1. wykształcenie wyższe;
2. co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze pomiaru efektywności rozwiązań organizacyjnych, ewaluacji projektów i programów;
3. doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych w zakresie pomiaru efektywności rozwiązań organizacyjnych, ewaluacji projektów i programów ewaluacji, potwierdzone udziałem w co najmniej 1 projekcie tego typu i/lub 1 publikacją z obszaru pomiaru efektywności rozwiązań organizacyjnych, ewaluacji projektów i programów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) W odniesieniu do części 1 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2) W odniesieniu do części 2 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3) W odniesieniu do części 3 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
4) W odniesieniu do części 4 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5) W odniesieniu do części 5 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
6) W odniesieniu do części 6 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
7) W odniesieniu do części 7 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
8) W odniesieniu do części 8 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
9) W odniesieniu do części 9 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
10) W odniesieniu do części 10 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
11) W odniesieniu do części 11 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
12) W odniesieniu do części 12 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
13) W odniesieniu do części 13 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
14) W odniesieniu do części 14 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
15) W odniesieniu do części 15 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
16) W odniesieniu do części 16 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
17) W odniesieniu do części 17 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena za 1 dzień pracy Eksperta | 20,00 |
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze rehabilitacji powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu (dotyczy części 1, 3 – 11, 14, 15). | 30,00 |
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze zarządzania placówkami ochrony zdrowia powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu (dotyczy części 2). | 30,00 |
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w projektowaniu i/lub opiniowaniu regulacji finansowych z zakresu zabezpieczeń społecznych i rehabilitacji osób z niepełnosprawnościami powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu (dotyczy części 12). | 30,00 |
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze doradztwa organizacyjnego powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu (dotyczy części 13). | 30,00 |
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze pomiaru efektywności rozwiązań organizacyjnych, ewaluacji projektów i programów powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu (dotyczy części 16 i 17). | 30,00 |
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty. | 50,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach:
1) Zmiany terminów wykonania umowy określonych w § 2 ust. 2 umowy w przypadku, gdy terminy te zostaną zmienione we wniosku o dofinansowanie Projektu, w zakresie wynikającym z dokonanej zmiany,
2) zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy. Strony zobowiązują się do wprowadzania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
22.02.2018, godzina:
14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.
Część nr: | 1 | Nazwa: | Ekspert wiodący - lider podzespołu ds. rehabilitacji medycznej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”.
2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2022
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena za 1 dzień pracy Eksperta | 20,00 |
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze rehabilitacji powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu | 30,00 |
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty. | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.
Część nr: | 2 | Nazwa: | Ekspert wiodący - lider zespołu ds. opracowania koncepcji funkcjonowania ośrodków kompleksowej rehabilitacji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”.
2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2022
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena za 1 dzień pracy Eksperta | 20,00 |
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze zarządzania placówkami ochrony zdrowia powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu | 30,00 |
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty. | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.
Część nr: | 3 | Nazwa: | Ekspert - podzespół ds. rehabilitacji medycznej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”.
2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2022
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena za 1 dzień pracy Eksperta | 20,00 |
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze rehabilitacji powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu | 30,00 |
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty. | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.
Część nr: | 4 | Nazwa: | Ekspert - podzespół ds. rehabilitacji medycznej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”.
2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2022
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena za 1 dzień pracy Eksperta | 20,00 |
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze rehabilitacji powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu | 30,00 |
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty. | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.
Część nr: | 5 | Nazwa: | Ekspert - podzespół ds. rehabilitacji medycznej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”.
2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2018
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena za 1 dzień pracy Eksperta | 20,00 |
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze rehabilitacji powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu | 30,00 |
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty. | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.
Część nr: | 6 | Nazwa: | Ekspert - podzespół ds. rehabilitacji społecznej i psychologicznej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”.
2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2018
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena za 1 dzień pracy Eksperta | 20,00 |
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze rehabilitacji powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu | 30,00 |
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty. | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.
Część nr: | 7 | Nazwa: | Ekspert podzespół ds. rehabilitacji zawodowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”.
2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2022
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena za 1 dzień pracy Eksperta | 20,00 |
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze rehabilitacji powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu | 30,00 |
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty. | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.
Część nr: | 8 | Nazwa: | Ekspert podzespół ds. rehabilitacji zawodowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”.
2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2018
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena za 1 dzień pracy Eksperta | 20,00 |
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze rehabilitacji powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu | 30,00 |
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty. | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.
Część nr: | 9 | Nazwa: | Ekspert podzespół ds. rehabilitacji zawodowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”.
2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2018
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena za 1 dzień pracy Eksperta | 20,00 |
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze rehabilitacji powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu | 30,00 |
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty. | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.
Część nr: | 10 | Nazwa: | Ekspert - zespół ds. opracowania koncepcji funkcjonowania ośrodków kompleksowej rehabilitacji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”.
2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2022
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena za 1 dzień pracy Eksperta | 20,00 |
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze rehabilitacji powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu | 30,00 |
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty. | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.
Część nr: | 11 | Nazwa: | Ekspert - zespół ds. opracowania koncepcji funkcjonowania ośrodków kompleksowej rehabilitacji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”.
2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2018
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena za 1 dzień pracy Eksperta | 20,00 |
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze rehabilitacji powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu | 30,00 |
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty. | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.
Część nr: | 12 | Nazwa: | Ekspert - zespół ds. opracowania koncepcji funkcjonowania ośrodków kompleksowej rehabilitacji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”.
2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2018
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena za 1 dzień pracy Eksperta | 20,00 |
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w projektowaniu i/lub opiniowaniu regulacji finansowych z zakresu zabezpieczeń społecznych i rehabilitacji osób z niepełnosprawnościami powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu | 30,00 |
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty. | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.
Część nr: | 13 | Nazwa: | Ekspert - zespół ds. opracowania koncepcji funkcjonowania ośrodków kompleksowej rehabilitacji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”.
2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2018
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena za 1 dzień pracy Eksperta | 20,00 |
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze doradztwa organizacyjnego powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu | 30,00 |
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty. | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.
Część nr: | 14 | Nazwa: | Ekspert - zespół ds. ewaluacji i badań efektywności modelu oraz wypracowania rekomendacji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”.
2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2022
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena za 1 dzień pracy Eksperta | 20,00 |
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze rehabilitacji powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu | 30,00 |
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty. | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.
Część nr: | 15 | Nazwa: | Ekspert - zespół ds. ewaluacji i badań efektywności modelu oraz wypracowania rekomendacji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”.
2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2018
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena za 1 dzień pracy Eksperta | 20,00 |
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze rehabilitacji powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu | 30,00 |
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty. | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.
Część nr: | 16 | Nazwa: | Ekspert - zespół ds. ewaluacji i badań efektywności modelu oraz wypracowania rekomendacji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”.
2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2018
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena za 1 dzień pracy Eksperta | 20,00 |
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze pomiaru efektywności rozwiązań organizacyjnych, ewaluacji projektów i programów powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu | 30,00 |
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty. | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.
Część nr: | 17 | Nazwa: | Ekspert - zespół ds. ewaluacji i badań efektywności modelu oraz wypracowania rekomendacji |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”.
2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2018
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena za 1 dzień pracy Eksperta | 20,00 |
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze pomiaru efektywności rozwiązań organizacyjnych, ewaluacji projektów i programów powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu | 30,00 |
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty. | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.