|
Ogłoszenie nr 510228878-N-2019
z dnia 25.10.2019 r.
Akademia Morska w Szczecinie:
Usługa druku kalendarzy Biura Karier na potrzeby Akademii Morskiej w Szczecinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Morska w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 14512900000000,
ul. Wały Chrobrego
1-2,
70-500
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914 809 400, e-mail
bzp@am.szczecin.pl, faks
914 809 575.
Adres strony internetowej (url): www.am.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: publiczna uczelnia wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa druku kalendarzy Biura Karier na potrzeby Akademii Morskiej w Szczecinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
BZP-BW/262-23/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
1. Przedmiotem zamówienia jest druk:
Usługa druku kalendarzy Biura Karier na potrzeby Akademii Morskiej w Szczecinie
kalendarz
format 29,7cm x 42,0cm
objętość 6 kart + okładka
środki 4 + 4 kol + 2str lakier offset + 2 str UV wybiórczy (kreda mat 250g)
okładka 4 + 0 + 1str lakier offset + 1 str UV wybiórczy (kreda mat 300g)
oprawa spirala biała z zawieszką (po krótkim boku)
nakład 300 sztuk
kalendarze zapakowane w koperty
koperta
format 31,0cm x 43,0cm
nakład 300 sztuk
papier karton 250g
nadruk C-100, M-60, Y-0, K- 56
Druk odbędzie się na materiałach własnych Wykonawcy.
2. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
3. Nomenklatura wg CPV: 79823000-9 – usługi drukowania i dostawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79823000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę
na podstawie art. 70
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie na usługę druku można przeprowadzić w trybie zapytania o cenę, gdyż istnieje możliwość zaproszenia do wzięcia udziału w postępowaniu (złożenia ofert) co najmniej 5 Wykonawców. Nadto usługa ta zaliczana jest do usług powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 22 grudnia 2017 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej (Dz. U. z 2017r., poz. 2479) |
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|