Ogłoszenie nr 590372-N-2020 z dnia 02.10.2020 r.

Gmina Cisek: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu Gminy Cisek w ramach projektu Droga w przyszłość – nauka przez eksperymenty
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Droga w przyszłość – nauka przez eksperymenty w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa IX Wysoka jakość edukacji, poddziałanie 9.1.1, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nr umowy: RPOP.09.01.01-16-0001/19-00
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cisek, krajowy numer identyfikacyjny 53141295800000, ul. ul. Planetorza  52 , 47-253  Cisek, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 871 172, e-mail info@cisek.gmina.pl, faks 774 871 140.
Adres strony internetowej (URL): www.cisek.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.cisek.gmina.pl/3414/1780/przetargi-i-zamowienia-w-2020-roku.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.cisek.gmina.pl/3414/1780/przetargi-i-zamowienia-w-2020-roku.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami SIWZ.
Adres:
Urząd Gminy Cisek ul. Planetorza 52, 47-253 Cisek

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu Gminy Cisek w ramach projektu Droga w przyszłość – nauka przez eksperymenty
Numer referencyjny: ZPD.271.2.3.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
1,2,3
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu Gminy Cisek w ramach projektu Droga w przyszłość – nauka przez eksperymenty. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, sprawnych, nie uszkodzonych: Część I - pomocy dydaktycznych: Zestaw stempli drewnianych - 1; Mapa pogody - 1; Mapa - Parki Narodowe w Polsce - 1; Teleskop astronomiczny - 1; Zestaw skał i minerałów - 1; Pakiet filmów edukacyjnych - 1; Książka do zajęć - 1; Deszczomierz - 1; Lupa - 16; Stacja pogody - 1; Gra edukacyjna - kasa - 10; Gra logiczna - 10; Klocki - 5; Kostki matematyczne - 2; Gra logiczna - mnożenie i dzielenie - 5; Puzzle matematyczne - mnożenie - 5; Puzzle matematyczne - dzielenie - 5; Zbiory zadań - 40; Piłki piankowe - 5; Piłeczka z chustą - 24; Gra zręcznościowa typu kręgle - 2; Zestaw gimnastyczny - 2; Płotki do pokonywania przeszkód - 8; Taśma elastyczna - 1; Klocki piankowe - 1; Sześcian z lupą do obserwacji - 48; Mikroskop ruchomy – 33; Laboratorium do obserwacji podziemnej części rośliny - 2; Lornetka - 33; Zestaw do prowadzenia ogródka - 33; Przewodnik dot. Kwiatów - 4; Przewodnik dot. Grzybów - 4; Zestaw do doświadczeń fizycznych i chemicznych - 33; Zestaw do tworzenia kryształów - 33; Zestaw do przeprowadzania doświadczeń - 10; Zestaw do kuchni molekularnej - 5; Zestaw form do kuchni molekularnej - 5; Gra edukacyjna - 2; Dygestorium- 1; Żuraw typu pająk - 2; Sterowana wyścigówka - 2; Auto wyścigowe terenowe - 4; Auto terenowe - 4; Wózek widłowy - 2; Klocki do budowy robota programowanego - 2; Zestaw rozszerzający do budowy robota programowanego - 2; Zestaw do budowy maszyn prostych i zasilanych - 1; Zestaw uzupełniający do zestawu do budowy maszyn prostych i zasilanych o tematyce energii odnawialnej - 1; Fiszki do nauki słownictwa w języku angielskim - 2; Pojemniki plastikowe - 20; Ziemia ogrodowa - 2; Miks nasion i cebulek - 2; Mikroskop - 6; Zestaw preparatów mikroskopowych - 1; Ćwiczenia sylabowe do nauki czytania - 4; Ćwiczenia do percepcji słuchowej i rozwijania koncentracji - 1; Ćwiczenia do badania i doskonalenia słuchu fenomowego dzieci - 1; Gra logopedyczna – 1; Materiały wyrazowo-obrazkowe do utrwalenia wymowy – 1; Zeszyt ćwiczeń ORTOGRAFFITI. Matematyka bez trudności. Część I. Klasa IV-VI szkoła podstawowa - 4; Zeszyt ćwiczeń ORTOGRAFFITI. Matematyka bez trudności. Część 2. Klasa V-VI szkoła podstawowa – 3; SP. Ortograffiti 7. Matematyka. Zeszyt ćwiczeń 1 – 5; Gry matematyczne – 2; Zestaw do tworzenia modeli cząsteczek i związków – 2; Zestaw do tworzenia obwodów elektrycznych – 2; Zestaw materiałów i substancji codziennego użytku - 1; Zestaw do przeprowadzania doświadczeń - 4; Model demonstracyjny energii odnawialnych 1 - 2; Model demonstracyjny energii odnawialnych 2 - 2; Model demonstracyjny energii odnawialnych 3 - 2; Model demonstracyjny energii odnawialnych 4 - 2; Plansze ścienne - 1; Zestaw do demonstracji energii słonecznej – 1; Zestaw narzędzi badawczych - 2; Pojemniki z lupami do biodegradacji - 2; Edukacyjny przyrząd zasilany ogniwem fotowoltaicznym - 4; Książeczka edukacyjna z kartami pracy - 1; Zestaw doświadczalny do biodegradacji - 2; Robot solarny - 10; Mapa ścienna - formy ochrony przyrody – 1; Gra edukacyjna - eko quiz - 3; Zestaw edukacyjny do demonstracji oczyszczania i uzdatniania wody - 2; Sprzęt do integracji sensorycznej - 1; Zegar do nauki godzin – 2; Piramida matematyczna - dodawania do 100 – 6; Piramida matematyczna - tabliczka mnożenia - 6; Waga szalkowa z odważnikami - 1; Magnetyczne pieniądze - 1; Magnetyczna tablica mnożenia - 1; Gra edukacyjna dot. Ortografii - 3; Piramida ortograficzna - zasady pisowni języka polskiego - 3; Piramida ortograficzna - zasady ortografii - 3; Quiz ortograficzny - 3; Kości do gry - 5; Uzupełnienie do kości do gry - 8; Gra słowna -3. Część II - sprzętu IT: Tablet - 12; Mobilna szafa ładująca - 1; Program do grafiki wektorowej - 1; Pianino cyfrowe - 1; Kamera cyfrowa - 1; Podłoga interaktywna - 1; Stół interaktywny - 1; Tablica interaktywna wraz z rzutnikiem - 1; Oprogramowanie tematyczne na tablicę multimedialną do przyrody – moduł dla klas 4-6 – 1; Oprogramowanie tematyczne na tablicę multimedialną do przyrody - moduł dla klas 1-3 – 1; Tablet do zajęć z programowania - 9; Tablica interaktywna wraz z rzutnikiem – 2 ; Oprogramowanie tematyczne na tablicę multimedialną do biologii - 2; Laptop -3; Gra wprowadzająca do programowania - 5; Robot do programowania - 2; Program do programowania w języku LOGO - 1; Program do diagnozowania potrzeb oraz wykonywania ćwiczeń logopedycznych, cz. 1 - 1; Program do diagnozowania potrzeb oraz wykonywania ćwiczeń logopedycznych, cz. 2 - 1; Drukarka laserowa - 1; Program komputerowy do terapii dzieci niedosłyszących - 1; Konsola do gier wraz z kamerą do funkcji VR - 2; Telewizor – 1; Gry na konsolę - 5; Okulary wirtualnej rzeczywistości - 4; Kontrolery ruchu - 3; Kamera sportowa - 1; Opaska monitorująca - 10; Interaktywny trening sensoryczny - 1; Aparat fotograficzny - 1; Program multimedialny dot. Parków narodowych - 1; Podłoga interaktywna - 1; Program multimedialny z zakresu matematyki - 10; Program multimedialny z zakresu j. polskiego - 21. Część III - materiałów papierniczych: Papier ksero biały - 39; Papier ksero kolorowy - 13; Mazaki - 65; Marker do tablicy - 13; Marker permanentny - 52; Kredki - 13; Klej - 65; Nożyczki - 26; Papier pakowy - 390; Brystol - 260; Taśma klejąca - 13; Dziennik zajęć - 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj, charakterystykę i ilości przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach: nr 1 dla Części I, nr 2 dla Części II i nr 3 dla Części III (Formularz cenowy) do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 39162000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39162100-6
37400000-2
37500000-3
38000000-5
30200000-1
48000000-8
30190000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg wzoru formularza ofertowego (zał.nr 4 do SIWZ) podpisany przez Wykonawcę lub przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy uprawnionych do jego reprezentowania zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Wypełniony Formularz cenowy (Opis przedmiotu zamówienia zał. nr 1, 2, 3) do każdej części, do której Wykonawca składa ofertę. 3. Pełnomocnictwo złożone: - jeżeli uprawnienie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez wspólników spółek cywilnych. 4. Zobowiązanie innych podmiotów w przypadku jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt23 ustawy (zał.nr 7 do SIWZ) złożone przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (w tym spółki cywilne) Oświadczenie o którym mowa powyżej powinno zostać przedstawione przez każdego członka Konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena całkowita brutto60,00
Termin wykonania40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Podstawa zakres, charakter i warunki wprowadzania zmian zostały wskazane w Projekcie umowy (załącznik nr 9 do SIWZ).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.10.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu Gminy Cisek w ramach projektu Droga w przyszłość – nauka przez eksperymenty
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, sprawnych, nie uszkodzonych: Część I - pomocy dydaktycznych: Zestaw stempli drewnianych - 1; Mapa pogody - 1; Mapa - Parki Narodowe w Polsce - 1; Teleskop astronomiczny - 1; Zestaw skał i minerałów - 1; Pakiet filmów edukacyjnych - 1; Książka do zajęć - 1; Deszczomierz - 1; Lupa - 16; Stacja pogody - 1; Gra edukacyjna - kasa - 10; Gra logiczna - 10; Klocki - 5; Kostki matematyczne - 2; Gra logiczna - mnożenie i dzielenie - 5; Puzzle matematyczne - mnożenie - 5; Puzzle matematyczne - dzielenie - 5; Zbiory zadań - 40; Piłki piankowe - 5; Piłeczka z chustą - 24; Gra zręcznościowa typu kręgle - 2; Zestaw gimnastyczny - 2; Płotki do pokonywania przeszkód - 8; Taśma elastyczna - 1; Klocki piankowe - 1; Sześcian z lupą do obserwacji - 48; Mikroskop ruchomy – 33; Laboratorium do obserwacji podziemnej części rośliny - 2; Lornetka - 33; Zestaw do prowadzenia ogródka - 33; Przewodnik dot. Kwiatów - 4; Przewodnik dot. Grzybów - 4; Zestaw do doświadczeń fizycznych i chemicznych - 33; Zestaw do tworzenia kryształów - 33; Zestaw do przeprowadzania doświadczeń - 10; Zestaw do kuchni molekularnej - 5; Zestaw form do kuchni molekularnej - 5; Gra edukacyjna - 2; Dygestorium- 1; Żuraw typu pająk - 2; Sterowana wyścigówka - 2; Auto wyścigowe terenowe - 4; Auto terenowe - 4; Wózek widłowy - 2; Klocki do budowy robota programowanego - 2; Zestaw rozszerzający do budowy robota programowanego - 2; Zestaw do budowy maszyn prostych i zasilanych - 1; Zestaw uzupełniający do zestawu do budowy maszyn prostych i zasilanych o tematyce energii odnawialnej - 1; Fiszki do nauki słownictwa w języku angielskim - 2; Pojemniki plastikowe - 20; Ziemia ogrodowa - 2; Miks nasion i cebulek - 2; Mikroskop - 6; Zestaw preparatów mikroskopowych - 1; Ćwiczenia sylabowe do nauki czytania - 4; Ćwiczenia do percepcji słuchowej i rozwijania koncentracji - 1; Ćwiczenia do badania i doskonalenia słuchu fenomowego dzieci - 1; Gra logopedyczna – 1; Materiały wyrazowo-obrazkowe do utrwalenia wymowy – 1; Zeszyt ćwiczeń ORTOGRAFFITI. Matematyka bez trudności. Część I. Klasa IV-VI szkoła podstawowa - 4; Zeszyt ćwiczeń ORTOGRAFFITI. Matematyka bez trudności. Część 2. Klasa V-VI szkoła podstawowa – 3; SP. Ortograffiti 7. Matematyka. Zeszyt ćwiczeń 1 – 5; Gry matematyczne – 2; Zestaw do tworzenia modeli cząsteczek i związków – 2; Zestaw do tworzenia obwodów elektrycznych – 2; Zestaw materiałów i substancji codziennego użytku - 1; Zestaw do przeprowadzania doświadczeń - 4; Model demonstracyjny energii odnawialnych 1 - 2; Model demonstracyjny energii odnawialnych 2 - 2; Model demonstracyjny energii odnawialnych 3 - 2; Model demonstracyjny energii odnawialnych 4 - 2; Plansze ścienne - 1; Zestaw do demonstracji energii słonecznej – 1; Zestaw narzędzi badawczych - 2; Pojemniki z lupami do biodegradacji - 2; Edukacyjny przyrząd zasilany ogniwem fotowoltaicznym - 4; Książeczka edukacyjna z kartami pracy - 1; Zestaw doświadczalny do biodegradacji - 2; Robot solarny - 10; Mapa ścienna - formy ochrony przyrody – 1; Gra edukacyjna - eko quiz - 3; Zestaw edukacyjny do demonstracji oczyszczania i uzdatniania wody - 2; Sprzęt do integracji sensorycznej - 1; Zegar do nauki godzin – 2; Piramida matematyczna - dodawania do 100 – 6; Piramida matematyczna - tabliczka mnożenia - 6; Waga szalkowa z odważnikami - 1; Magnetyczne pieniądze - 1; Magnetyczna tablica mnożenia - 1; Gra edukacyjna dot. Ortografii - 3; Piramida ortograficzna - zasady pisowni języka polskiego - 3; Piramida ortograficzna - zasady ortografii - 3; Quiz ortograficzny - 3; Kości do gry - 5; Uzupełnienie do kości do gry - 8; Gra słowna -3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj, charakterystykę i ilości przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 dla Części I (Formularz cenowy) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162000-5, 39162100-6, 37400000-2, 37500000-3, 38000000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena całkowita brutto60,00
Termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu Gminy Cisek w ramach projektu Droga w przyszłość – nauka przez eksperymenty
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, sprawnych, nie uszkodzonych: Część II - sprzętu IT : Tablet - 12; Mobilna szafa ładująca - 1; Program do grafiki wektorowej - 1; Pianino cyfrowe - 1; Kamera cyfrowa - 1; Podłoga interaktywna - 1; Stół interaktywny - 1; Tablica interaktywna wraz z rzutnikiem - 1; Oprogramowanie tematyczne na tablicę multimedialną do przyrody – moduł dla klas 4-6 – 1; Oprogramowanie tematyczne na tablicę multimedialną do przyrody - moduł dla klas 1-3 – 1; Tablet do zajęć z programowania - 9; Tablica interaktywna wraz z rzutnikiem – 2 ; Oprogramowanie tematyczne na tablicę multimedialną do biologii - 2; Laptop -3; Gra wprowadzająca do programowania - 5; Robot do programowania - 2; Program do programowania w języku LOGO - 1; Program do diagnozowania potrzeb oraz wykonywania ćwiczeń logopedycznych, cz. 1 - 1; Program do diagnozowania potrzeb oraz wykonywania ćwiczeń logopedycznych, cz. 2 - 1; Drukarka laserowa - 1; Program komputerowy do terapii dzieci niedosłyszących - 1; Konsola do gier wraz z kamerą do funkcji VR - 2; Telewizor – 1; Gry na konsolę - 5; Okulary wirtualnej rzeczywistości - 4; Kontrolery ruchu - 3; Kamera sportowa - 1; Opaska monitorująca - 10; Interaktywny trening sensoryczny - 1; Aparat fotograficzny - 1; Program multimedialny dot. Parków narodowych - 1; Podłoga interaktywna - 1; Program multimedialny z zakresu matematyki - 10; Program multimedialny z zakresu j. polskiego - 21. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj, charakterystykę i ilości przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 dla Części II (Formularz cenowy) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 48000000-8, 38000000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena całkowita brutto60,00
Termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu Gminy Cisek w ramach projektu Droga w przyszłość – nauka przez eksperymenty
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, sprawnych, nie uszkodzonych: Część III - materiałów papierniczych: Papier ksero biały - 39; Papier ksero kolorowy - 13; Mazaki - 65; Marker do tablicy - 13; Marker permanentny - 52; Kredki - 13; Klej - 65; Nożyczki - 26; Papier pakowy - 390; Brystol - 260; Taśma klejąca - 13; Dziennik zajęć - 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj, charakterystykę i ilości przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 dla Części III (Formularz cenowy) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30190000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena całkowita brutto60,00
Termin wykonania40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: