Ogłoszenie nr 550436-N-2020 z dnia 2020-06-15 r.

Instytut Badawczy Leśnictwa: Wykonanie następujących materiałów poligraficznych dla Instytutu Badawczego Leśnictwa (IBL) z siedzibą w Sękocinie Stary, ul. Braci Leśnej 3, 05-090 Raszyn: Część 1 - Broszura pt. "Klęski żywiołowe w lasach" – skład, łamanie i wydruk; Część 2 - Gra karciana typu „Czarny Piotruś” pt. “Żywioły w lesie”; Część 3 - Gra planszowa pt. „Żywioły w lesie”; Część 4 - Kalendarze na 2021 r. – skład i wydruk; Część 5 - Plakaty informacyjne – wydruk; Część 6 - Plansze edukacyjne – wydruk i pakowanie do tub; Część 7 - Poradnik metodyczno-merytoryczny ze scenariuszami zajęć i kartami pracy (wydawnictwo zwarte) - skład, łamanie, wydruk i pakowanie do kartonowych teczek (obwolut); Część 8 - Puzzle tematyczne „Cztery żywioły”, w 4 wariantach. w ramach realizacji projektu „ Zagrożenia ekosystemów leśnych – klęski i przeciwdziałanie” (2019-2022) dofinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Badawczy Leśnictwa, krajowy numer identyfikacyjny 11583200000000, ul. Sękocin Stary, ul. Braci Leśnej  3 , 05-090  Raszyn, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 150 300, e-mail m.gutman@ibles.waw.pl, faks 227 200 397.
Adres strony internetowej (URL): www.ibles.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Instytut Badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ibles.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Instytut Badawczy Leśnictwa, ul. Braci Leśnej 3, Sękocin Stary, 05-090 Raszyn, Budynek B, Kancelaria IBL

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie następujących materiałów poligraficznych dla Instytutu Badawczego Leśnictwa (IBL) z siedzibą w Sękocinie Stary, ul. Braci Leśnej 3, 05-090 Raszyn: Część 1 - Broszura pt. "Klęski żywiołowe w lasach" – skład, łamanie i wydruk; Część 2 - Gra karciana typu „Czarny Piotruś” pt. “Żywioły w lesie”; Część 3 - Gra planszowa pt. „Żywioły w lesie”; Część 4 - Kalendarze na 2021 r. – skład i wydruk; Część 5 - Plakaty informacyjne – wydruk; Część 6 - Plansze edukacyjne – wydruk i pakowanie do tub; Część 7 - Poradnik metodyczno-merytoryczny ze scenariuszami zajęć i kartami pracy (wydawnictwo zwarte) - skład, łamanie, wydruk i pakowanie do kartonowych teczek (obwolut); Część 8 - Puzzle tematyczne „Cztery żywioły”, w 4 wariantach. w ramach realizacji projektu „ Zagrożenia ekosystemów leśnych – klęski i przeciwdziałanie” (2019-2022) dofinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Numer referencyjny: ZP39-209006
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących materiałów poligraficznych dla Instytutu Badawczego Leśnictwa (IBL) z siedzibą w Sękocinie Stary, ul. Braci Leśnej 3, 05-090 Raszyn: Część 1 - Broszura pt. "Klęski żywiołowe w lasach" – skład, łamanie i wydruk; Część 2 - Gra karciana typu „Czarny Piotruś” pt. “Żywioły w lesie”; Część 3 - Gra planszowa pt. „Żywioły w lesie”; Część 4 - Kalendarze na 2021 r. – skład i wydruk; Część 5 - Plakaty informacyjne – wydruk; Część 6 - Plansze edukacyjne – wydruk i pakowanie do tub; Część 7 - Poradnik metodyczno-merytoryczny ze scenariuszami zajęć i kartami pracy (wydawnictwo zwarte) - skład, łamanie, wydruk i pakowanie do kartonowych teczek (obwolut); Część 8 - Puzzle tematyczne „Cztery żywioły”, w 4 wariantach; w ramach realizacji projektu „Zagrożenia ekosystemów leśnych – klęski i przeciwdziałanie” (2019-2022) dofinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajdują się w Załącznikach od nr 1.1 do 1.8 do SIWZ ZP39-209006, dostępnej na stronie www.ibles.pl

II.5) Główny kod CPV: 79800000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79810000-5
22150000-6
37531000-9
37524200-9
30199791-1
22160000-9
37523000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 60
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca powinien posiadać wszelkie wymagane prawem uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji finansowej lub ekonomicznej zapewniającej zrealizowanie niniejszego zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 podobne usługi na jakie składa ofertę, o wartości nie mniejszej niż: dla części 1: 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych) netto każda. dla części 2: 7 900,00 zł (słownie: siedem tysięcy dziewięćset złotych) netto każda; dla części 3: 95 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych) netto każda. dla części 4: 15 450,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy czterysta pięćdziesiąt złotych) netto każda. dla części 5: 1 150,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto pięćdziesiąt złotych) netto każda. dla części 6: 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych) netto każda. dla części 7: 9 300,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy trzysta złotych) netto każda. dla części 8: 9 800,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy osiemset złotych) netto każda. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 podobne usługi na jaki składa ofertę, o wartości nie mniejszej niż suma wartości usług wskazanych dla poszczególnych części np. jeżeli Wykonawca składa ofertę na wszystkie osiem części (1 – 8), to musi wykazać, iż wykonał co najmniej 2 dostawy podobnego sprzętu o wartości nie mniejszej niż 161 100,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt jeden tysięcy sto złotych) netto każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca składa wszystkie niezbędne dokumenty jakie Zamawiający określił w SIWZ ZP39-209006 dostępnej na stronie www.ibles.pl
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca składa wszystkie niezbędne dokumenty jakie Zamawiający określił w SIWZ ZP39-209006 dostępnej na stronie www.ibles.pl
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wykonawca składa wszystkie niezbędne dokumenty jakie Zamawiający określił w SIWZ ZP39-209006 dostępnej na stronie www.ibles.pl
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykonawca składa wszystkie niezbędne dokumenty jakie Zamawiający określił w SIWZ ZP39-209006 dostępnej na stronie www.ibles.pl
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca składa wszystkie niezbędne dokumenty jakie Zamawiający określił w SIWZ ZP39-209006 dostępnej na stronie www.ibles.pl
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: • dla części 1: 135,00 zł (słownie: sto trzydzieści pięć złotych); • dla części 2: 235,00 zł (słownie: dwieście trzydzieści pięć złotych); • dla części 3: 2850,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt złotych); • dla części 4: 460,00 zł (słownie: czterysta sześćdziesiąt złotych); • dla części 5: 34,00 zł (słownie: trzydzieści cztery złote); • dla części 6: 540,00 zł (słownie: pięćset czterdzieści złotych); • dla części 7: 275,00 zł (słownie: dwieście siedemdziesiąt pięć złotych); • dla części 8: 290,00 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt złotych); Szczegóły dotyczące sposobu wniesienia wadium Zamawiający określił w SIWZ ZP39-209006 dostępnej na stronie www.ibles.pl

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
Termin wykonania40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-24, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1Nazwa: Wykonanie następujących materiałów poligraficznych dla Instytutu Badawczego Leśnictwa (IBL) z siedzibą w Sękocinie Stary, ul. Braci Leśnej 3, 05-090 Raszyn: Część 1 - Broszura pt. "Klęski żywiołowe w lasach" – skład, łamanie i wydruk;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących materiałów poligraficznych dla Instytutu Badawczego Leśnictwa (IBL) z siedzibą w Sękocinie Stary, ul. Braci Leśnej 3, 05-090 Raszyn: Część 1 - Broszura pt. "Klęski żywiołowe w lasach" – skład, łamanie i wydruk; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 znajduje się w Załączniku nr 1.1 do SIWZ ZP39-209006, dostępnej na stronie www.ibles.pl
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 79810000-5, 22150000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Wykonanie następujących materiałów poligraficznych dla Instytutu Badawczego Leśnictwa (IBL) z siedzibą w Sękocinie Stary, ul. Braci Leśnej 3, 05-090 Raszyn: Część 2 - Gra karciana typu „Czarny Piotruś” pt. “Żywioły w lesie”;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących materiałów poligraficznych dla Instytutu Badawczego Leśnictwa (IBL) z siedzibą w Sękocinie Stary, ul. Braci Leśnej 3, 05-090 Raszyn: Część 2 - Gra karciana typu „Czarny Piotruś” pt. “Żywioły w lesie”; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 znajduje się w Załączniku nr 1.2 do SIWZ ZP39-209006, dostępnej na stronie www.ibles.pl
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 79810000-5, 37531000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Wykonanie następujących materiałów poligraficznych dla Instytutu Badawczego Leśnictwa (IBL) z siedzibą w Sękocinie Stary, ul. Braci Leśnej 3, 05-090 Raszyn: Część 3 - Gra planszowa pt. „Żywioły w lesie”;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących materiałów poligraficznych dla Instytutu Badawczego Leśnictwa (IBL) z siedzibą w Sękocinie Stary, ul. Braci Leśnej 3, 05-090 Raszyn: Część 3 - Gra planszowa pt. „Żywioły w lesie”; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 znajduje się w Załączniku nr 1.3 do SIWZ ZP39-209006, dostępnej na stronie www.ibles.pl
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 79810000-5, 37524200-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Wykonanie następujących materiałów poligraficznych dla Instytutu Badawczego Leśnictwa (IBL) z siedzibą w Sękocinie Stary, ul. Braci Leśnej 3, 05-090 Raszyn: Część 4 - Kalendarze na 2021 r. – skład i wydruk;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących materiałów poligraficznych dla Instytutu Badawczego Leśnictwa (IBL) z siedzibą w Sękocinie Stary, ul. Braci Leśnej 3, 05-090 Raszyn: Część 4 - Kalendarze na 2021 r. – skład i wydruk; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 znajduje się w Załączniku nr 1.4 do SIWZ ZP39-209006, dostępnej na stronie www.ibles.pl
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 79810000-5, 30199791-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Wykonanie następujących materiałów poligraficznych dla Instytutu Badawczego Leśnictwa (IBL) z siedzibą w Sękocinie Stary, ul. Braci Leśnej 3, 05-090 Raszyn: Część 5 - Plakaty informacyjne – wydruk;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących materiałów poligraficznych dla Instytutu Badawczego Leśnictwa (IBL) z siedzibą w Sękocinie Stary, ul. Braci Leśnej 3, 05-090 Raszyn: Część 5 - Plakaty informacyjne – wydruk; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5 znajduje się w Załączniku nr 1. 5 do SIWZ ZP39-209006, dostępnej na stronie www.ibles.pl
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 79810000-5, 22160000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Wykonanie następujących materiałów poligraficznych dla Instytutu Badawczego Leśnictwa (IBL) z siedzibą w Sękocinie Stary, ul. Braci Leśnej 3, 05-090 Raszyn: Część 6 - Plansze edukacyjne – wydruk i pakowanie do tub;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących materiałów poligraficznych dla Instytutu Badawczego Leśnictwa (IBL) z siedzibą w Sękocinie Stary, ul. Braci Leśnej 3, 05-090 Raszyn: Część 6 - Plansze edukacyjne – wydruk i pakowanie do tub; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 6 znajduje się w Załączniku nr 1.6 do SIWZ ZP39-209006, dostępnej na stronie www.ibles.pl
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 79810000-5, 22160000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Wykonanie następujących materiałów poligraficznych dla Instytutu Badawczego Leśnictwa (IBL) z siedzibą w Sękocinie Stary, ul. Braci Leśnej 3, 05-090 Raszyn: Część 7 - Poradnik metodyczno-merytoryczny ze scenariuszami zajęć i kartami pracy (wydawnictwo zwarte) - skład, łamanie, wydruk i pakowanie do kartonowych teczek (obwolut);
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących materiałów poligraficznych dla Instytutu Badawczego Leśnictwa (IBL) z siedzibą w Sękocinie Stary, ul. Braci Leśnej 3, 05-090 Raszyn: Część 7 - Poradnik metodyczno-merytoryczny ze scenariuszami zajęć i kartami pracy (wydawnictwo zwarte) - skład, łamanie, wydruk i pakowanie do kartonowych teczek (obwolut); Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 7 znajduje się w Załączniku nr 1.7 do SIWZ ZP39-209006, dostępnej na stronie www.ibles.pl
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 79810000-5, 22160000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Wykonanie następujących materiałów poligraficznych dla Instytutu Badawczego Leśnictwa (IBL) z siedzibą w Sękocinie Stary, ul. Braci Leśnej 3, 05-090 Raszyn: Część 8 - Puzzle tematyczne „Cztery żywioły”, w 4 wariantach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących materiałów poligraficznych dla Instytutu Badawczego Leśnictwa (IBL) z siedzibą w Sękocinie Stary, ul. Braci Leśnej 3, 05-090 Raszyn: Część 8 - Puzzle tematyczne „Cztery żywioły”, w 4 wariantach; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 8 znajduje się w Załączniku nr 1.8 do SIWZ ZP39-209006, dostępnej na stronie www.ibles.pl
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79800000-2, 79810000-5, 37523000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: