Ogłoszenie nr 517912-N-2018 z dnia 14.02.2018 r.

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie: Świadczenie usług Eksperta ds. opracowania modelu kompleksowej rehabilitacji
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Społeczny - Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (POWER)
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 1. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Joanna Długokęcka tel. 22 505 58 56, e-mail: jdlugokecka@pfron.org.pl w godzinach 08:30 – 16:30. 2.Wszelką korespondencję dotyczącą prowadzonego postępowania należy kierować na adres Zamawiającego: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych ul. Sienna 63 00-828 Warszawa Godziny pracy Sekretariatu: 8:00 – 16:00 e-mail: jdlugokecka@pfron.org.pl
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. al. Jana Pawła II  13 , 00-828   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 055 494, e-mail Zamowienia_Publiczne@pfron.org.pl, faks 225 055 275.
Adres strony internetowej (URL): www.pfron.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Fundusz celowy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.pfron.org.pl/zamowienia-publiczne/ponizej-progu-okreslonego-w-art-11-ust-8-ustawy-pzp/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.pfron.org.pl/zamowienia-publiczne/ponizej-progu-okreslonego-w-art-11-ust-8-ustawy-pzp/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
PISEMNIE
Adres:
ul. Sienna 63, 00-828 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług Eksperta ds. opracowania modelu kompleksowej rehabilitacji
Numer referencyjny: ZP/3/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części z zastrzeżeniem, że dotyczyć one będą różnych zespołów.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”. 2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 71317210-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79400000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 30.09.2022

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: Etap I: 03 – 09.2018 r. Etap II: 04 – 09.2022 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: 1) W odniesieniu do części 1 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy: a) wykształcenie wyższe; b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze problematyki związanej z niepełnosprawnością; c) co najmniej 10-letnie doświadczenie w obszarze rehabilitacji medycznej; d) doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych w obszarze rehabilitacji medycznej potwierdzone udziałem w co najmniej 2 projektach tego typu i/lub 3 publikacjach na temat rehabilitacji medycznej. 2) W odniesieniu do części 2 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy: a) wykształcenie wyższe b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze problematyki związanej z niepełnosprawnością; c) co najmniej 10-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania placówkami ochrony zdrowia; d) doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych w obszarze rehabilitacji potwierdzone udziałem w co najmniej 2 projektach tego typu i/lub 3 publikacjach w zakresie rehabilitacji 3) W odniesieniu do części 3 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy: a) wykształcenie wyższe; b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze problematyki związanej z niepełnosprawnością; c) co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze rehabilitacji medycznej; d) doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych w obszarze rehabilitacji medycznej potwierdzone udziałem w co najmniej 1 projekcie tego typu i/lub 1 publikacją na temat rehabilitacji medycznej. 4) W odniesieniu do części 4 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy: a) wykształcenie wyższe; b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze problematyki związanej z niepełnosprawnością; c) co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze rehabilitacji medycznej; d) doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych w obszarze rehabilitacji medycznej potwierdzone udziałem w co najmniej 1 projekcie tego typu i/lub 1 publikacją na temat rehabilitacji medycznej. 5) W odniesieniu do części 5 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy: a) wykształcenie wyższe; b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze problematyki związanej z niepełnosprawnością; c) co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze rehabilitacji medycznej; d) doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych w obszarze rehabilitacji medycznej potwierdzone udziałem w co najmniej 1 projekcie tego typu i/lub 1 publikacją na temat rehabilitacji medycznej. 6) W odniesieniu do części 6 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy: a) wykształcenie wyższe; b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze problematyki związanej z niepełnosprawnością; c) co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze rehabilitacji społecznej i/lub psychologicznej; d) doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych w obszarze rehabilitacji społecznej i/lub psychologicznej potwierdzone udziałem w co najmniej 1 projekcie tego typu i/lub 1 publikacją na temat rehabilitacji społecznej i/lub psychologicznej. 7) W odniesieniu do części 7 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy: a) wykształcenie wyższe; b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze problematyki związanej z niepełnosprawnością; c) co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze rehabilitacji zawodowej; d) reprezentowanie lub bycie ekspertem lub bycie pracownikiem organizacji reprezentującej pracodawców. 8) W odniesieniu do części 8 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy: a) wykształcenie wyższe; b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze problematyki związanej z niepełnosprawnością; c) co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze rehabilitacji zawodowej; d) reprezentowanie lub bycie ekspertem lub bycie pracownikiem organizacji zrzeszającej pracowników. 9) W odniesieniu do części 9 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy: a) wykształcenie wyższe; b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze problematyki związanej z niepełnosprawnością; c) co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze rehabilitacji zawodowej; d) bycie ekspertem lub pracownikiem organizacji pozarządowej działającej na rzecz osób z niepełnosprawnościami. 10) W odniesieniu do części 10 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy: a) wykształcenie wyższe; b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze problematyki związanej z niepełnosprawnością; c) co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze rehabilitacji; d) doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych w obszarze rehabilitacji potwierdzone udziałem w co najmniej 1 projekcie tego typu i/lub 1 publikacją na temat rehabilitacji. 11) W odniesieniu do części 11 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy: a) wykształcenie wyższe; b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze problematyki związanej z niepełnosprawnością; c) co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze rehabilitacji; d) doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych w obszarze rehabilitacji potwierdzone udziałem w co najmniej 1 projekcie tego typu i/lub 1 publikacją na temat rehabilitacji. 12) W odniesieniu do części 12 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy: a) wykształcenie wyższe. b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w projektowaniu i/lub opiniowaniu regulacji finansowych z zakresu zabezpieczenia społecznego i rehabilitacji osób z niepełnosprawnościami. c) wiedzę w zakresie rozwiązań dotyczących finansowania różnych systemów zabezpieczenia społecznego legislacyjnych i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością. d) doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych w obszarze rehabilitacji, i/lub zabezpieczenia społecznego potwierdzone udziałem w co najmniej 1 projekcie tego typu i/lub 1 publikacją na temat finansowych aspektów rehabilitacji i/lub zabezpieczenia społecznego. 13) W odniesieniu do części 13 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy: a) wykształcenie wyższe b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w tworzeniu modeli biznesowych i/lub doskonalenia struktur organizacyjnych. c) co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze doradztwa organizacyjnego. d) doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych, potwierdzone udziałem w co najmniej 2 projektach tego typu i/lub 1 publikacją z obszaru doradztwa organizacyjnego. 14) W odniesieniu do części 14 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy: a) wykształcenie wyższe; b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze problematyki związanej z niepełnosprawnością; c) co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze rehabilitacji; d) doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych w obszarze rehabilitacji, potwierdzone udziałem w co najmniej 1 projekcie tego typu i i/lub 1 publikacją na temat rehabilitacji. 15) W odniesieniu do części 15 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy: a) wykształcenie wyższe; b) co najmniej 4-letnie doświadczenie w obszarze problematyki związanej z niepełnosprawnością; c) co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze rehabilitacji; d) doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych w obszarze rehabilitacji, potwierdzone udziałem w co najmniej 1 projekcie tego typu i i/lub 1 publikacją na temat rehabilitacji. 16) W odniesieniu do części 16 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy: 1. wykształcenie wyższe; 2. co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze pomiaru efektywności rozwiązań organizacyjnych, ewaluacji projektów i programów; 3. doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych w zakresie pomiaru efektywności rozwiązań organizacyjnych, ewaluacji projektów i programów ewaluacji, potwierdzone udziałem w co najmniej 1 projekcie tego typu i/lub 1 publikacją z obszaru pomiaru efektywności rozwiązań organizacyjnych, ewaluacji projektów i programów. 17) W odniesieniu do części 17 zamówienia wskaże do realizacji zamówienia osobę, która posiada łącznie następujące cechy: 1. wykształcenie wyższe; 2. co najmniej 5-letnie doświadczenie w obszarze pomiaru efektywności rozwiązań organizacyjnych, ewaluacji projektów i programów; 3. doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych i koncepcyjnych w zakresie pomiaru efektywności rozwiązań organizacyjnych, ewaluacji projektów i programów ewaluacji, potwierdzone udziałem w co najmniej 1 projekcie tego typu i/lub 1 publikacją z obszaru pomiaru efektywności rozwiązań organizacyjnych, ewaluacji projektów i programów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) W odniesieniu do części 1 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2) W odniesieniu do części 2 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3) W odniesieniu do części 3 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 4) W odniesieniu do części 4 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 5) W odniesieniu do części 5 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 6) W odniesieniu do części 6 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 7) W odniesieniu do części 7 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 8) W odniesieniu do części 8 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 9) W odniesieniu do części 9 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 10) W odniesieniu do części 10 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 11) W odniesieniu do części 11 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 12) W odniesieniu do części 12 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 13) W odniesieniu do części 13 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 14) W odniesieniu do części 14 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 15) W odniesieniu do części 15 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 16) W odniesieniu do części 16 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 17) W odniesieniu do części 17 zamówienia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena za 1 dzień pracy Eksperta20,00
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze rehabilitacji powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu (dotyczy części 1, 3 – 11, 14, 15).30,00
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze zarządzania placówkami ochrony zdrowia powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu (dotyczy części 2).30,00
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w projektowaniu i/lub opiniowaniu regulacji finansowych z zakresu zabezpieczeń społecznych i rehabilitacji osób z niepełnosprawnościami powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu (dotyczy części 12).30,00
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze doradztwa organizacyjnego powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu (dotyczy części 13).30,00
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze pomiaru efektywności rozwiązań organizacyjnych, ewaluacji projektów i programów powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu (dotyczy części 16 i 17).30,00
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty.50,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach: 1) Zmiany terminów wykonania umowy określonych w § 2 ust. 2 umowy w przypadku, gdy terminy te zostaną zmienione we wniosku o dofinansowanie Projektu, w zakresie wynikającym z dokonanej zmiany, 2) zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy. Strony zobowiązują się do wprowadzania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22.02.2018, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1Nazwa: Ekspert wiodący - lider podzespołu ds. rehabilitacji medycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”. 2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2022
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena za 1 dzień pracy Eksperta20,00
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze rehabilitacji powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu 30,00
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty.50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.


Część nr: 2Nazwa: Ekspert wiodący - lider zespołu ds. opracowania koncepcji funkcjonowania ośrodków kompleksowej rehabilitacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”. 2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2022
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena za 1 dzień pracy Eksperta20,00
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze zarządzania placówkami ochrony zdrowia powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu 30,00
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty.50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.


Część nr: 3Nazwa: Ekspert - podzespół ds. rehabilitacji medycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”. 2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2022
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena za 1 dzień pracy Eksperta20,00
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze rehabilitacji powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu30,00
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty.50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.


Część nr: 4Nazwa: Ekspert - podzespół ds. rehabilitacji medycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”. 2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2022
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena za 1 dzień pracy Eksperta20,00
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze rehabilitacji powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu 30,00
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty.50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.


Część nr: 5Nazwa: Ekspert - podzespół ds. rehabilitacji medycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”. 2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2018
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena za 1 dzień pracy Eksperta20,00
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze rehabilitacji powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu 30,00
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty.50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.


Część nr: 6Nazwa: Ekspert - podzespół ds. rehabilitacji społecznej i psychologicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”. 2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2018
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena za 1 dzień pracy Eksperta20,00
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze rehabilitacji powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu 30,00
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty.50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.


Część nr: 7Nazwa: Ekspert podzespół ds. rehabilitacji zawodowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”. 2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2022
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena za 1 dzień pracy Eksperta20,00
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze rehabilitacji powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu 30,00
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty.50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.


Część nr: 8Nazwa: Ekspert podzespół ds. rehabilitacji zawodowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”. 2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2018
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena za 1 dzień pracy Eksperta20,00
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze rehabilitacji powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu30,00
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty.50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.


Część nr: 9Nazwa: Ekspert podzespół ds. rehabilitacji zawodowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”. 2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2018
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena za 1 dzień pracy Eksperta20,00
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze rehabilitacji powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu 30,00
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty.50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.


Część nr: 10Nazwa: Ekspert - zespół ds. opracowania koncepcji funkcjonowania ośrodków kompleksowej rehabilitacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”. 2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2022
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena za 1 dzień pracy Eksperta20,00
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze rehabilitacji powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu 30,00
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty.50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.


Część nr: 11Nazwa: Ekspert - zespół ds. opracowania koncepcji funkcjonowania ośrodków kompleksowej rehabilitacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”. 2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2018
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena za 1 dzień pracy Eksperta20,00
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze rehabilitacji powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu 30,00
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty.50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.


Część nr: 12Nazwa: Ekspert - zespół ds. opracowania koncepcji funkcjonowania ośrodków kompleksowej rehabilitacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”. 2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2018
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena za 1 dzień pracy Eksperta20,00
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w projektowaniu i/lub opiniowaniu regulacji finansowych z zakresu zabezpieczeń społecznych i rehabilitacji osób z niepełnosprawnościami powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu30,00
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty.50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.


Część nr: 13Nazwa: Ekspert - zespół ds. opracowania koncepcji funkcjonowania ośrodków kompleksowej rehabilitacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”. 2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2018
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena za 1 dzień pracy Eksperta20,00
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze doradztwa organizacyjnego powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu 30,00
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty.50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.


Część nr: 14Nazwa: Ekspert - zespół ds. ewaluacji i badań efektywności modelu oraz wypracowania rekomendacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”. 2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2022
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena za 1 dzień pracy Eksperta20,00
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze rehabilitacji powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu 30,00
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty.50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.


Część nr: 15Nazwa: Ekspert - zespół ds. ewaluacji i badań efektywności modelu oraz wypracowania rekomendacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”. 2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2018
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena za 1 dzień pracy Eksperta20,00
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze rehabilitacji powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu 30,00
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty.50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.


Część nr: 16Nazwa: Ekspert - zespół ds. ewaluacji i badań efektywności modelu oraz wypracowania rekomendacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”. 2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2018
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena za 1 dzień pracy Eksperta20,00
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze pomiaru efektywności rozwiązań organizacyjnych, ewaluacji projektów i programów powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu 30,00
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty.50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.


Część nr: 17Nazwa: Ekspert - zespół ds. ewaluacji i badań efektywności modelu oraz wypracowania rekomendacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta wiodącego oraz eksperta w zespołach eksperckich odpowiedzialnych za opracowanie wstępnej i końcowej wersji modelu kompleksowej rehabilitacji w ramach projektu UE POWER „Wypracowanie i pilotażowe wdrożenie modelu kompleksowej rehabilitacji umożliwiającej podjęcie lub powrót do pracy”. 2. Szczegółowy Opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71317210-8, 79400000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2018
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena za 1 dzień pracy Eksperta20,00
Doświadczenie Eksperta, który będzie świadczył usługę, w obszarze pomiaru efektywności rozwiązań organizacyjnych, ewaluacji projektów i programów powyżej doświadczenia wymaganego w warunku udziału w postępowaniu 30,00
Prezentacja ustna kompetencji Eksperta Niniejsze kryterium znajdzie zastosowanie w przypadku, gdy w danej części zamówienia zostaną złożone co najmniej 2 oferty.50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Pełny opis kryteriów oceny ofert znajduje się w SIWZ.