IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
Okres gwarancji na dostarczone przedmioty | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
projekt umowy część 1
Zmiany postanowień umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy
i terminu płatności, w szczególności w przypadku:
1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie,
2) w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz;
3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie,
4) w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy,
5) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych,
6) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości,
7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,
8) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy / usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy,
9) konieczności wprowadzenia zmian wynikających z modyfikacji wprowadzonych aneksami w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną,
10) wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowane wyposażenie został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim). Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego wyposażenia pod warunkiem, że funkcjonalność i wydajność wyposażenia nie będzie gorsza niż wyposażenia zaoferowanego, a cena zgodna z ofertą Wykonawcy. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego wyposażenia.
11) Zlecenia dodatkowych dostaw na podstawie art., 144 ust. 1 pkt 2, 3 lub 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu lub rozszerzeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia.
3. Dokonanie jakichkolwiek zmian umowy stanowi uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia, wynikające z niewyrażenia przez Zamawiającego zgody na dokonanie zmian.
projekt umowy cześć 2
§ 13
Zmiany postanowień umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy
i terminu płatności, w szczególności w przypadku:
1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie,
2) w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz;
3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie,
4) w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy,
5) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych,
6) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości,
7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,
8) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy / usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy,
9) konieczności wprowadzenia zmian wynikających z modyfikacji wprowadzonych aneksami w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną,
10) wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowane wyposażenie został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim). Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego wyposażenia pod warunkiem, że funkcjonalność i wydajność wyposażenia nie będzie gorsza niż wyposażenia zaoferowanego, a cena zgodna z ofertą Wykonawcy. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego wyposażenia.
11) Zlecenia dodatkowych dostaw na podstawie art., 144 ust. 1 pkt 2, 3 lub 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu lub rozszerzeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia.
3. Dokonanie jakichkolwiek zmian umowy stanowi uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia, wynikające z niewyrażenia przez Zamawiającego zgody na dokonanie zmian.
Projekt umowy część 3
§ 13
Zmiany postanowień umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy
i terminu płatności, w szczególności w przypadku:
1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie,
2) w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz;
3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie,
4) w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy,
5) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych,
6) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości,
7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,
8) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy / usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy,
9) konieczności wprowadzenia zmian wynikających z modyfikacji wprowadzonych aneksami w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną,
10) wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowane wyposażenie został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim). Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego wyposażenia pod warunkiem, że funkcjonalność i wydajność wyposażenia nie będzie gorsza niż wyposażenia zaoferowanego, a cena zgodna z ofertą Wykonawcy. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego wyposażenia.
11) Zlecenia dodatkowych dostaw na podstawie art., 144 ust. 1 pkt 2, 3 lub 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu lub rozszerzeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia.
3. Dokonanie jakichkolwiek zmian umowy stanowi uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia, wynikające z niewyrażenia przez Zamawiającego zgody na dokonanie zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
08.01.2021, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | „Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wola Wereszczyńska” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: dostawę i montaż fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i multimedialnego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku nr 1.1. do SIWZ, wraz z jego transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem. W ramach dostawy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić okablowanie niezbędne do połączenia urządzeń i zapewnienia prawidłowego ich funkcjonowania zgodnie z ich przeznaczeniem,
dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
dostarczenie dokumentacji technicznej i użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
gwarancję jakości udzieloną na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, która będzie realizowana zgodnie z treścią § 10 umowy na cały dostarczony sprzęt, na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z tymi produktami,
posprzątanie sal i pomieszczeń, w których realizowany będzie montaż i instalacja sprzętu,
Załącznik 1.1 do SIWZ
DOSTAWA SPRZETU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO DLA BUDYNKU UZYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI WOLA WWERESZCZYŃSKA
1. Sprzęt komputerowy
a. Komputer przenośny typu notebook 15,5 cali wraz z oprogramowaniem - szt. 6 - System operacyjny: Windows 10 Professjonal, przekątna ekranu:15 cali, rozdzielczość:1920 x 1080 (Full HD) pikseli, typ procesora: Intel Core i5, wielkość pamięci RAM:8 GB DDR4 2666 MHz, dysk twardy SSD, pojemność min. 256GB M.2 PCIe, karta graficzna zintegrowana lub dedykowana, wyjścia karty graficznej min. 1x wyjście HDMI, wbudowane interfejsy :min. 2 x USB 3.1 oraz 1xUSB 2.0, wbudowany Bluetooth, wbudowana karta dźwiękowa, wbudowane głośniki stereo, wbudowany mikrofon, wbudowana kamera internetowa z diodą sygnali-zująca status o rozdzielczości min. 0,92 Mpix, wbudowany LAN 10/100/1000 Mbps, wbudowane Wi-FI (802.11a/b/g/n/ac, wbudowany czytnik kart pamięci micro SD,SDHC, SDXC). Gwarancja min. 2 lata
b. Ekran projekcyjny, elektrycznie rozsuwany – szt. 1 - Ekran projekcyjny, elektrycznie rozsuwany, sposób mocowania na syficie, format 16:9, sterowanie bezprzewodowe, szerokość powierzchni projekcyjnej od 220 do 290 cm. wysokość powierzchni projekcyjnej od 120 do 160 cm. Plot w zestawie.
c. Projektor multimedialny - szt. 1. - Parametry: Jasność od 4000 ANSI Lumenów, kontrast do 28500:1, rozdzielczość od1280 x 800, żywotność lampy do 15000 godzin, krótki rzut obrazu, współpraca z gamą sticków USB/HDMI, hałas do 21dB,
d. Telewizor 55 cali – szt. 2 – Telewizor LED, 55 cali, kolor czarny, smart TV, matryca 4K Ultra HD 3840 x 2160, format ekranu 16/9, format HD 4K Ultra HD, rozdzielczość 3840 x 2160, system dźwięku 2.0, moc głośników [W] 20, dekodery dźwięku Dolby Digital Plus, funkcje dźwięku Audio Pre-selection Descriptor, funkcja adaptacji dźwięku, odtwarzanie plików multimedialnych, nagrywanie na USB, teletekst, HDMI, ilość złącz HDMI 3, USB, ilość złącz USB 2, WiFi, klasa energetyczna A+, pobór mocy (IEC 62087 Edition 2) [W] 84,.Baterie do pilota, kabel zasilający, pilot, okres gwarancji 24 miesiące.
e. Urządzenie wielofunkcyjne (skaner, drukarka, xero) szt. 1 - Urządzenie wielofunkcyjne: Kolorowe urządzenie druk-skan, format A4, automatyczne dwustronne drukowanie, kolorowy ekran LED, szybkość druku kolor i druku mono 24 stron na minutę, rozdzielczość druku kolor i mono 4800x1200 dpi, wydruk z USB, rozdzielczość skanowania 1200x2400 dpi, obsługiwane formaty nośników DL, A6, C4, A4, koperty, C5, B5, A5, B6, sieć przewodowa i bezprzewodowa, automatyczny podajnik papieru, w zestawie pigmenty: czarny i kolorowy. Gwarancja min. 2 lata
f. Aparat fotograficzny szt. 1 - Aparat cyfrowy kolor czarny. Wyposażony w funkcję nagrywania filmów i fotografowania. W zestawie z korpusem i dwoma obiektywami. Obiektyw zmiennoogniskowy. Parametry: Rozdzielczość 24.1 Mpx, Model obiektywu:15-45 f/3,5-6,3 IS STM + 55-200 f/4,5-6,3 IS STM, Przekątna ekranu:3,Typ matrycy: CMOS, Rozmiar matrycy: APS-C, Stabilizacja: optyczna obiektywu, Zdjęcia seryjne: 10 kl./s, Wizjer: elektroniczny, Jakość video:4K, Czułość ISO:100-25600, Zasilanie: akumulatorowe, Procesor obrazu: DIGIC 8, Funkcje: tryb panoramy, Lampa błyskowa: wbudowana, możliwość podpięcia, Obsługiwane karty pamięci: SD, SDHC, SDXC, inne, Komunikacja: Bluetooth Wi-Fi, Konstrukcja: ekran dotykowy, ekran ruchomy.
2. Zestaw nagłośnieniowy przenośny
a. Mikser 680W -szt. 1 - Mikser 680W, przenośny system PA z 10-kanałowym mikserem zasilanym, dwoma 10-calowymi głośnikami, wejściem Bluetooth, cyfrowymi pogłosami SPX, wbudowanym tłumikiem sprzężenia zwrotnego i wszechstronnym korektorem .Głośniki (LF: 10 "głośnik niskotonowy / HF: 1,4" kompresor cewki głosowej). Odłączany mikser 10-kanałowy (4 linie mono / line + 3 mono / 3 stereo) Cyfrowe pogłosy SPX wysokiej rozdzielczości. Przełączalne wejścia stereo / mono. Wyjścia monitora i subwoofera. Wejścia Hi-Z,.
b. Mikrofonowy zestaw bezprzewodowy podwójny – szt. 1 – Mikrofonowy zestaw bezprzewodowy podwójny. Zasięg roboczy 90 m. Pasmo przenoszenia 60 - 15000 Hz. Zakres dynamiki 100 dB.
c. Statyw standardowy szt. 2 - Statyw standardowy statyw kolumnowy z przegubem magnezowym i pojedynczym wzmocnieniem nóg. Materiał: aluminium, magnez. Maksymalne obciążenie min. 40 kg. Kolor czarny. Rozstaw nóg min. 1200 mm. Płynna regulacja wysokości min.1320 x 2100 mm. Średnica rury min. 35 mm.
d. Skrzynia transportowa typu flight-case szt. 1 - Skrzynia transportowa typu flight-case do sprzętu muzycznego o wymiarach 60x60x60 cm. (+/- 2cm.) na kółkach z półką, wkładem piankowym pod mikser, klapa przód całkowicie zdejmowana- dwa zamki motylkowe, klapa góra całkowicie zdejmowana - dwa zamki motylkowe, klapa tył - uchylna, zawias rozłączny + zamek motylkowy. Materiał sklejka laminowana – hexa wszystkie okucia duże, profile aluminiowe minimum 30 mm, okucia narożne - kula minimum dwie rączki kasetowe na każdej płaszczyźnie bocznej, 4 koła skrętne (wszystkie wyposażone w łożyska) w tym 2 z hamulcem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48000000-8, 48520000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 25.01.2021
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji na dostarczone przedmioty | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 2 | Nazwa: | „Dostawa mebli i wyposażenia dla budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wola Wereszczyńska” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: dostawę fabrycznie nowych mebli, tzn. nieużywanych przed dniem dostarczenia, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku nr 1.2. do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, złożeniem, ustawieniem, zamontowaniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
dostarczenie dokumentacji technicznej i użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
gwarancję jakości udzieloną na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, która będzie realizowana zgodnie z treścią § 10 umowy na wszystkie dostarczone meble, na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z tymi meblami,
posprzątanie sal i pomieszczeń Zamawiającego, w których realizowany będzie montaż,
w przypadku mebli wyposażonych w zamki, dostarczenie 2 kompletów kluczy do każdego z zamków,
Załącznik 1.2 do SIWZ
DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA W ZAKRESIE MEBLI
1. Zestaw meblowy szatniowy
a. Wieszaki metalowe na 40 osób - szt. 2 - Wieszak na ubrania do szatni od 100 cm do 150 cm. długości, od 175 cm do 185 cm. wysokości, ilość haczyków 40 szt. Wykonane ze stali, haczyki cynkowane galwanicznie, profil: stal malowana proszkowo do wyboru kolor srebrny lub czarny. Wieszak na kołkach wyposażony w podstawę jezdną pozwalającą na swobodne jego przemieszczanie. Dwa kółka z czterech uzupełnione hamulcem.
2. Zestaw meblowy do sal.
a. Stoły drewniane -szt. 14 - Stół rozkładany, kolor brzoza. Wymiary minimalna długość: 155 cm, maksymalna długość po rozłożeniu 210 cm, szerokość 90 cm, wysokość 75 cm.(+/- 2cm) Blat: Płyta wiórowa, okleina brzozowa, barwione bezbarwnym lakierem akrylowym, bezbarwny lakier akrylowy. Rama spodnia: lita brzoza, klej, okleina brzozowa, barwione bezbarwnym lakierem akrylowym. Noga: gięta sklejka, wierzchnia warstwa:, klej, okleina brzozowa, barwione bezbarwnym lakierem akrylowym, lite drewno.
b. Krzesła drewniane- szt. 70 – Krzesło kolor brzoza, zaokrąglone kształt siedziska i oparcia. Wymiary: szerokość min. 46 cm. głębokość min. 49 cm. wysokość min. 79 cm. szerokość siedziska min. 41 cm. głębokość siedziska min. 41 cm. wysokość siedziska min. 41 cm.
c. Regał biblioteczny drewniany – szt. 5 - Regał biblioteczny z 5 półkami wiszącymi + 1 półka u dołu mebla, płyta wiórowa, kolor dąb bejcowany na biało. Regał na nóżkach. Wymiary: szerokość: od 60 cm do 90 cm, głębokość: 40 cm (+/- 2cm.) wysokość: od 187cm. Do 202 cm.
d. Sofa potrójna, nie rozkładana, tapicerowana – szt. 1 - Sofa trzyosobowa, nierozkładana, kolor ciemny granat. Wymiary: szerokość: 228 cm (+/- 5cm) głębokość: 95 cm (+/- 6cm.)
e. Biurko – szt. 1 - Biurko z szufladami po obu stronach blatu od 3 do 5 szuflad po każdej stronie. Kolor ciemnogranatowy, blat czarny brąz. Wymiary: szerokość: od 150 cm do 160 cm. głębokość: od 60 cm. do 75 cm. wysokość: od 73 cm. do 75 cm.
f. Szafa metalowa – szt. 1 - Szafa metalowa aktowa kolor beżowy, 4 półki przestawne, zamykana na klucz, wysokość min. 180 (+/- 5cm.), szerokość min. 90 (+/- 2cm.), głębokość min. 42 (+/- 2cm.)
g. Krzesło obrotowe – szt. 1 - Krzesło biurowe z podłokietnikami, obrotowe czarne, z oparciem, regulowana wysokość. Wymiary: wysokość maksymalna 124 cm. szerokość 52 cm (+/- 5cm. ) głębokość fotela od 65cm. do 75cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 25.01.2021
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji na dostarczone przedmioty | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 3 | Nazwa: | „Dostawa mebli i wyposażenia kuchennego budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wola Wereszczyńska” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:
dostawę fabrycznie nowych mebli tzn. nieużywanych przed dniem dostarczenia, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku nr 1.3. do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, złożeniem, ustawieniem, zamontowaniem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
dostarczenie dokumentacji technicznej i użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
gwarancję jakości udzieloną na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, która będzie realizowana zgodnie z treścią § 10 umowy na wszystkie dostarczone meble, na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z tymi meblami,
posprzątanie sal i pomieszczeń Zamawiającego, w których realizowany będzie montaż,
w przypadku mebli wyposażonych w zamki, dostarczenie 2 kompletów kluczy do każdego z zamków,
Załącznik 1.3 do SIWZ
DOSTAWA MEBLI WYPOSAŻENIA KUCHENNEGO BUDYNKU UŻYTECZNOSCI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI WOLA WERESZCZYŃSKA
1. Sprzęt AGD
a. Lodówka z zamrażarką - szt. 2 - Lodówka z zamrażarką, A++ , Kolor grafitowy metaliczny. Wymiary (wys. x szer .x gł.) min. 185x59,5 x 66,8 cm. Pojemność chłodziarki/zamrażarki min. 2061/98 l. roczne zużycie energii max. 260 kWh, poziom hałasu max 40 dB, bezszronowa (No Frost) , zmiana kierunku otwierania drzwi.
b. Zmywarka - szt. 1 - Zmywarka do zabudowy. Służąca do mycia talerzy, sztuććów, szkł, kubków itd.., . Moc przyłączeniowa [W] 2400, Wymiary (szer. x wys. x gł.): 59.8 x 81.5 x 55 cm, klasa energetyczna A+++, klasa efektywności suszenia A, Rodzaje programów Eco 50 °C, Auto 45-65 °C, Intensywny 70 °C, Godzinny 65 °C, Cichy 50 °C. Dodatkowe funkcje: Aqua Sensor Asystent dozowania, Automatyczne rozpoznawanie detergentu, EcoSuszenie, Efficient Dry - Bosch Half Load, Home Connect, Machine Care, Silence on demand (za pomocą aplikacji), VarioSpeed Plus. Okres gwarancji min. 2lata.
c. Wyciąg kuchenny - szt. 1 - Wyciąg kuchenny, montowany do ściany. Stal nierdzewna. Wymiary: szerokość: 60.0 cm (+/- 2cm) głębokość: 47.1 cm (+/- 2cm) szerokość komina: 16.7 cm (+/- 2cm.) głębokość komina: 16.9 cm (+/- 2cm)
d. Mikrofalówka – szt. 1 – Wymiary 35,4 x 48,9 x 27,5 cm, pojemność 23 litry. Funkcje podstawowe: grilowanie, grill, podgrzewanie, rozmrażanie, moc 800 W. Sterowanie elktroniczne, talerz obrotowy, kolor grafit.
2. Kuchenka gazowa z piekarnikiem
a. Piekarnik elektryczny do zabudowy -szt. 1 Kuchnia gazowa z piekarnikiem do zabudowy. Wymiary piekarnika: 59,5 x 59,5 x 57,5 cm. kolor frontu srebrno-czarny, klasa energetyczna A, napięcie zasilania 230 V, moc przyłączeniowa 3,1 kW, pojemność 65 litrów, drzwi otwierane uchylnie, sterowanie elektroniczne - pokrętła, dotykowe (sensorowe) na froncie piekarnika, programator pracy piekarnika elektroniczny, grill, termoobieg.
b. Płyta gazowa- szt. 1 – Płyta gazowa, wymiary: 59 x 5 x 52 cm. Kolor płyty grzewczej czarny, napięcie zasilania 230V, pola grzewcze 1 palnik gazowy "wok", 4 palniki gazowe. Rodzaj rusztu dwuczęściowy żeliwny, zapalarka gazu zintegrowana w pokrętłach piekarnika, sterowanie płyty grzewczej mechaniczne - pokrętła na płycie grzewczej. Wykonanie płyty grzewczej szklane, funkcje dodatkowe Flame Control.
3. Zlew dwukomorowy z baterią i syfonem
Zlew dwukomorowy z baterią i syfonem - szt. 1 - Zlew dwukomorowy z ociekaczem wpuszczany w blat, z baterią i syfonem. Stal nierdzewna. Wymiary: długość 110 cm. (+/- 2cm.) szerokość 53 cm. (+/- 2cm)
4. Zabudowa kuchenna
a. Szt. 1 - Szafka stojąca z 2 szufladami, korpus biały, fronty lakierowane jasnoszare połysk. Wymiary: szerokość: 40.0 cm. (+/- 2cm.) głębokość: od 50 do 61.8 cm. wysokość: od 80 do 88.0 cm.
b. Szt. 1 - Szafka stojąca z 2 szufladami z batem, korpus biały, fronty lakierowane jasnoszare połysk. Wymiary: szerokość: 40.0 cm. (+/- 2cm.) głębokość: od 50 do 61.8 cm. wysokość: od 80 do 88.0 cm.
c. Szt. 1 - Dwa fronty do zabudowy zmywarki. Kolor jasnoszary połysk, fronty lakierowane.
d. Szt. 1 - Narożna szafka stojąca z półką. Korpus biały, fronty lakierowane jasnoszare połysk. Wymiary: szerokość: 127.5 cm. (+/- 2cm.) głębokość: od 50 do 67.5 cm. wysokość: od 80 do 88.0 cm.
e. Szt. 1 - Szafka stojąca z 3 szufladami, korpus biały, fronty lakierowane jasnoszare połysk. Wymiary: szerokość 80.0 cm. (+/- 2cm.) głębokość: od 50 do 61.8 cm. wysokość: od 80 do 88.0 cm (+/- 2cm.)
f. Szt. 1 - Szafka pod zlew. Korpus biały, fronty lakierowane jasnoszare połysk. Wymiary: szerokość: 80.0 cm. (+/- 2cm.) głębokość: od 50 do 61.8 cm. wysokość: od 80 do 88.0 cm.
g. Szt. 1 - Szafka pod zlew z blatem. Korpus biały, fronty lakierowane jasnoszare połysk. Wymiary: szerokość: 80.0 cm. (+/- 2cm.) głębokość: od 50 do 61.8 cm. wysokość: od 80 do 88.0 cm.
h. Szt. 1 - Narożna szafka stojąca z wysuwaną półką. Korpus biały, fronty lakierowane jasnoszare połysk. Wymiary: szerokość: 127.5 cm. (+/- 2cm. ) głębokość: od 50 do 67.5 cm. wysokość: od 80 do 88.0 cm.
i. Szt. 1 - Szafka do zabudowy piekarnika z szufladą. Korpus biały, fronty lakierowane jasnoszare połysk. Wymiary: szerokość: 60.0 cm (+/- 2cm. ) głębokość: od 50 do 61.8 cm wysokość: od 80 do 88.0 cm
j. Szt. 2 - Szafka stojąca 2 półki, 2 drzwi. Korpus biały, fronty lakierowane jasnoszare połysk. Wymiary: szerokość: 80.0 cm (+/- 2cm), głębokość: od 50 do 61.8 cm. wysokość: od 80 do 88.0 cm
k. Szt. 1 - Szafka stojąca 2 półki, 2 drzwi z batem. Korpus biały, fronty lakierowane jasnoszare połysk. Wymiary: szerokość: 80.0 cm (+/- 2cm), głębokość: od 50 do 61.8 cm wysokość: od 80 88.0 cm
l. Szt. 2 - Szafka ścienna z 2 półkami, 2 drzwi. Korpus biały, fronty lakierowane czarnoniebieske połysk. Wymiary: szerokość: 80.0 cm (+/- 2cm.) głębokość: od 31 do 38.7 cm wysokość: od 70 do 80.0 cm
m. Szt. 2 - Szafka ścienna z 2 półkami. Korpus biały, fronty lakierowane czarnoniebieskie połysk. Wymiary: szerokość: 60.0 cm (+/- 2cm) głębokość: od 31 do 38.7 cm. wysokość: od 70 do 80.0 cm
n. Uchwyty montażowe oraz uchwyty do drzwiczek
o. Blat kuchenny laminowany docięty na wymiar, imitacja drewna kolor brzoza. Wymiary: grubość, fornir: 3 mm głębokość: 63.5 cm (+/- 2cm.) grubość: 3.8 cm, długość 6 mb.(+/-5cm)
5. Zlew jednokomorowy z baterią i syfonem
Zlew jednokomorowy z baterią i syfonem – Szt. 1 - Zlew wpuszczany, jednokomorowy z osiekarką, stal nierdzewna. Wymiary: długość 70 cm. (+/- 2cm.) szerokość 50 cm. (+/- 2cm)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39220000-0, 39221000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 25.01.2021
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji na dostarczone przedmioty | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: