Ogłoszenia powiązane:
Ogłoszenie nr 510426556-N-2021 z dnia 2021-03-31 r. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Odolanów

Ogłoszenie nr 540407524-N-2021 z dnia 22.01.2021 r.
Odolanów:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 777115-N-2020
Data: 31/12/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina i Miasto Odolanów, Krajowy numer identyfikacyjny 25085512700000, ul. Rynek  11, 63-430  Odolanów, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 733 15 81, e-mail zp@odolanow.pl, faks 62 733 38 92.
Adres strony internetowej (url): www.odolanow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.odolanow.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Data: 25.01.2021, godzina: 09:30
W ogłoszeniu powinno być: Data: 01.02.2021, godzina: 09:30

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Odolanowie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" poprzez opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie termomodernizacji oraz remontu i przebudowy budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Odolanowie wraz z salą gimnastyczną oraz montażem OZE(PV, pompa ciepła). Budynek jest zlokalizowany przy ulicy Krotoszyńskiej 121 na działce oznaczonej geodezyjnie 424/4 - działka stanowi własność Gminy i Miasta Odolanów. 2. Zakres robót budowlanych i pozostałych świadczeń wykonawcy obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie inwentaryzacji budynków na podstawie dołączonej przez Zamawiającego dokumentacji lub wizji lokalnej, 2) Sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej dla inwestycji wraz z niezbędnymi uzgodnieniami wynikającymi z PFU oraz dokumentów dodatkowych (audyt energetyczny, audyt oświetleniowy, ekspertyza ornitologiczna i chiropterologiczna, wypis i wyrys z MPZP) oraz uzyskanie wszelkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień, pozwoleń, innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi niezbędnych do wykonania, a następnie użytkowania obiektów. Dokumentacja projektowa powinna obejmować: niezbędne ekspertyzy, projekt budowlany dla poszczególnych branż, projekty wykonawcze dla poszczególnych branż, wyposażenia, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) Sporządzenie kompletnej dokumentacji kosztorysowej (kosztorysy, przedmiary poszczególnych branż dla każdego budynku oddzielnie tj. dla budynku głównego szkoły oraz budynku Sali gimnastycznej) na podstawie Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 2004.130.1389) - zgodnych z ceną ofertową (dla robót projektowych oraz budowlanych) z podziałem na koszty kwalifikowalne oraz niekwalifikowalne prac projektowych oraz robót budowlanych, 4) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 5) Pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji, 6) Wykonanie niezbędnych robót towarzyszących takich jak m.in. zorganizowanie placu budowy, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót 7) Wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji poprzez ocieplenie budynków, wymianę okien, drzwi zewnętrznych, przebudowę systemów grzewczych wraz z wymianą i podłączeniem do źródła ciepła, montaż systemu wentylacji i klimatyzacji, instalację OZE w modernizowanych energetycznie budynkach, wymianę oświetlenia na energooszczędne, instalację systemów chłodzących, montaż systemu monitorowania i zarządzania energią, wynikających z PFU oraz dokumentów dodatkowych (audyt energetyczny, audyt oświetleniowy, ekspertyza ornitologiczna i chiropterologiczna 8) Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynku szkoły oraz budynku sali gimnastycznej w celu dostosowania obiektu dla osób niepełnosprawnych (minimum parter budynku), dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych oraz sanitarnych i bhp, wynikających z PFU oraz dokumentów dodatkowych (audyt energetyczny, audyt oświetleniowy, ekspertyza ornitologiczna i chiropterologiczna). 3. Szczegółowy zakres prac i świadczeń wykonawcy zawiera: Program Funkcjonalno - Użytkowy (wraz z załącznikami do niego) i z dokumentami dodatkowymi (audyt energetyczny, audyt oświetleniowy, ekspertyza ornitologiczna i chiropterologiczna). Osobno dla: Budynku Głównego oraz dla Sali gminastycznej. 4. Informacje dodatkowe: 1) Przetarg nieograniczony w formule "zaprojektuj i wybuduj" 2) Materiał z demontażu (okna, drzwi, grzejniki, oprawy oświetleniowe, piec gazowy etc.) nadające się do ponownego użycia / wbudowania są własnością Zamawiającego i należy je złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3) Koszty utylizacji gruzu i odpadów budowlanych oraz materiałów z demontażu nie nadających się do ponownego użycia / wbudowania obciążają Wykonawcę. 4) Podczas prac budowlanych nie będzie realizowany program nauczania.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Odolanowie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" poprzez opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie termomodernizacji oraz remontu i przebudowy budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Odolanowie wraz z salą gimnastyczną oraz montażem OZE(PV, pompa ciepła). Budynek jest zlokalizowany przy ulicy Krotoszyńskiej 121 na działce oznaczonej geodezyjnie 424/4 - działka stanowi własność Gminy i Miasta Odolanów. 2. Zakres robót budowlanych i pozostałych świadczeń wykonawcy obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie inwentaryzacji budynków na podstawie dołączonej przez Zamawiającego dokumentacji lub wizji lokalnej, 2) Sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej dla inwestycji wraz z niezbędnymi uzgodnieniami wynikającymi z PFU oraz dokumentów dodatkowych (audyt energetyczny, audyt oświetleniowy, ekspertyza ornitologiczna i chiropterologiczna, wypis i wyrys z MPZP) oraz uzyskanie wszelkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień, pozwoleń, innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi niezbędnych do wykonania, a następnie użytkowania obiektów. Dokumentacja projektowa powinna obejmować: niezbędne ekspertyzy, projekt budowlany dla poszczególnych branż, projekty wykonawcze dla poszczególnych branż, wyposażenia, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) Sporządzenie kompletnej dokumentacji kosztorysowej (kosztorysy, przedmiary poszczególnych branż dla każdego budynku oddzielnie tj. dla budynku głównego szkoły oraz budynku Sali gimnastycznej) na podstawie Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 2004.130.1389) - zgodnych z ceną ofertową (dla robót projektowych oraz budowlanych) z podziałem na koszty kwalifikowalne oraz niekwalifikowalne prac projektowych oraz robót budowlanych, 4) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 5) Pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji, 6) Wykonanie niezbędnych robót towarzyszących takich jak m.in. zorganizowanie placu budowy, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót 7) Wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji poprzez ocieplenie budynków, wymianę okien, drzwi zewnętrznych, przebudowę systemów grzewczych wraz z wymianą i podłączeniem do źródła ciepła, montaż systemu wentylacji i klimatyzacji, instalację OZE w modernizowanych energetycznie budynkach, wymianę oświetlenia na energooszczędne, instalację systemów chłodzących, montaż systemu monitorowania i zarządzania energią, wynikających z PFU oraz dokumentów dodatkowych (audyt energetyczny, audyt oświetleniowy, ekspertyza ornitologiczna i chiropterologiczna 8) Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynku szkoły oraz budynku sali gimnastycznej w celu dostosowania obiektu dla osób niepełnosprawnych (minimum parter budynku), dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych oraz sanitarnych i bhp, wynikających z PFU oraz dokumentów dodatkowych (audyt energetyczny, audyt oświetleniowy, ekspertyza ornitologiczna i chiropterologiczna). 9) Zaprojektowanie i wykonanie stolarki okiennej z PCV od strony podwórza / boiska Orlik, w pozostałej części stolarka drewniana. Od podwórza / boiska Orlik stolarka może być uproszczona (tylko słupek i ślemię, tradycyjny podział). W pozostałej części należy zaprojektować i wykonać stolarkę pasującą do zabytkowego charakteru budynku tzn. ze słupkiem, ślemieniem i szprosami. W dobudówce po prawej stronie należy dostosować wielkości otworów okiennych do reszty okien (przynajmniej od frontu). Dodatkowo, przy wykonywaniu ocieplenia od zewnątrz należy pamiętać również o wykonaniu cokołu. W budynku sali gimnastycznej należy zaprojektować i wykonać okna z PCV, tradycyjny podział słupek i ślemię). 3. Szczegółowy zakres prac i świadczeń wykonawcy zawiera: Program Funkcjonalno - Użytkowy (wraz z załącznikami do niego) i z dokumentami dodatkowymi (audyt energetyczny, audyt oświetleniowy, ekspertyza ornitologiczna i chiropterologiczna). Osobno dla: Budynku Głównego oraz dla Sali gminastycznej. 4. Informacje dodatkowe: 1) Przetarg nieograniczony w formule "zaprojektuj i wybuduj" 2) Materiał z demontażu (okna, drzwi, grzejniki, oprawy oświetleniowe, piec gazowy etc.) nadające się do ponownego użycia / wbudowania są własnością Zamawiającego i należy je złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3) Koszty utylizacji gruzu i odpadów budowlanych oraz materiałów z demontażu nie nadających się do ponownego użycia / wbudowania obciążają Wykonawcę. 4) Podczas prac budowlanych nie będzie realizowany program nauczania.

 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych