Ogłoszenie nr 755938-N-2020 z dnia 01.12.2020 r.

Muzeum Historyczne Miasta Krakowa: Świadczenie usług kompleksowej konserwacji, przeglądów, serwisu oraz napraw: systemów wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, agregatów wody lodowej, kotłowni i instalacji CO, instalacji BMS w obiektach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, krajowy numer identyfikacyjny 382698540, ul. Rynek Główny   35 , 31-011  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48(12)4223264, e-mail przetargi@muzeumkrakowa.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://muzeumkrakowa.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samorządowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=27&mmi=9746

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=27&mmi=9746

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Oferty należy złożyć za pomocą operatora pocztowego lub osobiście w formie pisemnej, w sekretariacie Dyrekcji Muzeum Krakowa.
Adres:
ul. Pawia 5 (budynek Galerii Krakowskiej), 31-154 Kraków.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kompleksowej konserwacji, przeglądów, serwisu oraz napraw: systemów wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, agregatów wody lodowej, kotłowni i instalacji CO, instalacji BMS w obiektach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.
Numer referencyjny: ZP-271-29/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowej konserwacji, przeglądów, serwisu oraz napraw: systemów wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, agregatów wody lodowej, kotłowni i instalacji CO, instalacji BMS w obiektach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje 2 (dwie) części: Część I: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług niżej określonych w następujących budynkach: 1. Podziemia Rynku, Kraków, ul. Rynek Główny 1, 2. Pałac Krzysztofory, Kraków: a) Rynek Główny 35 (skrzydło wschodnie), b) ul. Szczepańska 2 (skrzydło zachodnie), c) ul. Jagiellońska 4, 3. Dom Zwierzyniecki, Kraków, Królowej Jadwigi 41, 4. Apteka pod Orłem, Kraków, Plac Bohaterów Getta 18, 5. Fabryka Emalia Oskara Schindlera, Kraków, ul. Lipowa 4, 6. Muzeum Podgórza, Kraków, ul. Powstańców Wielkopolskich 1, 7. Thesaurus Cracoviensis, Kraków, ul. Księcia Józefa 337, 8. Podziemna Nowa Huta, Kraków, os. Szkolne 37, w zakresie: 1. kompleksowej konserwacji klimatyzacji, wentylacji, wymiany filtrów, serwisu oraz przeglądów okresowych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, kompleksowych przeglądów stanu technicznego czynnej wentylacji mechanicznej Zamawiającego w instalacjach wentylacji i klimatyzacji wraz z wykonywaniem prac naprawczych i usuwaniem awarii do kwoty ryczałtowej zawartej w umowie; 2. kompleksowej konserwacji, serwisu oraz przeglądów okresowych agregatów wody lodowej Zamawiającego wraz z wykonywaniem prac naprawczych i usuwaniem awarii do kwoty ryczałtowej zawartej w umowie; 3. kompleksowej konserwacji, serwisu oraz przeglądów okresowych kotłowni i instalacji CO Zamawiającego wraz z wykonywaniem prac naprawczych i usuwaniem awarii do kwoty ryczałtowej zawartej w umowie; 4. kompleksowej konserwacji, serwisu oraz przeglądów okresowych instalacji BMS Zamawiającego wraz z wykonywaniem prac naprawczych i usuwaniem awarii do kwoty ryczałtowej zawartej w umowie; 5. kompleksowej konserwacji, serwisu oraz przeglądów okresowych aktywnego systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej Zamawiającego wraz z wykonywaniem prac naprawczych i usuwaniem awarii do kwoty ryczałtowej zawartej w umowie; 6. kompleksowej konserwacji, serwisu oraz przeglądów okresowych zestawów hydroforowych i pomp kanalizacyjnych Zamawiającego wraz z wykonywaniem prac naprawczych i usuwaniem awarii do kwoty ryczałtowej zawartej w umowie; 7. wykonywanie prac naprawczych i usuwanie awarii do kwoty ryczałtowej zawartej w umowie w budynku Zamawiającego na czynnej instalacji gazowej wraz z kotłownią; 8. wykonywanie prac naprawczych i usuwanie awarii do kwoty ryczałtowej zawartej w umowie w budynku Zamawiającego na instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej. Część II: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług niżej określonych w następujących budynkach: 1. Kamienica Hipolitów, Kraków Pl. Mariacki 3, 2. Dom pod Krzyżem, Kraków ul. Szpitalna 21, 3. Barbakan, Kraków ul. Basztowa, 4. Mury Obronne, Kraków ul. Pijarska, 5. Celestat, Kraków ul. Lubicz 16, 6. Stara Synagoga, Kraków ul. Szeroka 24, 7. Ulica Pomorska, Kraków ul. Pomorska 2, 8. Rydlówka, Kraków, ul. Włodzimierza Tetmajera 28, 9. Muzeum Nowej Huty (Światowid), Kraków, os. Centrum E1, 10. Podziemna Nowa Huta, os. Szkolne 22, w zakresie: 1. kompleksowej konserwacji , serwisu oraz przeglądów okresowych kotłowni i instalacji CO Zamawiającego wraz z wykonywaniem prac naprawczych i usuwaniem awarii do kwoty ryczałtowej zawartej w umowie; 2. kompleksowej konserwacji , serwisu oraz przeglądów okresowych aktywnego systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej Zamawiającego wraz z wykonywaniem prac naprawczych i usuwaniem awarii do kwoty ryczałtowej zawartej w umowie; 3. kompleksowej konserwacji, serwisu oraz przeglądów okresowych zestawów hydroforowych i pomp kanalizacyjnych Zamawiającego wraz z wykonywaniem prac naprawczych i usuwaniem awarii do kwoty ryczałtowej zawartej w umowie; 4. wykonywanie prac naprawczych i usuwanie awarii do kwoty ryczałtowej zawartej w umowie w budynku Zamawiającego na czynnej instalacji gazowej wraz z kotłownią; 5. wykonywanie prac naprawczych i usuwanie awarii do kwoty ryczałtowej zawartej w umowie w budynku Zamawiającego na instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej.

II.5) Główny kod CPV: 50000000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp w części I do kwoty 80 000,00 zł netto, a w części II do kwoty 20.000,00 zł netto w zakresie usług podobnych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w okresie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 26.02.2021 r. Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu umowy zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ dla części I i części II. 2. Zamawiający wymaga, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, aby osoby wykonujące czynności w zakresie serwisu i konserwacji, napraw, usuwani awarii, sporządzania rejestrów/raportów/ zgłoszeń i interwencji konserwacyjnych, serwisowych oraz przeglądów (w zakresie każdej z części), zatrudnione były na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy), z wyłączeniem: osób sprawujących, w ramach realizacji niniejszego zamówienia, samodzielne funkcje techniczne, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które złożyły ofertę i które zobowiążą się do osobistego świadczenia robót, wspólników spółek osobowych, którzy złożyli ofertę i którzy zobowiążą się do osobistego świadczenia tych prac na rzecz spółki. Szczegółowe wymagania dotyczące zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 6 na podstawie umowy o pracę, w tym uprawnienia Zamawiającego do wykonywania czynności kontrolnych w tym zakresie, określone zostały w Załączniku nr 4 do SIWZ – wzory Umów dla Części I i Części II.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Część I: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawcy posiadają: aktualny certyfikat dla przedsiębiorców w zakresie co najmniej: instalacji, konserwacji, serwisowania urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych, wydany Urząd Dozoru Technicznego na podstawie art. 30 ust. 7 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U. z 2019 poz. 2158) oraz wpis do rejestru wydanych, zawieszonych, odwieszonych i cofniętych certyfikatów dla przedsiębiorców. Zgodnie z art. 43. ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U. z 2019 poz. 2158) certyfikaty lub zaświadczenia wydane w innych państwach członkowskich Unii Europejskiej są uznawane, gdy posiadacz certyfikatu lub zaświadczenia dysponuje tłumaczeniem przysięgłym certyfikatu lub zaświadczenia na język polski. Certyfikaty i ich zakresy będą rozpatrywane zgodnie z przepisami obowiązującymi w dacie ich wydania.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: dotyczy I części: c) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał: - dwa zamówienia (tj. umowy), z których każde trwało nieprzerwanie minimum 6 miesięcy do dnia składania ofert i które łącznie w swoim zakresie zawierały konserwację lub serwis instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej, - dwa zamówienia (tj. umowy), z których każde trwało nieprzerwanie minimum 6 miesięcy do dnia składania ofert i z których każde w swoim zakresie zawierało konserwację lub serwis agregatu wody lodowej, - dwa zamówienia (tj. umowy), z których każde trwało nieprzerwanie minimum 6 miesięcy do dnia składania ofert i które łącznie w swoim zakresie zawierały konserwację lub serwis instalacji centralnego ogrzewania i kotłowni gazowej, - dwa zamówienia (tj. umowy), z których każde trwało nieprzerwanie minimum 6 miesięcy do dnia składania ofert i które łącznie w swoim zakresie zawierały wykonanie przeglądów kotłowni gazowych w budynku, sporządzenie protokołu stanu technicznego czynnej instalacji wentylacji mechanicznej. Wykonawca może wykazać spełnienie powyższego warunku w pełnym zakresie na minimalnie dwóch i maksymalnie ośmiu zamówieniach (tj. umowach). UWAGA: W przypadku zamówieni-a/-ń nadal wykonywan-ego/-ych a jeszcze nie zakończon-ego/-ych, Zamawiający przyjmie, iż warunek został spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie zamówieni-a/-ń w pełnym zakresie przez okres 6 miesięcy do dnia składania ofert. oraz: dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje zespołem, składającym się z co najmniej pięciu osób, które łącznie spełniają poniższe wymagania. Każda z osób wchodzących w skład zespołu winna posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonywania czynności, które będzie realizować. Zespół winien składać się z: - co najmniej dwóch osób, z których każda posiada aktualne świadectwo kwalifikacyjne grupy I kategorii „E” uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci o napięciu nie wyższym niż 1 kV odpowiadające wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003 Nr 89, poz. 828 ze zm.), - co najmniej jednej osoby, która posiada aktualne świadectwo kwalifikacyjne grupy I kategorii „D” uprawniające do dozoru urządzeń, instalacji i sieci o napięciu nie wyższym niż 1 kV odpowiadające wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003 Nr 89, poz. 828 ze zm.), - co najmniej jednej osoby, która posiada aktualne świadectwo kwalifikacyjne grupy III kategorii „E” uprawniające do eksploatacji urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, aparatury kontrolno-pomiarowej, urządzenia sterowania do sieci, urządzeń i instalacji odpowiadające wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003 Nr 89, poz. 828 ze zm.), - co najmniej jednej osoby, która posiada aktualne świadectwo kwalifikacyjne grupy III kategorii „D” uprawniające do dozoru urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, aparatury kontrolno-pomiarowej, urządzenia sterowania do sieci, urządzeń i instalacji odpowiadające wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003 Nr 89, poz. 828 ze zm.), - co najmniej jednej osoby, która posiada aktualny certyfikat dla personelu w kategorii I, o którym mowa w art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U. z 2019 poz. 2158), wydany przez Urząd Dozoru Technicznego oraz wpis do rejestru wydanych, zawieszonych, odwieszonych i cofniętych certyfikatów dla personelu. Zgodnie z art. 43. ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U. z 2019 poz. 2158) certyfikaty lub zaświadczenia wydane w innych państwach członkowskich Unii Europejskiej są uznawane, gdy posiadacz certyfikatu lub zaświadczenia dysponuje tłumaczeniem przysięgłym certyfikatu lub zaświadczenia na język polski. Certyfikaty (kategorie i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami obowiązującymi w dacie ich wydania. - co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia dozorowe grupy II określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych, kotłowni i wentylacji mechanicznej (Dz. U. 2003 Nr 89, poz. 828 ze zm.), - co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia eksploatacyjne grupy II określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych, kotłowni i wentylacji mechanicznej (Dz. U. 2003 Nr 89, poz. 828 ze zm.). Jeżeli wykonawca w ramach zespołu wskaże więcej osób niż minimum pięć, każda następna osoba winna posiadać uprawnienia do wykonywania czynności, które będzie realizować, odpowiednio z powyższymi wymaganiami. Dotyczy II części: zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał: - dwa zamówienia (tj. umowy), z których każde trwało nieprzerwanie minimum 6 miesięcy do dnia składania ofert i z które łącznie w swoim zakresie zawierały wykonanie konserwacji lub serwisu instalacji centralnego ogrzewania i kotłowni gazowej, - dwa zamówienia (tj. umowy), z których każde trwało nieprzerwanie minimum 6 miesięcy do dnia składania ofert i z których każde w swoim zakresie zawierało wykonanie przeglądów kotłowni gazowych w budynku. Wykonawca może wykazać spełnienie powyższego warunku w pełnym zakresie na minimalnie dwóch i maksymalnie czterech zamówieniach (tj. umowach). UWAGA: W przypadku zamówieni-a/-ń nadal wykonywan-ego/-ych a jeszcze nie zakończon-ego/-ych, Zamawiający przyjmie, iż warunek został spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie zamówieni-a/-ń w pełnym zakresie przez okres 6 miesięcy do dnia składania ofert dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje zespołem, składającym się z co najmniej czterech osób, które łącznie spełniają poniższe wymagania. Każda z osób wchodzących w skład zespołu winna posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonywania czynności, które będzie realizować. Zespół winien składać się z: - co najmniej dwóch osób, z których każda posiada aktualne świadectwo kwalifikacyjne grupy I kategorii „E” uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci o napięciu nie wyższym niż 1 kV odpowiadające wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003 Nr 89, poz. 828 ze zm.), - co najmniej jednej osoby, która posiada aktualne świadectwo kwalifikacyjne grupy I kategorii „D” uprawniające do dozoru urządzeń, instalacji i sieci o napięciu nie wyższym niż 1 kV odpowiadające wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003 Nr 89, poz. 828 ze zm.), - co najmniej jednej osoby, która posiada aktualne świadectwo kwalifikacyjne grupy III kategorii „E” uprawniające do eksploatacji urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, aparatury kontrolno-pomiarowej, urządzenia sterowania do sieci, urządzeń i instalacji odpowiadające wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003 Nr 89, poz. 828 ze zm.), - co najmniej jednej osoby, która posiada aktualne świadectwo kwalifikacyjne grupy III kategorii „D” uprawniające do dozoru urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, aparatury kontrolno-pomiarowej, urządzenia sterowania do sieci, urządzeń i instalacji odpowiadające wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003 Nr 89, poz. 828 ze zm.), - co najmniej jednej osoby, których posiada uprawnienia dozorowe grupy II określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych, kotłowni i wentylacji mechanicznej (Dz. U. 2003 Nr 89, poz. 828 ze zm.), - co najmniej jednej osoby, która posiada uprawnienia eksploatacyjne grupy II określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych, kotłowni i wentylacji mechanicznej (Dz. U. 2003 Nr 89, poz. 828 ze zm.). UWAGA (dotyczy każdej z części): Zamawiający nie dopuszcza do posługiwania się tymi samymi osobami w celu wykazania spełniania warunku udziału w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną cześć. Jeżeli wykonawca wskaże więcej osób niż jest to wymagane, każda następna winna posiadać uprawnienia do wykonywania czynności, które będzie realizować. W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień, przez osobę wskazywaną do pełnienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez wskazane osoby: - uprawnień równoważnych względem wymaganych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub: - uprawnień równoważnych względem wymaganych, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 65) lub: - uprawnień równoważnych względem wymaganych, nabytych w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrębnych przepisów przysługuje prawo do świadczenia usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Dotyczy części I i II: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy i są one aktualne lub zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) (dotyczy części I) Aktualny certyfikat dla przedsiębiorców wydany przez Urząd Dozoru Technicznego na podstawie art. 30 ust. 7 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U. z 2019 poz. 2158) oraz wpis do rejestru wydanych, zawieszonych, odwieszonych i cofniętych certyfikatów dla przedsiębiorców), 2) (dotyczy części I i II): wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz, 3) (dotyczy części I i II): wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz, 4) (dotyczy części I i II): oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wprowadzenie zmian do treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Istotne zmiany treści umowy określa Załącznik nr 4 – Wzór umowy w § 12.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Wykonawca, na czas wykonywania usług objętych przedmiotem umowy będzie posiadał umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem umowy, o wartości co najmniej: 1) na Część I na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł, 2) na Część II na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniej niż 90.000,00 zł.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1Nazwa: Część I:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług niżej określonych w następujących budynkach: 1. Podziemia Rynku, Kraków, ul. Rynek Główny 1, 2. Pałac Krzysztofory, Kraków: b) Rynek Główny 35 (skrzydło wschodnie), a) ul. Szczepańska 2 (skrzydło zachodnie), c) ul. Jagiellońska 4, 3. Dom Zwierzyniecki, Kraków, Królowej Jadwigi 41, 4. Apteka pod Orłem, Kraków, Plac Bohaterów Getta 18, 5. Fabryka Emalia Oskara Schindlera, Kraków, ul. Lipowa 4, 6. Muzeum Podgórza, Kraków, ul. Powstańców Wielkopolskich 1, 7. Thesaurus Cracoviensis, Kraków, ul. Księcia Józefa 337, 8. Podziemna Nowa Huta, Kraków, os. Szkolne 37. w zakresie: 1. kompleksowej konserwacji klimatyzacji, wentylacji, wymiany filtrów, serwisu oraz przeglądów okresowych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, kompleksowych przeglądów stanu technicznego czynnej wentylacji mechanicznej Zamawiającego w instalacjach wentylacji i klimatyzacji wraz z wykonywaniem prac naprawczych i usuwaniem awarii do kwoty ryczałtowej zawartej w umowie; 2. kompleksowej konserwacji, serwisu oraz przeglądów okresowych agregatów wody lodowej Zamawiającego wraz z wykonywaniem prac naprawczych i usuwaniem awarii do kwoty ryczałtowej zawartej w umowie; 3. kompleksowej konserwacji, serwisu oraz przeglądów okresowych kotłowni i instalacji CO Zamawiającego wraz z wykonywaniem prac naprawczych i usuwaniem awarii do kwoty ryczałtowej zawartej w umowie; 4. kompleksowej konserwacji, serwisu oraz przeglądów okresowych instalacji BMS Zamawiającego wraz z wykonywaniem prac naprawczych i usuwaniem awarii do kwoty ryczałtowej zawartej w umowie; 5. kompleksowej konserwacji, serwisu oraz przeglądów okresowych aktywnego systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej Zamawiającego wraz z wykonywaniem prac naprawczych i usuwaniem awarii do kwoty ryczałtowej zawartej w umowie; 6. kompleksowej konserwacji, serwisu oraz przeglądów okresowych zestawów hydroforowych i pomp kanalizacyjnych Zamawiającego wraz z wykonywaniem prac naprawczych i usuwaniem awarii do kwoty ryczałtowej zawartej w umowie; 7. wykonywanie prac naprawczych i usuwanie awarii do kwoty ryczałtowej zawartej w umowie w budynku Zamawiającego na czynnej instalacji gazowej wraz z kotłownią; 8. wykonywanie prac naprawczych i usuwanie awarii do kwoty ryczałtowej zawartej w umowie w budynku Zamawiającego na instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5, 50800000-3, 71315410-6, 71321400-8, 42514310-8, 50730000-1, 50720000-8, 50531100-7, 50710000-5, 71356100-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Doświadczenie personelu wskazanego do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w okresie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 26.02.2021 r. Usługa w zakresie przeglądów konserwacyjnych w Pałacu Krzysztofory Rynek Główny 35 (skrzydło wschodnie) będzie realizowana po oddaniu tej części budynku do użytku tj. nie wcześniej niż od 02. maja 2021 r. Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu umowy zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ dla części I.


Część nr: 2Nazwa: Część II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług niżej określonych w następujących budynkach: 1. Kamienica Hipolitów, Kraków Pl. Mariacki 3, 2. Dom pod Krzyżem, Kraków ul. Szpitalna 21, 3. Barbakan, Kraków ul. Basztowa, 4. Mury Obronne, Kraków ul. Pijarska, 5. Celestat, Kraków ul. Lubicz 16, 6. Stara Synagoga, Kraków ul. Szeroka 24, 7. Ulica Pomorska, Kraków ul. Pomorska 2, 8. Rydlówka, Kraków, ul. Włodzimierza Tetmajera 28, 9. Muzeum Nowej Huty (Światowid), Kraków, os. Centrum E1, 10. Podziemna Nowa Huta, os. Szkolne 22. w zakresie: 1. kompleksowej konserwacji , serwisu oraz przeglądów okresowych kotłowni i instalacji CO Zamawiającego wraz z wykonywaniem prac naprawczych i usuwaniem awarii do kwoty ryczałtowej zawartej w umowie; 2. kompleksowej konserwacji , serwisu oraz przeglądów okresowych aktywnego systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej Zamawiającego wraz z wykonywaniem prac naprawczych i usuwaniem awarii do kwoty ryczałtowej zawartej w umowie; 3. kompleksowej konserwacji, serwisu oraz przeglądów okresowych zestawów hydroforowych i pomp kanalizacyjnych Zamawiającego wraz z wykonywaniem prac naprawczych i usuwaniem awarii do kwoty ryczałtowej zawartej w umowie; 4. wykonywanie prac naprawczych i usuwanie awarii do kwoty ryczałtowej zawartej w umowie w budynku Zamawiającego na czynnej instalacji gazowej wraz z kotłownią; 5. wykonywanie prac naprawczych i usuwanie awarii do kwoty ryczałtowej zawartej w umowie w budynku Zamawiającego na instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5, 50800000-3, 50720000-8, 50531100-7, 50710000-5, 71356100-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Doświadczenie personelu wskazanego do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w okresie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 26.02.2021 r. Zakres czynności dotyczący serwisu i konserwacji realizowany będzie przez okres 10 miesięcy od dnia 26.04.2021 r. Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu umowy zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ dla części II.