|
Ogłoszenie nr 510125375-N-2019
z dnia 21.06.2019 r.
Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji: Zwiększenie efektywności energetycznej oraz wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w budynku Szkoły Podstawowej nr 17 w Jastrzębiu-Zdroju wraz z przebudową i zabezpieczeniem na projektowane wpływy eksploatacji górniczej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu Projekt jest współfinansowany w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511903-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540025371-N-2019,540028890-N-2019,540032678-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji, Krajowy numer identyfikacyjny 27625535800000,
ul. Al. Piłsudskiego
60,
44-335
Jastrzębie-Zdrój, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 4785302, e-mail
przetargi@um.jastrzebie.pl, faks
32 4785350.
Adres strony internetowej (url): www.bip.jastrzebie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zwiększenie efektywności energetycznej oraz wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w budynku Szkoły Podstawowej nr 17 w Jastrzębiu-Zdroju wraz z przebudową i zabezpieczeniem na projektowane wpływy eksploatacji górniczej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
IKI.271.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
1) Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie prac związanych ze zwiększeniem efektywności energetycznej w budynku SP 17 wraz z przebudową i zabezpieczeniem na projektowane wpływy eksploatacji górniczej budynku szkoły oraz budowa instalacji fotowoltaicznej wykorzystującej odnawialne źródła energii. Zakres opracowania obejmuje działkę nr 782/107 przy ul. Ks. Emanuela Płonki 23 w Jastrzębiu-Zdroju. Budynek szkoły jest wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków.
Inwestycja winna być zrealizowana zgodnie z dokumentacją techniczną pt.:
1. „Przebudowa i termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 17 wraz z zabezpieczeniem na wpływy projektowanej eksploatacji górniczej” (projekt podstawowy oraz dwa projekty zamienne),
2. „Projekt zagospodarowania terenu przy budynku SP nr 17 przy ul. Płonki w Jastrzębiu-Zdroju”,
3. „Projekt przebudowy schodów zewnętrznych wraz z fragmentem Ogrodzenia – wejścia na teren SP nr 17 z poziomu chodnika przy ul. ks. E. Płonki”
obejmującymi:
• projekty budowlane i wykonawcze branży architektonicznej i konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych, oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych (w tym niskoprądowych), elektroenergetycznych, fotowoltaicznych, odgromowych oraz teletechnicznych,
• projekt zagospodarowania terenu wokół szkoły wraz z przyłączami wod.-kan. i elementami małej architektury,
• projekt przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z drenażem wokół budynku,
• szczegółowe specyfikacje techniczne,
• kosztorysy ślepe (przedmiary robót),
oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1. roboty rozbiórkowe,
2. termomodernizację budynku (w zakresie elewacji oraz dachów),
3. izolację ścian fundamentowych,
4. wymianę części okien i drzwi zewnętrznych,
5. wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
6. remont kominów,
7. remont schodów zewnętrznych do budynku szkoły,
8. przebudowę i adaptację poddaszy nad budynkiem na cele użytkowe;
9. remont dachu budynku szkoły polegający na wymianie istniejącego pokrycia z blachy na dachówkę karpiówkę,
10. wykonanie doświetlenia projektowanych pomieszczeń użytkowych;
11. przebudowę klatki schodowej;
12. dostawę i montaż dźwigu osobowego;
13. zabezpieczenie budynku na wpływy projektowanej eksploatacji górniczej;
14. dostosowanie obiektu do aktualnych przepisów p/poż.;
15. remont łazienek;
16. wymianę posadzek;
17. wyposażenie nowoprojektowanych pomieszczeń;
18. wykonanie nowej kolorystyki elewacji;
19. wykonanie instalacji sanitarnych na adaptowanym poddaszu;
20. wyburzenie i odtworzenie wolnostojącego budynku kotłowni i zaplecza technicznego;
21. wymianę źródła ciepła z kotłowni węglowej na gazową z regulacją instalacji c.o.;
22. przebudowę instalacji hydrantowej;
23. wykonanie instalacji elektrycznej, sanitarnej i grzewczej na adaptowanym poddaszu;
24. wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach;
25. przebudowę zaplecza szatniowo-sanitarnego przy sali gimnastycznej;
26. przebudowę kuchni wraz z jadalnią;
27. przebudowę wymuszoną zmiana funkcji niektórych pomieszczeń;
28. wymianę instalacji elektrycznej, sanitarnej i grzewczej w istniejących pomieszczeniach szkoły;
29. wymianę instalacji odgromowej;
30. wykonanie instalacji fotowoltaicznej;
31. wykonanie dróg i dojść brukowanych wraz z pozostałym zagospodarowaniem terenu wokół szkoły;
32. dostawę i montaż elementów małej architektury;
33. wykonanie nowych przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej;
34. przebudowę schodów zewnętrznych wraz z ogrodzeniem od strony ul. Płonki.
oraz przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z oświadczeniami i dokumentami niezbędnymi do zgłoszenia Zamawiającemu zakończenia robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ, dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9, specyfikacje techniczne – załącznik nr 10 oraz kosztorysy ślepe (przedmiary robót) – załącznik nr 12.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45330000-9,
45311000-0,
45400000-1,
45112710-5,
45233260-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|