Ogłoszenie nr 500055841-N-2017 z dnia 09.11.2017 r.
Zakład Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. z o.o.: „Utwardzenie terenu kostką brukową betonową parku maszynowego dla pojazdów i sprzętu”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Dostosowanie Zakładów Zagospodarowania Odpadów w Województwie Lubelskim do wymagań dla RIPOK" w ramach RPO WL na lata 2014 – 2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 594996-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 365525530, ul. ul. Żołnierzy WiN  22, 22-200   Włodawa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 82 572 54 30, e-mail sekretariat@zzowlodawa.pl, faks 82 572 54 30.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy: http://zzowlodawa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Utwardzenie terenu kostką brukową betonową parku maszynowego dla pojazdów i sprzętu”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZZO.6.3.2017.ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie terenu kostką brukową betonową parku maszynowego dla pojazdów i sprzętu. 2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia wraz z charakterystyką techniczną: 1) Przedmiot zamówienia ma na celu usprawnienie odwodnienia poprzez zastosowanie spadków poprzecznych i podłużnych w nawiązaniu do istniejących dróg wewnętrznych oraz do budynku, dzięki którym wody opadowe i roztopowe będą odprowadzane powierzchniowo na teren nieutwardzony. 2) Zakres prac uwzględnia m.in.: a. utwardzenie terenu z kostki brukowej betonowej parku maszynowego dla pojazdów i sprzętu na łącznej powierzchni 1082,00 m²; b. zabezpieczenie placu budowy; c. wykonanie prac pomiarowych; d. wykonanie robót ziemnych – wykopy zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej gr. 15 cm) i nasypy (wykonanie nasypu o średniej miąższości warstwy 15 cm pod warstwy konstrukcyjne utwardzenia); e. wykonanie prac pomiarowych – odtwarzanie punktów charakterystycznych oraz wysokościowych; f. wykonanie skarpy i pobocza; g. ustawienie krawężników i obrzeży betonowych o wymiarach: 8x30x100 cm na łącznej długości 33,20 mb; h. wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni utwardzenia oraz profilowanie i humusowanie powierzchni skarpy z obsianiem trawą pobocza i skarpy oraz pielęgnacja w pierwszym okresie wzrostu. 3) Opis warstwy konstrukcyjnej: a. Kostka betonowa szara grubość 8 cm, grubość warstwy: 8 cm; b. Podsypka cementowo piaskowa 1:4, grubość warstwy: 4 cm; c. Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubość warstwy: 22 cm; d. Warstwa odsączająca z piasku zagęszczonego mechanicznie, grubość warstwy: 15 cm Łączna grubość warstw konstrukcyjnych: 49 cm. 4) Odwodnienie powierzchni utwardzenia. Wody opadowe i roztopowe z powierzchni projektowanego utwardzenia będą doprowadzane powierzchniowo w kierunkach nadanych spadków poprzecznych i podłużnych na obszar nieutwardzony. 5) Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany,będący załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Wizja lokalna. 1)Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca przed złożeniem oferty, własnym staraniem i na własny koszt dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 2) Jakiekolwiek koszty związane z wizją lokalna ponosi Wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0

Dodatkowe kody CPV: 45220000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 117300.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: PPHU Styl-Bud Małgorzata Świeca-Ignatiuk
Email wykonawcy: biuro@styl-bud.com
Adres pocztowy: Kulczyn 10
Kod pocztowy: 22-235
Miejscowość: Hańsk Pierwszy
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 117300.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 117300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 158323.94
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych