Ogłoszenie nr 605794-N-2017 z dnia 23.10.2017 r.

Gmina Bobowa: Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Bobowa oraz odbiór i transport niesegregowanych odpadów komunalnych i selektywnie zbieranych z nieruchomości stanowiących mienie komunalne Gminy Bobowa w okresie od 01.01.2018r. do 31.12. 2018r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobowa, krajowy numer identyfikacyjny 491892050, ul. Rynek  21 , 38-350   Bobowa, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 183 514 300, , e-mail inwestycje@ug.bobowa.pl, , faks 018 3514300 w. 21.
Adres strony internetowej (URL): www.bobowa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bobowa.pl/BIP

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bobowa.pl/BIP

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. po. 1529 oraz z 2015 r., poz. 1830) lub za pośrednictwem posłańca, na adres: Gmina Bobowa, ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa lub osobiście;
Adres:
Gmina Bobowa, ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Bobowa oraz odbiór i transport niesegregowanych odpadów komunalnych i selektywnie zbieranych z nieruchomości stanowiących mienie komunalne Gminy Bobowa w okresie od 01.01.2018r. do 31.12. 2018r.
Numer referencyjny: RIiGK 271.15.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: Zadanie Nr 1. 1. Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych Gminę Bobowa z następujących sołectw: Bobowa, Berdechów, Brzana, Jankowa, Siedliska, Stróżna, Sędziszowa, Wilczyska, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013r. poz. 1399 z późn. zm.), zapisami Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/398/12 z dnia 2 lipca 2012r. ze zmianami, oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Bobowa przyjętego uchwałą Rady Miejskiej w Bobowej Nr X/80/15 z dnia 22 czerwca 2015r.,oraz nr XXXVI/303/17 z dnia 7 sierpnia 2017 który stanowi zał. nr 1 do SIWZ. 2. Usługa obejmuje: 1) Odbiór, transport i unieszkodliwianie zmieszanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Bobowa. 2) Odbiór, transport i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Bobowa tj.: • odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów; • papier (w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury); • szkło (w tym odpady opakowaniowe ze szkła); • tworzywa sztuczne (w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe); • metale (w tym odpady opakowaniowe z metali); • zużyte baterie i akumulatory; • zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; • przeterminowane leki; • chemikalia; • meble i inne odpady wielkogabarytowe; • zużyte opony; • odpady budowlane i rozbiórkowe; • ubrania i tekstylia 3) Odbiór, transport i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych znajdującego się przy oczyszczalni ścieków w Siedliskach tj. papier i tektura oraz opakowania wielomateriałowe, tworzywa sztuczne, szkło i opakowania szklane, metal, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, przeterminowane leki, chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady zielone, bioodpady, odpady ulegające biodegradacji oraz odpady budowlane i rozbiórkowe. 3.Charakterystyka Gminy: • Powierzchnia Gminy Bobowa wynosi około 50km2 • Szacunkowa liczba mieszkańców stale zameldowanych wynosi 9835 • Szacunkowa liczba mieszkańców zameldowanych czasowo wynosi 134 • Szacunkowa liczba gospodarstw domowych około 2242 4. Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów zmieszanych i segregowanych odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem ustalonym przez zamawiającego który stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 1) Rodzaje pojemników do gromadzenia odpadów segregowanych. Do gromadzenia odpadów segregowanych stosuje się worki o grubości i szczelności zapewniającej ich wytrzymałość, o następującej kolorystyce: • NIEBIESKI z przeznaczeniem na odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury oznaczone napisem: PAPIER, • CIEMNO ŻÓŁTY z przeznaczeniem na odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, oznaczonych napisem: METALE • ŻÓŁTY z przeznaczeniem na odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe oznaczonych napisem: TWORZYWA SZTUCZNE, • ZIELONY z przeznaczeniem na odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, oznaczonych napisem: SZKŁO, • BRĄZOWY z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, oznaczonych napisem: BIO.” • CZARNY na odpady zmieszane z napisem „ZMIESZANE” Worki powinny spełniać niżej wymienione wymagania: 1) materiał – folia polietylenowa LDPE 2) pojemność – 120 L 3) grubość – min. 50 mikronów 4) nadruk- oznaczenie rodzaju odpadów, Gmina Bobowa . Zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, przeterminowane leki, chemikalia, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony oraz inne odpady niebezpieczne odbierane będą raz w ciągu obowiązywania umowy w miejscach i terminach wskazanych przez Zamawiającego. Odpady budowlane i rozbiórkowe Wykonawca odbierze od mieszkańców po uprzednim zgłoszeniu. Odpady segregowane i niesegregowane składane będą przy drogach wojewódzkich, powiatowych, gminnych, w terminach ustalonych w haromonogramie. Trasa przejazdu na terenie gminy wynosi około 165 km zgodnie z załączoną mapką zał. nr 11 do SIWZ. 2) Obowiązki Wykonawcy w zakresie wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w worki na odpady segregowane i zmieszane. Wykonawca w ramach oferowanej ceny zakupi worki do selektywnej zbiórki odpadów i zbiórki odpadów zmieszanych. Wykonawca dostarczy następujące ilości worków w terminie do 30 listopada 2017 : • niebieski w ilości - 10 000 • ciemnożłty w ilości - 8 000 • żółty w ilości - 40 200 • zielony w ilości - 19 800 • brązowy w ilości - 14 000 • czarny w ilości - 69 000 W trakcie trwania umowy zamówione ilości worków mogą ulec zmianie w zależności od faktycznego zapotrzebowania. Do zaopatrzenia w worki właścicieli nieruchomości zaangażują się sołtysi poszczególnych sołectw. Środki uzyskane ze sprzedaży selektywnie zebranych surowców wtórnych są dochodem Wykonawcy, które powinny być uwzględnione w kalkulacji przy ustaleniu ceny za wykonaną usługę, w tym za dostarczenie worków, o których mowa w pkt. 4 ust. 2 W ramach zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych Wykonawca odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych odpadów oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych właściwej dla rejonu sadecko - gorlickiego zgodnie z Uchwałą Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012r. W ramach zagospodarowania odpadów zebranych selektywnie Wykonawca odbierający odpady zobowiązany jest do ich przekazania do instalacji odzysku. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dowodów potwierdzających, tj. karty przekazania odpadów. Zadanie nr 2 1. Zadanie polegać będzie na wykonywaniu usługi w zakresie odbioru i transportu zmieszanych odpadów komunalnych i selektywnie zebranych z nieruchomości będących własnością Gminy Bobowa . 2. Wykaz nieruchomości i częstotliwość odbioru przedstawia harmonogram zbiórki odpadów stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Worki do zbiórki odpadów do szkół dostarczy Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny. Dodatkowe zadania Wykonawcy w czasie odbioru odpadów segregowanych i niesegregowanych. 1. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowanie przez właścicieli nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku jego niedopełnienia wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady komunalne jako zmieszane i pisemnie powiadomić zamawiającego niezwłocznie lecz nie później niż w ciągu 3 dni ( powiadomienie powinno zawierać wskazanie dnia odbioru odpadów komunalnych nr właściciela oraz dokumentację fotograficzną). 2. Zamawiający przed przystąpieniem do realizacji umowy udostępni Wykonawcy wykaz gospodarstw domowych z podziałem na zdeklarowany sposób zagospodarowania odpadów. 3. Wykonawca we własnym zakresie zapewni identyfikację worków na podstawie przekazanych przez Zamawiającego wykazów. Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia. 1. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w terminie trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: 1) Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013, poz.21 z późn. zm.) 2) Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 poz. 1399 z późn. zm.) 3) Uchwała Nr X/80./15 Rady Miejskiej w Bobowej z dnia 22 czerwca 2015 roku w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Bobowa. 2. Wymagania co do sposobu odbierania odpadów: Do obowiązków Wykonawcy należy odbieranie odpadów z zapewnieniem utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego poprzez: • Zapobieganie wysypywania się odpadów z worków podczas ich odbioru, • W przypadku zanieczyszczenia terenu, powstałego w trakcie odbioru odpadów ( tj. rozerwanie się worka) niezwłoczne uprzątnięcie terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi, • Zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypywaniem w trakcie transportu, 3. Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem. 1) Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli jest obowiązany do sporządzania półrocznych sprawozdań. 2) Sprawozdanie należy przekazać na obowiązującym druku Burmistrzowi w ustawowym terminie, 3) W przypadku gdy sprawozdanie będzie sporządzone nierzetelnie Burmistrz Bobowej wezwie wykonawcę, który przekazał sprawozdanie do jego uzupełnienia lub poprawienia terminie 14 dni, 4) Przedkładanie zamawiającemu zestawienia kart przekazania odpadów z danego miesiąca.

II.5) Główny kod CPV: 90533000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90512000-9
90500000-2
90513100-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2018

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców: a) posiadających wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Bobowa, b) posiadających ważne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów wydane przez właściwy organ, c) posiadających wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny wydany przez właściwy organ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek ten będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców którzy: 1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonali lub wykonują w sposób należyty w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 kolejnych pełnych miesięcy kalendarzowych co najmniej 1 usługę polegającą na odbieraniu odpadów komunalnych w tym zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów segregowanych, odpadów zielonych, odpadów budowlanych oraz odpadów wielkogabarytowych) z nieruchomości zamieszkałych. 2. dysponują co najmniej jednym samochodem przystosowanym do zbiórki odpadów komunalnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), zwany dalej „Rozporządzeniem w sprawie rodzajów dokumentów” (jeżeli dotyczy).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - warunki określone zostały w Rozdziale V pkt 3 ppkt 3.3.1 ) specyfikacji, 2. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – warunki zostały określone w rozdziale V pkt 3 ppkt 3.3.2 specyfikacji;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta Wykonawcy. 2. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do specyfikacji. Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Uni Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania: - wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Bobowa, - zezwolenie na zbieranie i transport odpadów wydane przez właściwy organ, - wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny wydany przez właściwy organ. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności faktury20,00
Częstotliwość sprzątania przystanków 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust 1 Ustawy PZP ustala się następujące przesłanki i okoliczności jakie muszą być spełnione w przypadku zmiany postanowień niniejszej umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: - Ustawowej zmiany przepisów podatkowych, - Działania siły wyższej, - Wystąpienia przyczyn, których nie można było przewidzieć. 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę umowy. Wniosek o zmianę umowy wymaga uzasadnienia. Do uznania Zamawiającego należy czy okoliczności wskazane we wniosku uzna za usprawiedliwiające zmianę umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 31.10.2017, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH