IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej:
1) zmiana strony umowy – wykonawcy, w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów;
2) Zamawiający może dopuścić zlecenie podwykonawcom zakresu prac, których wykonawca nie zamierzał (nie wykazał w ofercie) wykonywać przy udziale podwykonawców. Zamawiający dopuszcza również zmianę podwykonawców w trakcie realizacji umowy. W przypadku, gdy wykonawca polegał na zasobach podwykonawcy (wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zmiana podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy podwykonawca spełnia minimalne warunki podane w SIWZ i w niniejszej umowie dla przeprowadzonego postępowania;
3) zmiana trenerów/osób, jeżeli zmiana wynika z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest złożyć wniosek do Zmawiającego, w którym musi wykazać, że zaproponowani trenerzy/osoby posiadają kwalifikacje wymagane postanowieniami SIWZ (zgodnie z opisem
w Rozdziale V ust. 2 pkt. 3 lit. b), gwarantujące należyte i terminowe prowadzenie kursów – zmiana może nastąpić wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego.
4) zmiana miejsca prowadzenia szkoleń/kursów, jeżeli zmiana wynika z przyczyn niezależnych od wykonawcy, z zastrzeżeniem, że miejsce prowadzenia szkoleń/kursów zawodowych musi być na terenie miasta/powiatu wskazanego w Załączniku nr 1 do SIWZ – formularzu oferty – zmiana może nastąpić wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego;
5) zmiana terminów wykonania zamówienia, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez czynniki zewnętrzne, z zastrzeżeniem że ostateczny termin realizacji zamówienia nie może być późniejszy niż
31.11.2020 r. – zmiana może nastąpić wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego;
6) zmiana harmonogramu realizacji umowy – zmiana może nastąpić wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego;
7) zmiana ostatecznej liczby uczestników/czek biorących udział
w szkoleniach/kursach zawodowych i/lub egzaminach jeżeli dochowanie ww. jest niemożliwe z uwagi na jakiekolwiek utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez czynniki zewnętrzne.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
18.12.2019, godzina:
08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
16.01.2020
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | Kurs projektowanie komputerowe z egzaminem ECDL moduł S8 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs projektowanie komputerowe z egzaminem ECDL moduł S8
Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowego, 80.53.32.00-1 Kursy komputerowe,
80.53.31.00-0 Usługi szkolenia komputerowego
Przewidywana liczba osób: 4 os.;
Miejsce szkolenia/kursu/egzaminu: na terenie miasta Częstochowa
Program zajęć powinien obejmować minimum 40 godzin dydaktycznych (45 minut).
Szkolenie/Kurs ma na celu nabycie umiejętności z związanych z obsługą komputera w zakresie projektowania, z modułu S8.
Zapoznanie uczestnika w z mechanizmem oraz sposobem tworzenia i edycji podstawowych rysunków za pomocą programu AutoCAD. Zakres tematyczny tworzenie bibliotek elementów oraz konfigurowania środowiska programu w zależności od potrzeb użytkownika. Zagadnienia związane z tworzeniem i wykorzystywaniem bloków i atrybutów, dokonywaniem wyciągu atrybutów, definiowaniem i wykorzystywaniem symboli, rodzajów linii, wzorców kreskowania itp.
Wykonawca winien zapewnić dla uczestnika kursu stanowisko pracy wyposażone w jeden komputer stacjonarny/laptop z odpowiednim oprogramowaniem oraz dostępem do internetu.
Kurs musi zakończyć się egzaminem zewnętrznym i uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego nabycie kwalifikacji zawodowych (Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL wydany przez Polskie Towarzystwo Informatyczne) .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80533200-1, 80533100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 99999998,00
Waluta:
złotych
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2020
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia – realizacji szkoleń/kursów zawodowych:
1) termin rozpoczęcia realizacji do 60 dni kalendarzowych od momentu podpisania umowy;
2) termin zakończenia do 30.06.2020 r. z zastrzeżeniem, że może termin ten ulec zmianie pod warunkiem, że zakończenie nastąpi nie później niż 30.11.2020 r.
Część nr: | 2 | Nazwa: | Kurs księgowości od podstaw ( I stopień ) z egzaminem |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs księgowości od podstaw ( I stopień ) z egzaminem;
Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowego, 80.53.32.00-1 Kursy komputerowe,
80.53.31.00-0 Usługi szkolenia komputerowego
Przewidywana liczba osób: 3 os.;
Miejsce szkolenia/kursu/egzaminu: na terenie miasta Częstochowa
Program zajęć powinien obejmować minimum 92 godzin dydaktycznych (45 minut).
Szkolenie/Kurs ma na celu przygotowanie uczestniczka do pracy w zawodzie księgowego.
Zakres tematyczny programu: podstawy rachunkowości finansowej z elementami etyki zawodowej (min. pojęcia wstępne z rachunkowości, aktywa i pasywa, operacje gospodarcze, dowody księgowe, księgi rachunkowe, ewidencja podstawowych operacji bilansowych
i podstawowych operacji wynikowych, zasady ustalania wyniku finansowego, sprawozdanie finansowe jednostek mikro i małych, bilans otwarcia, bilansu zamknięcia i rachunku zysków
i strat),zasady funkcjonowania systemu finansowo-księgowego do prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz - wybrane zagadnienia publicznoprawne (min. system podatkowy w Polsce, VAT – ogólne zasady opodatkowania, podatki dochodowe – ogólne zasady
i formy opodatkowania działalności gospodarczej, podatki i opłaty obciążające przedsiębiorstwa – ogólna charakterystyka, składki rozliczane z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych – ich rodzaje i ogólne zasady rozliczania.
Kurs musi zakończyć się egzaminem kwalifikacyjnym - potwierdzającym nabycie kwalifikacji do wykonywania zawodu księgowego, który został ujęty w klasyfikacji zawodów i specjalności wprowadzonej rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 roku Dz. U. poz. 1145. (kod zawodu 331301).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
złotych
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2020
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
20 | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia – realizacji szkoleń/kursów zawodowych:
1) termin rozpoczęcia realizacji do 60 dni kalendarzowych od momentu podpisania umowy;
2) termin zakończenia do 30.06.2020 r. z zastrzeżeniem, że może termin ten ulec zmianie pod warunkiem, że zakończenie nastąpi nie później niż 30.11.2020 r
Część nr: | 3 | Nazwa: | Kurs księgowości od podstaw ( II stopień ) z egzaminem |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs księgowości od podstaw ( II stopień ) z egzaminem;
Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowego,
Przewidywana liczba osób: 1 os.;
Miejsce szkolenia/kursu/egzaminu: na terenie miasta Częstochowa
Program zajęć powinien obejmować minimum 180 godzin dydaktycznych (45 minut).
Szkolenie/Kurs ma na celu przygotowanie uczestniczka do pracy w zawodzie księgowego.
Zakres tematyczny programu: rachunkowość finansowa z elementami etyki zawodowej (zagadnienia organizacji rachunkowości, wymogi zapewniania bezpieczeństwa przetwarzania danych, aktywa pieniężne, kredyty bankowe i pożyczki, rozrachunki, materiały i towary, niefinansowe aktywa trwałe, inwestycje i zobowiązania finansowe, kapitały (fundusze) własne, rezerwy na zobowiązania i rozliczenia międzyokresowe, przychody i koszty podstawowej działalności operacyjnej, wynik finansowy, podstawowe elementy jednostkowego sprawozdania finansowego, zasady zawodowej etyki w rachunkowości, prawo podatkowe podatek od towarów i usług (VAT), podatek dochodowy w działalności gospodarczej (CIT i PIT), podmiot gospodarczy jako płatnik podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie wynagrodzeń ze stosunku pracy, umów cywilnoprawnych i innych świadczeń dla pracowników, podatki kosztowe i opłaty, wybrane problemy ordynacji podatkowej, wybrane problemy prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i prawa gospodarczego.
Kurs musi zakończyć się egzaminem kwalifikacyjnym - potwierdzającym nabycie kwalifikacji do wykonywania zawodu księgowego, który został ujęty w klasyfikacji zawodów i specjalności wprowadzonej rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 roku Dz. U. poz. 1145. (kod zawodu 331301).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
złotych
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2020
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia – realizacji szkoleń/kursów zawodowych:
1) termin rozpoczęcia realizacji do 60 dni kalendarzowych od momentu podpisania umowy;
2) termin zakończenia do 30.06.2020 r. z zastrzeżeniem, że może termin ten ulec zmianie pod warunkiem, że zakończenie nastąpi nie później niż 30.11.2020 r.
Część nr: | 4 | Nazwa: | Kurs arteterapii z egzaminem |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs arteterapii z egzaminem
Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowego
Liczba osób: 1 os.;
Miejsce szkolenia/kursu: na terenie województwa śląskiego
Program zajęć powinien obejmować minimum 120 godzin dydaktycznych (45 minut), w tym godzin zajęcia praktyczne.
Kursu ma na celu umożliwić uczestnikowi nabycie umiejętności z zakresu artetarapii w pracy z dziećmi, młodzieżą, dorosłymi, z osobami starszymi oraz z niepełnosprawnościami lub chorymi. Minimalny zakres tematyczny szkolenia/kursu: pojęcie arteterapii, cele i funkcje arteterapii; profilaktyczna i terapeutyczna funkcja sztuki, sztuki plastyczne w arteterapii; teatroterapia, choreoterapia, taniec terapeutyczny; muzykoterapia, biblioterapia, filmoterapia, fotografoterapia, sylwoterapia i hortiterapia, projektowanie sesji arteterapeutycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 3696,67
Waluta:
złotych
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2020
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia – realizacji szkoleń/kursów zawodowych:
1) termin rozpoczęcia realizacji do 60 dni kalendarzowych od momentu podpisania umowy;
2) termin zakończenia do 30.06.2020 r. z zastrzeżeniem, że może termin ten ulec zmianie pod warunkiem, że zakończenie nastąpi nie później niż 30.11.2020 r.
Część nr: | 5 | Nazwa: | Kurs prawa jazdy kat. C+E z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną dla kierowców ciężarówek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku:
Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowego ,
80.41.12.00-0 – Usługi szkół nauki jazdy
Przewidywana liczba osób: 2
Miejsce szkolenia/kursu/egzaminu: na terenie miasta Częstochowa
Czas trwania szkolenia/kursu:
Prawo jazdy kat. C+E – 65 godzin (20 teoria + 45 praktyka)
Kwalifikacja wstępna przyśpieszona – 140 godzin/grupę
Szkolenie/Kurs ma na celu przygotowanie uczestnika do egzaminu teoretycznego i praktycznego z zakresu prawa jazdy kat. C+E oraz do wykonywania transportu drogowego w zakresie przewozu rzeczy i/lub osób. Zakres tematyczny: musi być przeprowadzony w oparciu o Ustawę z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2019 r., poz. 341, 622, 1287 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 280) w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców.
Kurs musi zakończyć się egzaminami państwowymi przed odpowiednimi komisjami, których koszt należy wliczyć w koszt kursu. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu państwowego należy wydać uczestnikowi świadectwo Kwalifikacji Zawodowej (koszt świadectwa należy wliczyć w cenę kursu).
Zamawiający dopuszcza realizację zajęć teoretycznych oraz praktycznych w każdym z dni tygodnia (również w dni wolne od pracy).
W cenę kursu należy wliczyć koszt badań lekarskich i psychologicznych niezbędnych do przystąpienia do kursów z zakresu prawa jazdy i kwalifikacji wstępnej przyspieszonej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80411200-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 11006,66
Waluta:
złotych
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2020
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia – realizacji szkoleń/kursów zawodowych:
1) termin rozpoczęcia realizacji do 60 dni kalendarzowych od momentu podpisania umowy;
2) termin zakończenia do 30.06.2020 r. z zastrzeżeniem, że może termin ten ulec zmianie pod warunkiem, że zakończenie nastąpi nie później niż 30.11.2020 r.
Część nr: | 6 | Nazwa: | Kurs prawa jazdy kat. D z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną dla kierowców autobusów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs prawa jazdy kat. D z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną dla kierowców autobusów
Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowego, 80.41.12.00-0 – Usługi szkół nauki jazdy
Przewidywana liczba osób: 3
Miejsce szkolenia/kursu/egzaminu: na terenie miasta Częstochowa
Czas trwania szkolenia/kursu:
Prawo jazdy kat. D – 80 godzin (20 teoria + 60 praktyka)
Kwalifikacja wstępna przyśpieszona – 140 godzin/grupę
Szkolenie/Kurs ma na celu przygotowanie uczestnika do egzaminu teoretycznego i praktycznego z zakresu prawa jazdy kat. D oraz do wykonywania transportu drogowego w zakresie przewozu rzeczy i/lub osób. Zakres tematyczny: musi być przeprowadzony w oparciu o Ustawę z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2019 r., poz. 341, 622, 1287 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 280) w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców.
Kurs musi zakończyć się egzaminami państwowymi przed odpowiednimi komisjami, których koszt należy wliczyć w koszt kursu. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu państwowego należy wydać uczestnikowi świadectwo Kwalifikacji Zawodowej (koszt świadectwa należy wliczyć w cenę kursu).
Zamawiający dopuszcza realizację zajęć teoretycznych oraz praktycznych w każdym z dni tygodnia (również w dni wolne od pracy).
W cenę kursu należy wliczyć koszt badań lekarskich i psychologicznych niezbędnych do przystąpienia do kursów z zakresu prawa jazdy i kwalifikacji wstępnej przyspieszonej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80411200-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 20439,99
Waluta:
złotych
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2020
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia – realizacji szkoleń/kursów zawodowych:
1) termin rozpoczęcia realizacji do 60 dni kalendarzowych od momentu podpisania umowy;
2) termin zakończenia do 30.06.2020 r. z zastrzeżeniem, że może termin ten ulec zmianie pod warunkiem, że zakończenie nastąpi nie później niż 30.11.2020 r.
Część nr: | 7 | Nazwa: | Spawanie metodą MIG i Spawanie metodą MAG z egzaminem |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs spawania podstawowego (metodą 131- MIG, 135-MAG) z egzaminem
Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowego
Przewidywana liczba osób: 1 os.;
Miejsce szkolenia/kursu: na terenie miasta Częstochowa.
Czas trwania szkolenia/kursu: 184 godzin/osobę/grupę
Kursu ma na celu umożliwić zdobycie uprawnień w zakresie podstawowego spawania metodami MIG i MAG.
Program kursu powinien obejmować minimum 185 godziny dydaktyczne (45 minut), w tym zajęcia praktyczne przeznaczonych dla jednego uczestnika. Minimalny zakres tematyczny: przygotowanie uczestników do egzaminu w zakresie podstawowego spawania: elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych (MAG) – 135 – grupa materiałowa 1.1,oraz elektrodą topliwą w osłonie gazów obojętnych (MIG) – 131 – grupa materiałowa 1.1,
Dla każdej metody musi zostać przedłożony odrębny program.
Wykonawca winien zapewnić odpowiednie pomieszczenie wyposażone w niezbędny sprzęt oraz inne środki techniczne niezbędne do realizacji kursu, w liczbie zapewniającej możliwość samodzielnej pracy każdego uczestnika kursu:
stanowiska spawalnicze z niezbędnym sprzętem do pracy dla każdego uczestnika,
materiały zużywalne podczas szkolenia/kursu w trakcie trwania zajęć praktycznych dla każdego uczestnika.
Kurs musi zakończyć się egzaminami państwowymi (z każdej metody) potwierdzającymi zdobycie kwalifikacji/uprawnień w zakresie spawania metodami MIG i MAG przez uczestnika kursu/szkolenia.
Koszt wymaganych badań lekarskich oraz książeczki spawacza należy wliczyć w cenę kursu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 4223,33
Waluta:
złotych
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2020
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia – realizacji szkoleń/kursów zawodowych:
1) termin rozpoczęcia realizacji do 60 dni kalendarzowych od momentu podpisania umowy;
2) termin zakończenia do 30.06.2020 r. z zastrzeżeniem, że może termin ten ulec zmianie pod warunkiem, że zakończenie nastąpi nie później niż 30.11.2020 r.
Część nr: | 8 | Nazwa: | Kurs - Social Media w komunikacji marketingowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs - Social Media w komunikacji marketingowej
Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowego
Liczba osób: 1 os.;
Miejsce szkolenia/kursu: na terenie województwa śląskiego.
Program zajęć powinien obejmować minimum 21 godzin dydaktycznych (45 minut), w tym zajęcia praktycznych.
Kursu ma na celu zdobyciu wiedzy i umiejętności w zakresie aktualnych social mediów. Minimalny zakres tematyczny szkolenia/kursu: Budowa ekosystemu mediów społecznościowych. Strategie w Social Media Facebooka, Youtube, Istagrama, Twittera.. Skuteczna kampania merketinngowa poprzez wykorzystanie komunikacji w social media.
Część IX:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs -Tworzenie stron www.
Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowego
Liczba osób: 1 os.;
Miejsce szkolenia/kursu: na terenie Rybnika.
Program zajęć powinien obejmować minimum 35 godzin dydaktycznych (45 minut), w tym zajęcia praktyczne.
Kursu ma na celu umożliwić uczestnikowi nabycie umiejętności z zakresu projektowania stron www. Minimalny zakres tematyczny szkolenia/kursu: Zapoznanie się z zasadami projektowania i tworzenia witryny internetowej, Aplikacje ułatwiające tworzenie stron www, Skonfigurowanie środowiska tworzenia stron internetowych, serwer WWW, edytor języka programowania, Utworzenie prostej strony w języku HTML, użycie podstawowych znaczników HTML, dodanie odnośników do innych stron, przygotowywanie i umieszczanie obrazów na tworzonej stronie, Zdefiniowanie wyglądu strony przy użyciu kaskadowych arkuszy stylów, tworzenie menu witryny i podstron, tworzenie nagłówka i stopki, Nawigacja pomiędzy stronami i podstronami witryny, Udostępnianie stworzonej witryny w sieci, Testowanie działania stworzonej witryny.
Wykonawca winien zapewnić dla uczestnika kursu stanowisko pracy wyposażone w jeden komputer stacjonarny/laptop z odpowiednim oprogramowaniem oraz dostępem do internetu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 1363,00
Waluta:
złotych
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2020
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia – realizacji szkoleń/kursów zawodowych:
1) termin rozpoczęcia realizacji do 60 dni kalendarzowych od momentu podpisania umowy;
2) termin zakończenia do 30.06.2020 r. z zastrzeżeniem, że może termin ten ulec zmianie pod warunkiem, że zakończenie nastąpi nie później niż 30.11.2020 r.
Część nr: | 9 | Nazwa: | Kurs -Tworzenie stron www |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs -Tworzenie stron www.
Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowego
Liczba osób: 1 os.;
Miejsce szkolenia/kursu: na terenie województwa śląskiego
Program zajęć powinien obejmować minimum 35 godzin dydaktycznych (45 minut), w tym zajęcia praktyczne.
Kursu ma na celu umożliwić uczestnikowi nabycie umiejętności z zakresu projektowania stron www. Minimalny zakres tematyczny szkolenia/kursu: Zapoznanie się z zasadami projektowania i tworzenia witryny internetowej, Aplikacje ułatwiające tworzenie stron www, Skonfigurowanie środowiska tworzenia stron internetowych, serwer WWW, edytor języka programowania, Utworzenie prostej strony w języku HTML, użycie podstawowych znaczników HTML, dodanie odnośników do innych stron, przygotowywanie i umieszczanie obrazów na tworzonej stronie, Zdefiniowanie wyglądu strony przy użyciu kaskadowych arkuszy stylów, tworzenie menu witryny i podstron, tworzenie nagłówka i stopki, Nawigacja pomiędzy stronami i podstronami witryny, Udostępnianie stworzonej witryny w sieci, Testowanie działania stworzonej witryny.
Wykonawca winien zapewnić dla uczestnika kursu stanowisko pracy wyposażone w jeden komputer stacjonarny/laptop z odpowiednim oprogramowaniem oraz dostępem do internetu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 2328,66
Waluta:
złotych
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2020
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia – realizacji szkoleń/kursów zawodowych:
1) termin rozpoczęcia realizacji do 60 dni kalendarzowych od momentu podpisania umowy;
2) termin zakończenia do 30.06.2020 r. z zastrzeżeniem, że może termin ten ulec zmianie pod warunkiem, że zakończenie nastąpi nie później niż 30.11.2020 r.
Część nr: | 10 | Nazwa: | Kurs kancelaryjno-archiwalny (I i II stopnia) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs kancelaryjno-archiwalny (I i II stopnia)
Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowego
Liczba osób: 1 os.;
Miejsce szkolenia/kursu: na terenie województwa śląskiego
Program zajęć powinien obejmować minimum 72 godzin dydaktycznych (45 minut), w tym minimum 35 godzin zajęć praktycznych.
Kursu ma na celu umożliwić uczestnikowi nabycie umiejętności z zakresu obsługi prac archiwalno-kancelaryjnych. Minimalny zakres tematyczny szkolenia/kursu: z I stopienia: prawne podstawy postępowania z dokumentacją, dokumentacja niejawna, rodzaje i postać dokumentacji współczesnej, kwalifikacja archiwalna dokumentacji i okresy przechowywania najważniejszych akt kat. archiwalnej B, organizacja pracy kancelaryjnej w tym ćwiczenia z praktycznego posługiwania się wykazem akt, organizacja i zakres działania archiwum zakładowego – w tym wycieczka do wzorcowego archiwum zakładowego, archiwizowanie dokumentacji, w tym dokumentacji nieaktowej, brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, postępowanie z dokumentacją likwidowanych jednostek organizacyjnych, komputerowe systemy zarządzania dokumentacją w archiwach zakładowych oraz II stopnia: organizacja i prowadzenie kancelarii aktotwórcy, rozgraniczanie zespołów archiwalnych i ich rodzaje, ustalenie przynależności zespołowej, archiwizowanie materiałów archiwalnych, sporządzanie noty przy przekazywaniu do archiwum państwowego, archiwizowanie dokumentacji niearchiwalnej, archiwizowanie innych rodzajów dokumentacji, systemy ewidencji zasobu archiwalnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 1253,66
Waluta:
złotych
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2020
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia – realizacji szkoleń/kursów zawodowych:
1) termin rozpoczęcia realizacji do 60 dni kalendarzowych od momentu podpisania umowy;
2) termin zakończenia do 30.06.2020 r. z zastrzeżeniem, że może termin ten ulec zmianie pod warunkiem, że zakończenie nastąpi nie później niż 30.11.2020 r.
Część nr: | 11 | Nazwa: | Kurs cukierniczy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs cukierniczy.
Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowego
Przewidywana liczba osób: 1 os.,
Miejsce szkolenia/kursu: na terenie województwa śląskiego.
Program zajęć powinien obejmować minimum min. 8 godzin dydaktycznych (45 minut),
w tym zajęcia praktyczne.
Szkolenie/Kurs ma na celu nabycie umiejętności z zakresu przygotowywania (produkcji) i aranżacji „słodkich stołów” . Minimalny zakres tematyczny szkolenia/kursu: aranżacje stołów w 3 ekspozycjach (rustykalny, glamour, industrialny), zasady kompozycji, zajęcia praktyczne: przygotowanie lemoniady, ganache do przekładania bezików, wypełnienia tart i innych dekoracji, wypiekanie korpusów do mini tart, donatow, wykorzystanie suszu jadalnych kwiatów i liofilizowanych owoców ,słodkie bajgle.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 1030,00
Waluta:
złotych
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2020
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia – realizacji szkoleń/kursów zawodowych:
1) termin rozpoczęcia realizacji do 60 dni kalendarzowych od momentu podpisania umowy;
2) termin zakończenia do 30.06.2020 r. z zastrzeżeniem, że może termin ten ulec zmianie pod warunkiem, że zakończenie nastąpi nie później niż 30.11.2020 r.
Część nr: | 12 | Nazwa: | Kurs prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku:
Kurs prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów.
Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowego
Przewidywana liczba osób: 1 os.,
Miejsce szkolenia/kursu: na terenie miasta Częstochowa.
Program zajęć powinien obejmować minimum min. 60 godzin dydaktycznych (45 minut),
w tym zajęcia praktyczne.
Szkolenie/Kurs ma na celu zapoznanie uczestników z ręczną i komputerową techniką prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Minimalny zakres tematyczny szkolenia/kursu: formy uproszczonej księgowości, podstawy prawne opodatkowania podmiotów na zasadach ogólnych, podmiotowy i przedmiotowy zakres prowadzenia Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów, kolumna Podatkowa Księgi Przychodów i Rozchodów, ewidencje dodatkowe i towarzyszące, sporządzenie całej dokumentacji księgowej związanej z pracownikiem; sporządzenie dokumentacji związanej ze środkami trwałymi oraz z samochodem osobowym nie wprowadzonym do ewidencji środków trwałych; podmiotowy i przedmiotowy zakres podatku od towarów i usług VAT; sporządzanie dowodów zakupu i sprzedaży oraz wprowadzenie do rejestru zakupu i sprzedaży VAT; wprowadzenie przygotowanych dowodów źródłowych techniką ręczną, podsumowanie miesiąca, sporządzenie deklaracji PIT-5 i VAT-7; program dla prowadzenia Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów i jego obsługa, wprowadzenie dokumentów do ewidencji dla celów podatku VAT oraz P.K.P. i R.; sporządzenie wydruków komputerowych za dany miesiąc.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 658,08
Waluta:
złotych
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2020
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia – realizacji szkoleń/kursów zawodowych:
1) termin rozpoczęcia realizacji do 60 dni kalendarzowych od momentu podpisania umowy;
2) termin zakończenia do 30.06.2020 r. z zastrzeżeniem, że może termin ten ulec zmianie pod warunkiem, że zakończenie nastąpi nie później niż 30.11.2020 r.