IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian w treści
umowy, w zakresie: 1) zmiany ceny jednostkowej netto za paliwo gazowe wyłącznie w przypadku
ustawowej zmiany opodatkowania gazu podatkiem akcyzowym, o kwotę wynikającą ze zmiany tej
stawki, 2) zmiany ceny jednostkowej za paliwo gazowe brutto, stawki abonamentowej brutto oraz stawek
dystrybucyjnych brutto wynikającej z ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 3) zmiany stawek opłat
dystrybucyjnych gazu ziemnego określonych i zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Regulacji
Energetyki w Taryfach operatora, 4) zmiany grupy taryfowej, zgodnie z zasadami określonymi w taryfach zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, 5) zmiany przepisów prawa energetycznego
lub innych obowiązujących w sprzedaży, obrocie i dystrybucji paliwa gazowego, mających zastosowanie
do umowy, 6) zmiany parametrów usługi dystrybucji, 7) zaistnienia okoliczności (technicznych,
gospodarczych, prawnych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 8) zmian
organizacyjnych płatnika, nabywcy, odbiorcy, 9) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części
przedmiotu umowy w przypadku utracenia przez Zamawiającego praw do budynku/ lokalu/ obiektu,
podwójnego fakturowania. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie
pomniejszone o koszty dotyczące danego obiektu, 10) dodania nowego punktu poboru gazu, 11) zmiany
terminu rozpoczęcia realizacji umowy w przypadku, gdy późniejsze rozpoczęcie świadczenia usług
wynikać będzie z terminów określonych w procedurach zmiany sprzedawcy paliwa gazowego, 12)
terminu realizacji umowy – wskutek wystąpienia zdarzeń spowodowanych siłą wyższą, rozumianą jako
zdarzenie nagłe zewnętrzne, niezależne od Wykonawcy, uniemożliwiające zachowanie terminu realizacji
umowy w całości lub w części, któremu nie można było zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
13) w innych sytuacjach, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty
realizacji zadania) lub takich, które mogą mieć wpływ na niezakończenie przedmiotu umowy z przyczyn
niezależnych od stron, 14) w stosunku do osób reprezentujących. 2. Inicjatorem dokonania istotnych
zmian w umowie jest Zamawiający za wyjątkiem zmian wskazanych w ust. 1 pkt 1)-4), które to zmiany
wchodzą automatycznie z dniem wejścia w życie zmienionych przepisów. 3. Zmiana postanowień umowy
może nastąpić tylko za zgodą obu jej stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem
nieważności takiej zmiany za wyjątkiem zmian wskazanych w ust. 1 pkt 1)-4),które to zmiany następują
automatycznie z dniem wejścia w życie zmienionych przepisów. 4. Zamawiający dopuszcza zmiany w
umowie określone jako nieistotne: 1) zmiany numeru rachunku bankowego, na które Zamawiający winien
przelewać wynagrodzenie Wykonawcy, 2) zmiany miejsca realizacji umowy pod warunkiem, że nowa
lokalizacja będzie spełniała wymagania określone w SIWZ, 3) zmiany danych teleadresowych stron
umowy lub innych danych zawartych w rejestrach publicznych. 5. Zmiana danych określonych w ust. 4
pkt 1) powyżej wymaga aneksu, o zmianach danych określonych w ust. 4 pkt 2) i 3) powyżej Strony będą
się informować niezwłocznie w formie pisemnej. 6. W przypadku niezgodności lub rozbieżności oferty z
SIWZ, za wiążące strony uznają postanowienia zawarte w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
10.07.2019, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski - zgodnie z zapisami pkt 9.5 SIWZ.
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: