Ogłoszenie nr 516184-N-2018 z dnia 2018-02-09 r.

Urząd Gminy Wietrzychowice: Przebudowa placu targowego na działce nr 448, 449 w miejscowości Wietrzychowice
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lat 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wietrzychowice, krajowy numer identyfikacyjny 54999600000, ul.   19 , 33270   Wietrzychowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-14 641-80-45, e-mail gmina@wietrzychowice.pl, faks 0-14 641-80-45.
Adres strony internetowej (URL): www.wietrzychowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wietrzychowice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Urząd Gminy Wietrzychowice , 33-270 Wietrzychowice 19

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa placu targowego na działce nr 448, 449 w miejscowości Wietrzychowice
Numer referencyjny: UG.ZPI.271.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie placu targowego : wykonanie nawierzchni placu z kostki brukowej betonowej ,wykonanie ogrodzenia , wykonanie kanalizacji deszczowej, budowa dwóch wiat o konstrukcji stalowej, budowa budynku technicznego - zaplecza, oraz instalacja oświetlenia terenu.

II.5) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233120-6
45112210-0
45111300-1
45111200-0
45233220-7
45210000-2
45223000-6
45233120-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-09-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje , nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje , nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający ustala szczegółowy warunek udziału w Postępowaniu. 1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie realizację minimum jednej roboty w zakresie przedmiotu zamówienia( między innymi targowisko) o wartości nie mniejszej niż 745 000,00 zł brutto( słownie: siedemset czterdzieści pięć tysięcy złotych) w tym: a) 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej brukowej o powierzchni nie mniejszej niż 2 650 m2 oraz załączyć dowód (min. 1 dowód) określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, b) 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu konstrukcji stalowej obiektu o powierzchni nie mniejszej niż 250 m2, oraz załączyć dowód (min. 1 dowód) określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, c) 1 roboty polegającej na budowie, przebudowie budynku gospodarczego, technicznego o powierzchni nie mniejszej niż 15 m2 oraz załączyć dowód (min. 1 dowód) określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, d) 1 roboty polegającej na wykonaniu oświetlenia terenu o długości nie mniejszej niż 110 m oraz załączyć dowód (min. 1 dowód) określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, e) 1 roboty polegającej na budowie , przebudowie kanalizacji deszczowej o długości nie mniejszej niż 90 m oraz załączyć dowód (min. 1 dowód) określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie,) f) 1 roboty polegającej na wykonaniu ogrodzenia wraz z bramą wjazdową o długości nie mniejszej niż 170 m oraz załączyć dowód (min. 1 dowód) określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, Roboty mogą być wykonane w ramach jednego zamówienia , w takim przypadku należy szczegółowo określić w wykazie robót rodzaj i wartość robót w obrębie jednego zamówienia. W przypadku podania wartości robót w walucie obcej , wartość zostanie przeliczona przez zamawiającego po kursie na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania w BZP wg kursów średnich walut obcych na podstawie notowań Narodowego Banku Polskiego. 2. Wykonawca musi dysponować zespołem osób posiadających kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, w skład którego wchodzą dwie osoby , która pełnić będą funkcję: a)kierownika budowy, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno –budowlanej bez ograniczeń z min. 3 letnim doświadczeniem na tym stanowisku i kierowaniem minimum 1 robotą budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni placu z kostki betonowej brukowej ( o powierzchni nie mniejszej niż 2 650 m2 ), budowy obiektów z konstrukcji stalowej( o powierzchni nie mniejszej niż 250 m2), wykonaniu ogrodzenia wraz z bramą ( o długości nie mniejszej niż 170m), budowy i przebudowy budynku gospodarczego, technicznego ( o powierzchni nie mniejszej niż 15 m2) o wartości całkowitej robót nie mniejszej niż 670 000,00 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) . Osoba ta winna być wpisana na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. b)kierownika robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń z min. 3 letnim doświadczeniem na tym stanowisku i kierowaniem minimum 1 robotą budowlaną polegającą na wykonaniu oświetlenia terenu ( o długości nie mniejszej niż 110 m) o wartości nie mniejszej niż 36 000,00 zł ( słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych 00/100). Osoba ta winna być wpisana na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. c)kierownika robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci ,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych , gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń z min. 3 letnim doświadczeniem na tym stanowisku i kierowaniem minimum 1 robotą budowlaną polegającą na budowie, przebudowie kanalizacji deszczowej (o długości nie mniejszej 90 m) o wartości nie mniejszej niż 36 000,00 zł ( słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych 00/100). Osoba ta winna być wpisana na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wyżej wskazanych funkcji , pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. Osoby wyżej wskazane winne posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo budowlane (Dz.U. z 2017r. poz. 1332,1529 z póź. Zmianami) lub równoważnymi do nich ( w szczególności wydanymi w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1ustawy PZP. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. - w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w stosunku do podmiotów, na zasobach których polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć dokumenty i oświadczenia wymienione w niniejszym punkcie ich dotyczące
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty i oswiadczenia 1..Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – tym okresie realizację minimum jednej roboty w zakresie przedmiotu zamówienia( między innymi targowisko) o wartości nie mniejszej niż 745 000,00 zł brutto( słownie: siedemset czterdzieści pięć tysięcy złotych) w tym: a) 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej brukowej o powierzchni nie mniejszej niż 2 650 m2 oraz załączyć dowód (min. 1 dowód) określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, wraz z podaniem ich rodzaju , wartości , daty , miejsca wykonania i podmiotów , na rzecz których roboty te zostały wykonane(załącznik nr 5) b) 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu konstrukcji stalowej obiektu o powierzchni nie mniejszej niż 250 m2 oraz załączyć dowód (min. 1 dowód) określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, wraz z podaniem ich rodzaju , wartości , daty , miejsca wykonania i podmiotów , na rzecz których roboty te zostały wykonane(załącznik nr 5) c) 1 roboty polegającej na budowie, przebudowie budynku gospodarczego, technicznego o powierzchni nie mniejszej niż 15 m2 oraz załączyć dowód (min. 1 dowód) określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, wraz z podaniem ich rodzaju , wartości , daty , miejsca wykonania i podmiotów , na rzecz których roboty te zostały wykonane(załącznik nr 5) d)1 roboty polegającej na wykonaniu oświetlenia terenu o długości nie mniejszej niż 110 m oraz załączyć dowód (min. 1 dowód) określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, wraz z podaniem ich rodzaju , wartości , daty , miejsca wykonania i podmiotów , na rzecz których roboty te zostały wykonane(załącznik nr 5) e) 1 roboty polegającej na budowie , przebudowie kanalizacji deszczowej o długości 90 m oraz załączyć dowód (min. 1 dowód) określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie wraz z podaniem ich rodzaju , wartości , daty , miejsca wykonania i podmiotów , na rzecz których roboty te zostały wykonane(załącznik nr 5) f) 1 roboty polegającej na wykonaniu ogrodzenie wraz z bramą o długości nie mniejszej niż 170 m oraz załączyć dowód (min. 1 dowód) określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, wraz z podaniem ich rodzaju , wartości , daty , miejsca wykonania i podmiotów , na rzecz których roboty te zostały wykonane(załącznik nr 5) Roboty mogą być wykonane w ramach jednego zamówienia , w takim przypadku należy szczegółowo określić w wykazie robót rodzaj i wartość robót w obrębie jednego zamówienia. W przypadku podania wartości robót w walucie obcej , wartość zostanie przeliczona przez zamawiającego po kursie na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania w BZP wg kursów średnich walut obcych na podstawie notowań Narodowego Banku Polskiego. Dowody określające czy roboty budowlane, o których mowa w pkt.1) zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w szczególności dwóch osób , które pełnić będą funkcje : a) kierownika budowy, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno –budowlanej bez ograniczeń z min. 3 letnim doświadczeniem na tym stanowisku i kierowaniem minimum 1 robotą budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni placu z kostki betonowej brukowej ( o powierzchni nie mniejszej niż 2 650 m2), budowy obiektów z konstrukcji stalowej ( o powierzchni nie mniejszej niż 250 m2), wykonaniu ogrodzenia wraz z bramą ( o długości nie mniejszej niż 170 m) , i budowy i przebudowy budynku gospodarczego, technicznego ( o powierzchni nie mniejszej niż 15 m2) o wartości całkowitej robót nie mniejszej niż 670 000,00 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Osoba ta winna być wpisana na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa – dołączyć aktualne uprawnienia. b) kierownika robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń z min. 3 letnim doświadczeniem na tym stanowisku i kierowaniem minimum 1 robotą budowlaną polegającą na wykonaniu oświetlenia terenu( o długości nie mniejszej niż 110 m) o wartości nie mniejszej niż 36 000,00 zł ( słownie; trzydzieści sześć tysięcy złotych 00/100). Osoba ta winna być wpisana na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa – dołączyć aktualne uprawnienia. c)kierownika robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci ,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych , gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń z min. 3 letnim doświadczeniem na tym stanowisku i kierowaniem minimum 1 robotą budowlaną polegającą na budowie, przebudowie kanalizacji deszczowej ( o długości nie mniejszej niż 90 m) o wartości nie mniejszej niż 36 000,00 zł ( słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych 00/100). Osoba ta winna być wpisana na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa – dołączyć aktualne uprawnienia. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wyżej wskazanych funkcji , pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. Osoby wyżej wskazane winne posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo budowlane (Dz.U. z 2017r. poz. 1332,1529 z póź. Zmianami) lub równoważnymi do nich ( w szczególności wydanymi w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce) d) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 745 000,00 złotych. (Jeśli data ważności dokumentu ubezpieczenia upływa przed dniem zakończenia przedmiotowej umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowy dokument w celu zachowania ciągłości ubezpieczenia).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) pełnomocnictwa - jeśli dotyczą, b) dowód wniesienia wadium, c) kosztorysy ofertowe, d)W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności należy określić : - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (protokołu z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania z ofertą w Wysokości: 24 000,00 zł(słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych) Szczegółowe informacje określono w rozdziale VIII SIWZ

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena 60,00
gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy określono w załączniku 6 do SIWZ Umowa o roboty budowlane (projekt ) w § 14
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-26, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH