Ogłoszenie nr 765226-N-2020 z dnia 10.12.2020 r.

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie: DOSTAWA I INSTALACJA INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. „WPROWADZENIE NOWOCZESNYCH E-USŁUG W PODMIOTACH LECZNICZYCH NADZOROWANYCH PRZEZ MINISTRA ZDROWIA”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Wprowadzenie nowoczesnych e-Usług w podmioach leczniczych nadzorowanycvh przez Ministra Zdrowia
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 28890000000000, ul. Al. Powstańców Wielkopolskich  72 , 70-111  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 661 086, e-mail zamowienia@spsk2-szczecin.pl, faks 914 661 113.
Adres strony internetowej (URL): www.spsk2-szczecin.pl
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie na adres zamawiającego
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Al. Powstańców Wlkp. 70 70-111 Szczecin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I INSTALACJA INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. „WPROWADZENIE NOWOCZESNYCH E-USŁUG W PODMIOTACH LECZNICZYCH NADZOROWANYCH PRZEZ MINISTRA ZDROWIA”
Numer referencyjny: ZP/220/56/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia składa się z 1 części zamówienia, która została opisana w OPZ oraz w załączniku do OPZ.

II.5) Główny kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
48820000-2
30200000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 70
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2.3. Zdolność techniczna i zawodowa: 2.3.1. Zdolność techniczna: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę sprzętu informatycznego, obejmującego co najmniej serwery lub macierze, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto. 2.3.2. Zdolność zawodowa: Wykonawca skieruje do realizacji co najmniej jedną osobę zdolną do realizacji zamówienia (Personel Kluczowy Wykonawcy) - eksperta ds. ITS sprzęt serwerowo – sieciowy – w przypadku części zamówienia dotyczącej sprzętu serwerowo-sieciowego, który spełnia wymagania określone poniżej: - Ekspert ds. ITS - sprzęt serwerowo-sieciowy - w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w co najmniej 1 projekcie informatycznym o wartości co najmniej 200 000,00 -zł brutto każdy (słownie złotych: czterysta pięćdziesiąt tysięcy 00/100), w którym przeprowadzał instalację i konfigurację infrastruktury sprzętu serwerowo-sieciowego. Przez sprzęt serwerowo-sieciowy Zamawiający rozumie elementy infrastruktury i oprogramowania, które dotyczą serwerów, macierzy, przełączników sieciowych oraz innych elementów budowy infrastruktury teleinformatycznej z wyłączeniem sprzętu komputerowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
WRAZ Z OFERTĄ wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert: 2A. wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu (oświadczenie wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia z postępowania) – zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza Oferty; w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12- 23 i art. 24 ust 5 pkt 1 i 4 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 3. NA WEZWANIE zamawiającego, wykonawca, którego oferta przedstawi najkorzystniejszy bilans przyjętych kryteriów i uzyska największą ilość punktów, zobowiązany będzie złożyć w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia i dokumenty: 3B. w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia: 3B.1 aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 PZP, 3B.1.1 jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 3.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3B.1.2 dokumenty, o których mowa w ppkt 3B.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
NA WEZWANIE zamawiającego, wykonawca, którego oferta przedstawi najkorzystniejszy bilans przyjętych kryteriów i uzyska największą ilość punktów, zobowiązany będzie złożyć w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia i dokumenty: 3A. w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3A.1. Wykaz należycie wykonanych/wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, zgodnego z załącznikiem nr 2 do formularza oferty, oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami (dokumentami), potwierdzającymi należyte wykonanie wszystkich dostaw, wskazanych przez Wykonawcę, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W razie konieczności, szczególnie jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dowody (dokumenty) potwierdzające, czy dostawy zostały wykonane należycie, budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o przedłożenie bezpośrednio Zamawiającemu dodatkowych informacji lub dowodów (dokumentów) w tym zakresie. 3A.2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do formularza oferty; 3A.3. Oświadczenie, że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia, o których mowa w Rozdziale VI, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do formularza oferty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
3. NA WEZWANIE zamawiającego, wykonawca, którego oferta przedstawi najkorzystniejszy bilans przyjętych kryteriów i uzyska największą ilość punktów, zobowiązany będzie złożyć w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia i dokumenty: 3C. w celu potwierdzenia zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami wobec sprzętu: 3C.1 W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt posiada parametry i właściwości opisane w załączniku nr 3 do SIWZ zamawiający wymaga złożenia szczegółowej dokumentacji technicznej producenta oferowanych sprzętów zgodnie z wymaganiami. Dokumentacja techniczna będzie podstawą do potwierdzenia zgodności parametrów technicznych zaoferowanych urządzeń lub rozwiązań z parametrami wymaganymi w poszczególnych OPZ (Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentacji technicznej w języku angielskim). 3C.2. Dokument potwierdzający, że producent oferowanego urządzenia lub rozwiązania posiada certyfikat zgodności: - z normą ISO 9001:2015 lub równoważną w zakresie zarządzania jakością, - z normą ISO 14001:2015 lub równoważną co najmniej zakresie serwisu produktów i rozwiązań informatycznych, będących przedmiotem zamówienia, a także z innymi normami wymaganymi dla poszczególnych urządzeń i rozwiązań – o ile zostały wymienione w OPZ i załącznikach do OPZ; 3C.3. Certyfikat lub deklaracja zgodności CE oferowanego urządzenia; 3C.4. Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany sprzęt objęty jest gwarancją producenta sprzętu na okres wskazany w ofercie Wykonawcy, oraz że usługi gwarancyjne producenta będą świadczone przez producenta lub autoryzowany serwis producenta zgodnie z wymaganiami OPZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się zgodnie z wyborem zamawiającego przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2019.123 t.j. z dnia 2019.01.21), za pomocą platformy platformazakupowa.pl (zwanej dalej „Platformą”) – z zastrzeżeniem punktu drugiego. Link do Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin (zakładka dot. danego postępowania, do wyszukania po numerze referencyjnym). 2. Z uwagi na wartość zamówienia (poniżej progów unijnych – w rozumieniu przepisów PZP), dopuszczalną formą złożenia oferty oraz oświadczenia z art. 25a ustawy PZP pozostaje w niniejszym postępowaniu forma pisemna. Oznacza to, że ofertę, sporządzoną zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ustawy PZP, wykonawca składa w formie pisemnej albo w formie elektronicznej, opatrzone pod rygorem nieważności odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji35,00
Termin dostawy5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy została szczegółowo określona we wzorze umowy. Cały zakres zmian ze względu na swoją objętość nie może zostać zamieszczony w niniejszym ogłoszeniu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.12.2020, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta oraz wszystkie dokumenty i oświadczenia załączone do oferty muszą być napisane w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Uwaga: Sposób przygotowania oferty oraz dokumentów wymaganych przez zamawiającego w SIWZ zależny jest od wybranej przez wykonawcę formy, o której mowa w punkcie I i II SIWZ, to jest elektronicznej lub pisemnej. 1. W zależności od wybranej formy, ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ustawy PZP, wykonawca składa w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej, opatrzone pod rygorem nieważności odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 2. Zalecane jest sporządzenie oferty z wykorzystaniem wzoru oferty oraz wzorów załączników do oferty. W przypadku, gdy wykonawca nie będzie korzystał z wzorów przygotowanych przez zamawiającego i zawartych w SIWZ, zobowiązany jest w załączniku przygotowanym we własnym zakresie bezwzględnie zamieścić wszystkie informacje wymagane przez zamawiającego. 3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, wobec czego: a) oferta oraz dokumenty wymagane przez zamawiającego winny być sporządzone w języku polskim, b) wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z poświadczonym przez wykonawcę tłumaczeniem na język polski – podczas oceny ofert zamawiający będzie opierał się na tekście tłumaczonym. 4. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) oferta winna spełniać następujące wymagania: a) do oferty powinno być załączone pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy w postępowaniu); pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii i zawierać wyszczególnienie wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, szczegółowo określać zamówienie do którego się odnosi, wskazywać pełnomocnika oraz precyzować zakres jego umocowania; b) oferta wspólna winna być sporządzona zgodnie z SIWZ; c) każdy z wykonawców składa oddzielnie oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 i ust 5 pkt 1 i 4 PZP; d) wymagane oświadczenia należy złożyć w sposób wyraźnie wskazujący, kto składa oświadczenie, to jest: czy oświadczenie składane jest przez członka konsorcjum czy też przez pełnomocnika w imieniu konsorcjum; e) wspólnicy spółki cywilnej traktowani będą tak jak wykonawcy składający ofertę wspólną. 5. Do formularza oferty (FO) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) pełnomocnictwo – w przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa; pełnomocnictwo załączone do oferty winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, a z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, b) wstępne oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 1 do FO (uwaga: w przypadku oferty wspólnej, każdy z wykonawców składa je oddzielnie); 6. Każda poprawka w ofercie musi być podpisana przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty. 7. Formularz oferty wraz ze stanowiącymi jego integralną część załącznikami, powinny zostać wypełnione przez wykonawcę według warunków i postanowień zawartych w SIWZ. A. FORMA ELEKTRONICZNA: 1. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane w niniejszym SIWZ oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń lub zmian ze strony wykonawcy. Oświadczenia, o których mowa w SIWZ, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Pozostałe dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa w zdaniu powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. 2. Oferta powinna być: a) złożona w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl, b) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione 3. Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy PZP, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na Platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 4. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 5. Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego wykonawcę. 6. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością. 7. Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art. 3 ust. 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2019.700 t.j. z dnia 2019.04.16), opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę. 8. Szczegółowe instrukcje dla wykonawców: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje B. FORMA PISEMNA: 1. Oferta oraz wszystkie dokumenty i oświadczenia załączone do oferty muszą być napisane w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą czytelną techniką (ręcznie długopisem albo nieścieralnym atramentem). 2. Oferta powinna być złożona na kolejno ponumerowanych stronach. Numeracja stron nie jest wymagana, jeżeli wszystkie kartki oferty są trwale zszyte lub scalone w inny sposób. 3. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji podlega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a) PZP oraz dotyczące podwykonawców składane są w oryginale. Pozostałe dokumenty wymagane przez zamawiającego muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez wykonawcę wraz z podaniem daty uwierzytelnienia. Zamawiający dokona badania i oceny ofert z zastosowaniem procedury z art. 24 aa) Pzp. Zamawiający może odstąpić od stosowania procedury z art. 24 aa) Pzp, gdy oceniając stan faktyczny sprawy uzna stosowanie tej procedury za niecelowe. Klauzula informacyjna dotycząca art. 13 rozporządzenia RODO znajduje się w SIWZ, rozdział I pkt XVII. Zamawiający zastrzega, iż może unieważnić postępowanie, zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, jeżeli środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH