Ogłoszenie nr 500044164-N-2018 z dnia 28.02.2018 r.
Gmina Skrwilno: "Adaptacja pomieszczenia w Pałacu w Okalewie na potrzeby Regionalnej Izby Historycznej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503685-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Skrwilno, Krajowy numer identyfikacyjny 54248000000, ul. ul. Rypińska  7, 87-510  Skrwilno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 2700012, e-mail przetargi@skrwilno.pl, faks 54 2700214.
Adres strony internetowej (url): www.bip.skrwilno.lo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Adaptacja pomieszczenia w Pałacu w Okalewie na potrzeby Regionalnej Izby Historycznej"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RI.271.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-konserwatorskich związanych z adaptacją pomieszczenia biblioteki na potrzeby Regionalnej Izby Historycznej, na działce oznaczonej nr ewidencyjnym 1115/9, obręb Okalewo, gmina Skrwilno, powiat rypiński, woj. kujawsko-pomorskie. Całe zamierzenie remontowo - konserwatorskie obejmuje swym zakresem: 1. Wymiany drzwi zewnętrznych głównych od strony elewacji frontowej 2. Skucie starych, głuchych tynków wewnętrznych wraz z ich odgrzybianiem 3. Rozbiórka ścianki działowej wykonanej w lekkiej konstrukcji według oznaczenia na rysunku 4. Uzupełnienie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych z filcowaniem 5. Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej oświetleniowej i wtykowej 6. Demontaż warstw podłogowych w pomieszczeniach objętych opracowaniem 7. Wykonanie nowych warstw podłogowych z desek podłogowych z modrzewia gr. 32 mm wraz z warstwami izolacji przeciwwilgociowej i termicznej 8. Demontaż – (delikatne wyjęcie okien) i montaż nowych okien drewnianych, z zachowaniem kształtu i podziałów wg istniejącej stolarki ściany oraz wykonanie nowych parapetów wewnętrznych drewnianych i zewnętrznych z blachy miedzianej 9. Malowanie ścian i sufitów farbami silikonowym 10. Zabudowa istniejących pionów kanalizacji sanitarnej płytami karton- gips 11. Malowanie istniejących kaloryferów – żeberka żeliwne 12. Malowanie ścian i sufitu – odnowienie przedsionka głównego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-8

Dodatkowe kody CPV: 92522100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 65259.50
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa "ROG-BUD" Zbigniew Rogalski
Email wykonawcy: rogbud@int.pl
Adres pocztowy: Pińczata 8
Kod pocztowy: 87-807
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 88141.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 88141.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 196800.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych