Ogłoszenie nr 759744-N-2020 z dnia 30.11.2020 r.

Gmina Jastków: Usługi społeczne dla seniorów w gminach wiejskich Powiatu Lubelskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jastków, krajowy numer identyfikacyjny 53523800000000, ul. Panieńszczyzna ul. Chmielowa  3 , 21-002  Jastków, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 020 143, e-mail przetargi@jastkow.pl, faks 815 020 144.
Adres strony internetowej (URL): www.jastkow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.jastkow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.jastkow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy Jastków, 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi społeczne dla seniorów w gminach wiejskich Powiatu Lubelskiego
Numer referencyjny: UG.271.30.2020.CT
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do komunikacji z centrum teleopieki oraz organizacja i obsługa centrum teleopieki. Dostawa urządzenia typ 1 1) typ urządzenia - opaska na nadgarstek – 80 sztuk wyposażone w kartę SIM i ładowarkę (+ 4 sztuki testowe, prezentacyjne, poglądowe, awaryjne); 2) stan urządzenia - urządzenie fabrycznie nowe, opatrzone znakiem CE, wodoodporne; klasa szczelności min. IP67 3) materiał wykonania części opaski mający bezpośredni kontakt z skórą - materiał antyalergiczny; 4) rodzaj zapięcia - zapięcie proste w obsłudze, z możliwością samodzielnej regulacji długości paska; 5) funkcje urządzenia: a) urządzenie musi posiadać co najmniej trzy przyciski w tym jeden do bezpośredniego połączenia się z centrum teleopieki – przycisk SOS (zalecane jest rozwiązanie zabezpieczające przed przypadkowym naciśnięciem przycisku); przycisk z opisem w alfabecie Braille’a dla osób niedowidzących b) urządzenie musi posiadać możliwość prowadzenia komunikacji dwustronnej w celu prowadzenia rozmów z operatorem centrum lub zaprogramowanym numerem (bliską osobą), funkcja głośnomówiąca – wbudowany głośnik i mikrofon; c) czujnik upadku d) czujnik pomiaru tętna e) urządzenie musi posiadać lokalizator GPS; f) urządzenie musi posiadać funkcję wibracji; g) urządzenie musi być przystosowane do uruchomienia funkcji lokalizacji wewnątrz budynkowej poprzez dodatkowe urządzenia typu ‚beacon”; h) urządzenie musi posiadać wbudowany Bluetooth 4.0 BLE i) urządzenie musi posiadać czujnik zdjęcia i założenia opaski j) urządzenie musi posiadać pomiar poziomu naładowania baterii (możliwość monitorowania z poziomu telecentrum stanu naładowania baterii opasek); h) urządzenie musi posiadać możliwość pomiaru tętna – uruchomiony przez ośrodek telecentrum w celu weryfikacji zagrożenia; i) urządzenie musi posiadać możliwość zmiany numeru przypisanego do przycisku w trakcie użytkowania opaski przez podopiecznego; j) urządzenie musi posiadać możliwość zdalnej aktualizacji oprogramowania (firmware) opaski bez konieczności obsługi serwisowej; 6) identyfikacja urządzenia - urządzenie musi posiadać indywidualny i niepowtarzalny numer seryjny lub nr IMEI. 7) komunikaty głosowe: a) komunikaty muszą być w języku polskim, b) komunikaty muszą informować o: - włączeniu i wyłączeniu opaski, - konieczności naładowania baterii w opasce. 8) wymagania dotyczące baterii: a) czas działania opaski w stanie czuwania, bez żadnych działań ze strony użytkownika (jak np. wykonywanie połączeń) – minimum 40 godzin, b) czas jednego pełnego ładowania nie dłużej niż 4 godziny, c) żywotność baterii na oferowanym poziomie co najmniej 2 lata. Jeżeli żywotność baterii jest krótsza, wykonawca powinien przewidzieć ich wymianę w ramach zamówienia bez dodatkowej opłaty. 9) dedykowana aplikacja mobilna umożliwiająca monitoring pacjenta; a) aplikacja musi umożliwiać wyświetlanie informacji oraz powiadomień (także push) z dostarczonych opasek w zakresie min.: - statusu urządzenia (włączone/wyłączone) - naciśnięcie przycisku SOS - naciśnięcie przycisku rozmowy - lokalizacji użytkownika opaski - założenia/zdjęcia opaski - aktywności użytkownika (liczba kroków i tętno) - poziomu naładowania baterii b) wykonywanie połączeń na opaskę c) pełna integracja z systemem do zarządzania centrum monitoringu d) logowanie poprzez konto użytkownika e) dostępna na platformy iOS oraz Android. 10) warunki gwarancji: a. gwarancja 24 miesiące b. serwis urządzeń musi być realizowany przez dostawcę urządzeń c. firma serwisująca musi posiadać certyfikat ISO 9001:2000. 11) warunki wymiany urządzeń: a. wykonawca zobowiązuje się do wymiany uszkodzonej karty SIM i instalacji na nową w urządzeniu w ciągu 48 godzin od zarejestrowania usterki (zgłoszenia przez użytkownika, Zamawiającego lub stwierdzenia faktu przez operatora), b) w przypadku spadku pojemności baterii poniżej zadeklarowanego czasu, wykonawca wymienia opaskę bez udziału Zamawiającego, zachowując ciągłość monitorowania pacjenta (czas działania opaski w stanie czuwania nie może być krótszy niż 48 godzin od pełnego naładowania), c) wykonawca zapewnia bezpłatną wymianę urządzeń w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia usterki (koszty związane ze zwrotem wadliwych lub uszkodzonych opasek ponosi wykonawca), d) nowo wydana opaska powinna być poprawnie skonfigurowana dla użytkownika w czasie maksymalnie 2 godzin od powiadomienia centrum teleopieki. 12) komunikacja GSM: a) zasięg sieci na terenie całego woj. lubelskiego, b) naliczanie sekundowe od pierwszej sekundy połączenia, c) usługa identyfikacji numeru przychodzącego, d) możliwość ograniczenia wykonywania połączeń z kart SIM do zamkniętej grupy abonentów e) blokada reklam przychodzących, f) zapewnienie odpowiedniego transferu danych min. 2 GB/miesiąc, a po wykorzystaniu limitu danych transfer w ograniczonym zakresie szybkości przesyłu danych. 13) wymagania dodatkowe: a) wykonawca zapewni 4 szt. opasek do teleopieki, bez kart SIM, w celach testowych, prezentacyjnych, poglądowych, awaryjnych, b) w przypadku wystąpienia zmiany podopiecznych, którym będzie świadczona kompleksowa usługa całodobowego monitoringu tzw. teleopieka lub pojawienia się nowego podopiecznego wykonawca zobowiązany jest do przeniesienia opaski, aktywacji usługi i rozpoczęcia świadczenia usługi u nowego podopiecznego w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia takiego przypadku przez Zamawiającego. Przypadki zmiany podopiecznych dotyczą sytuacji: zgonu podopiecznego, zmiany miejsca zamieszkania podopiecznego poza Gminę Jastków/Głusk lub umieszczenia podopiecznego w Domu Pomocy Społecznej, a także w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym oraz rezygnacji uczestnika z udziału w projekcie, c) w przypadku kradzieży, utraty, uszkodzenia opasek do teleopieki z winy Użytkownika w okresie trwania umowy, wykonawca dostarczy produkt w tej samej stawce i specyfikacji co w ofercie pierwotnej, d) wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na 24 miesiące. Dostawa urządzenia typ 2 1) typ urządzenia - smartwatch na nadgarstek – 20 sztuk wyposażone w kartę SIM i ładowarkę (+ 4 sztuki testowe, prezentacyjne, poglądowe, awaryjne). 2) stan urządzenia - urządzenie fabrycznie nowe, opatrzone znakiem CE. 3) materiał wykonania części opaski mający bezpośredni kontakt z skórą - materiał antyalergiczny; 4) rodzaj zapięcia - zapięcie proste w obsłudze, z możliwością samodzielnej regulacji długości paska; 5) funkcje urządzenia: a) urządzenie musi posiadać co najmniej jeden przycisk do bezpośredniego połączenia się z centrum teleopieki – przycisk SOS (zalecane jest rozwiązanie zabezpieczające przed przypadkowym naciśnięciem przycisku); b)dotykowy ekran; c) urządzenie musi posiadać możliwość prowadzenia komunikacji dwustronnej w celu prowadzenia rozmów z operatorem centrum lub zaprogramowanym numerem (bliską osobą), funkcja głośnomówiąca – wbudowany głośnik i mikrofon; d) urządzenie musi posiadać lokalizator GPS; e) urządzenie musi posiadać funkcję wibracji; f) urządzenie musi być przystosowane do uruchomienia funkcji lokalizacji wewnątrzbudynkowej poprzez dodatkowe urządzenia typu ‚beacon”; g) urządzenie musi posiadać wbudowany Bluetooth 4.0 BLE, WiFi 802.11 b/g/n; h) urządzenie musi posiadać pomiar poziomu naładowania baterii (możliwość monitorowania z poziomu telecentrum stanu naładowania baterii opasek); i) urządzenie musi posiadać możliwość pomiaru tętna – uruchomiony przez ośrodek telecentrum w celu weryfikacji zagrożenia; j) urządzenie musi posiadać możliwość zmiany numeru przypisanego do przycisku w trakcie użytkowania opaski przez podopiecznego; k) urządzenie musi posiadać możliwość zdalnej aktualizacji oprogramowania (firmware) opaski bez konieczności obsługi serwisowej. 6) identyfikacja urządzenia - urządzenie musi posiadać indywidualny i niepowtarzalny numer seryjny lub nr IMEI; 7) komunikaty głosowe: a) komunikaty muszą być w języku polskim, b) komunikaty muszą informować o: -włączeniu i wyłączeniu opaski, -konieczności naładowania baterii w opasce, 8) wymagania dotyczące baterii: a) czas działania opaski w stanie czuwania, bez żadnych działań ze strony użytkownika (jak np. wykonywanie połączeń) – minimum 24 godzin, b) czas jednego pełnego ładowania nie dłużej niż 4 godziny, c) żywotność baterii na oferowanym poziomie co najmniej 2 lata. Jeżeli żywotność baterii jest krótsza, wykonawca powinien przewidzieć ich wymianę w ramach zamówienia bez dodatkowej opłaty. 9) dedykowana aplikacja mobilna umożliwiająca monitoring pacjenta; a) aplikacja musi umożliwiać wyświetlanie informacji oraz powiadomień (także push) z dostarczonych opasek w zakresie min.: - statusu urządzenia (włączone/wyłączone) - naciśnięcie przycisku SOS - naciśnięcie przycisku rozmowy - lokalizacji użytkownika opaski - aktywności użytkownika (liczba kroków i tętno) - poziomu naładowania baterii b) wykonywanie połączeń na opaskę c) pełna integracja z systemem do zarządzania centrum monitoringu d) logowanie poprzez konto użytkownika e) dostępna na platformy iOS oraz Android. 10) warunki gwarancji: a. gwarancja 24 miesiące b. serwis urządzeń musi być realizowany przez dostawcę urządzeń c. firma serwisująca musi posiadać certyfikat ISO 9001:2000 11) warunki wymiany urządzeń: a) wykonawca zobowiązuje się do wymiany uszkodzonej karty SIM i instalacji na nową w urządzeniu w ciągu 48 godzin od zarejestrowania usterki (zgłoszenia przez użytkownika, Zamawiającego lub stwierdzenia faktu przez operatora), b) w przypadku spadku pojemności baterii poniżej zadeklarowanego czasu, wykonawca wymienia opaskę bez udziału Zamawiającego, zachowując ciągłość monitorowania pacjenta (czas działania opaski w stanie czuwania nie może być krótszy niż 48 godzin od pełnego naładowania), c) wykonawca zapewnia bezpłatną wymianę urządzeń w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia usterki (koszty związane ze zwrotem wadliwych lub uszkodzonych opasek ponosi wykonawca), d) nowo wydana opaska powinna być poprawnie skonfigurowana dla użytkownika w czasie maksymalnie 2 godzin od powiadomienia centrum teleopieki, 12) komunikacja GSM: a) zasięg sieci na terenie całego woj. lubelskiego, b) naliczanie sekundowe od pierwszej sekundy połączenia, c) usługa identyfikacji numeru przychodzącego, d) możliwość ograniczenia wykonywania połączeń z kart SIM do zamkniętej grupy abonentów e) blokada reklam przychodzących, f) zapewnienie odpowiedniego transferu danych min. 2 GB/miesiąc, a po wykorzystaniu limitu danych transfer w ograniczonym zakresie szybkości przesyłu danych 13) wymagania dodatkowe: a) wykonawca zapewni 4 szt. opasek do teleopieki, bez kart SIM, w celach testowych, prezentacyjnych, poglądowych, awaryjnych, b) w przypadku wystąpienia zmiany podopiecznych, którym będzie świadczona kompleksowa usługa całodobowego monitoringu tzw. teleopieka lub pojawienia się nowego podopiecznego wykonawca zobowiązany jest do przeniesienia opaski, aktywacji usługi i rozpoczęcia świadczenia usługi u nowego podopiecznego w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia takiego przypadku przez Zamawiającego. Przypadki zmiany podopiecznych dotyczą sytuacji: zgonu podopiecznego, zmiany miejsca zamieszkania podopiecznego poza Gminę Jastków/Głusk lub umieszczenia podopiecznego w Domu Pomocy Społecznej, a także w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym oraz rezygnacji uczestnika z udziału w projekcie, c) w przypadku kradzieży, utraty, uszkodzenia opasek do teleopieki z winy Użytkownika w okresie trwania umowy, wykonawca dostarczy produkt w tej samej stawce i specyfikacji co w ofercie pierwotnej, d) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na 24 miesiące. Organizacja i obsługa centrum teleopieki: 1) czas monitoringu - 24 h/dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku, 2) dla zachowania pełnej kompatybilności i bezpieczeństwa danych, system do obsługi i zarządzania centrum telemonitoringu, aplikacja mobilna oraz opaski/smartwatch muszą pochodzić z jednolitej oferty jednego producenta; 3) system do monitoringu przechowujący dane musi być certyfikowanym wyrobem medycznym 4) kwalifikacje pracowników: a) do obsługi w centrum telemonitornigu wymagana jest obecność osób posiadających minimum następujące kwalifikacje: usługa monitorowania świadczona przez ratowników medycznych (muszą posiadać kwalifikacje zgodne z ustawą z dnia 8 września 2006r o Państwowym Ratownictwie Medycznym Dz.U.2019 poz. 993); 5) zadania pracowników centrum teleopieki: a) odbieranie alarmów z opaski, b) skuteczne nawiązywanie kontaktu z użytkownikiem po odebraniu alarmu, w przypadku braku kontaktu z użytkownikiem, nawiązanie kontaktu ze wskazaną osobą trzecią - do 2 minut od wystąpienia alarmu, c) natychmiastowe wezwanie pomocy w momencie stwierdzenia zagrożenia zdrowia i życia, d) utrzymanie kontaktu z użytkownikiem do momentu przybycia pomocy, e) stałe monitorowanie stanu technicznego opasek, f) systematyczne monitorowanie poziomu naładowania, g) w przypadku awarii opaski - bezzwłoczna interwencja w celu wymiany lub usunięcia awarii; 6) jednoczesna obsługa wielu połączeń przychodzących - wykonawca musi zapewnić obsługę kilku połączeń przychodzących jednocześnie – tzw. kolejkowanie połączeń, 7) kompatybilność i integralność danych system musi odbierać, rejestrować i przechowywać: a) datę i godzinę użycia przycisku SOS, b) lokalizację GPS w przypadku wystąpienia alarmu, c) rejestrację pomiaru tętna w momencie wywołania go przez operatora, d) datę i godzinę uruchomienia czujnika upadku, e) czas ładowania baterii i poziom jej naładowania, f) moment wystąpienia alarmu, zapisy rozmów operatora z użytkownikiem oraz rejestr czynności, jakie wykonał operator włącznie z czasem, w jakim zostały przeprowadzone, g) dane dotyczące ewentualnych napraw gwarancyjnych, wad technicznych i innych występujących problemów z urządzeniem takich jak: wymiana opaski z powodu ukrytej wady, pozostałych problemów technicznych np. z baterią, problemów z łącznością; System musi umożliwiać: a) pomiar tętna na żądanie operatora, b) odczytanie pozycji GPS na żądanie operatora, c) prowadzenie rozmowy z użytkownikami opaski, d) generowanie bilingów i raportów połączeń dla poszczególnych użytkowników, jak i grup użytkowników, e) zdalną aktualizację danych użytkownika. 8) dopuszcza się przechowywanie innych danych przez operatora: a) dokumentacji medycznej, b) informacji medycznych o pacjentach. 9) rejestracja czynności operatora - system musi rejestrować czynności operatorów dotyczących użytkowników, w szczególności datę, czas i treść wprowadzanych lub modyfikowanych zapisów, takich jak: a) zmiana danych pacjenta, b) działania prowadzone po uruchomieniu alarmu, wcześniej uzgodnione z Zamawiającym. 10) sposoby zabezpieczenia systemu - dostęp do danych systemu monitorującego ograniczony w zależności od uprawnień użytkowników (role) a. Administrator – konfiguracja systemu i uprawnień b. Ratownik – dostęp do danych medycznych gromadzonych w systemie, możliwość ich podglądu, zmiany, gromadzenia itp. c. Opiekun – dostęp do podstawowej karty pacjenta d. Koordynator – pełen dostęp do bazy danych, 11) czas przechowywania danych - wszystkie dane użytkowników muszą być przechowywane przez cały okres uczestnictwa w projekcie oraz powinny zostać niezwłocznie usunięte po zakończeniu trwania umowy; 12) system monitorujący powinien być zaprojektowany w sposób zapewniający gromadzenie danych osobowych w tym danych wrażliwych w sposób bezpieczny zgodny z dobrymi praktykami normy ISO27001. 13) wykonawca będzie przetwarzać i zabezpieczać dane użytkowników opasek zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz innymi powszechnie obowiązującymi w zakresie ochrony danych osobowych przepisami. 14) procedury systemu - system musi mieć zaimplementowane funkcje umożliwiające kontrolę czasu oraz czynności wykonywanych przez operatora w przypadku uruchomienia alarmu, dostępną także dla Zamawiającego; 15) zwrot danych - wszystkie dane zgromadzone przez system podczas trwania umowy dotyczące użytkowników, informacji pobranych z teleopasek oraz innych danych zarejestrowanych przez system podlegają zwrotowi do Zamawiającego w formie elektronicznej po zakończeniu umowy. Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. W oparciu o art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać na etapie składania oferty, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. Zamawiający zastrzega, że osoby wykonujące pełnienie dyżuru 24h na dobę oraz reagowanie na pojawienie się alarmów, odbieranie alarmów z opaski, skuteczne nawiązanie kontaktu z użytkownikiem po odebraniu alarmu, kontakt z podanym numerem telefonu wyznaczonym przez użytkownika w celu weryfikacji wystąpienia alarmu, wezwanie pomocy, utrzymanie kontaktu z użytkownikiem do momentu przybycia pomocy, stałe monitorowanie stanu technicznego opasek, systematyczne monitorowanie poziomu naładowania, w przypadku awarii opaski bezzwłoczna interwencja w celu wymiany lub usunięcia awarii powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia jak i uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz sankcji z tytułu ich nie spełnienia regulują zapisy umowy będącej integralną częścią SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 85000000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
85311100-3
85311200-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 01.03.2023

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia w zakresie świadczenia usługi teleopieki dla 100 osób od dnia 01.03.2021r. do dnia 01.03.2023r. Zamawiający zastrzega dostawę 100 opasek do teleopieki (wraz z ładowarkami i kartami SIM) w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Nie dotyczy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych informacji z otwarcia ofert, mają obowiązek przekazania zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oryginału oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 cyt. ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Dodatkowe właściwości urządzenia 20,00
Dodatkowe właściwości systemu20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na zasadach określonych we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09.12.2020, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH