|
Ogłoszenie nr 500282118-N-2018
z dnia 26.11.2018 r.
Miasto Jastrzębie Zdrój: „Dekoracja Miasta Jastrzębie – Zdrój z okazji Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611251-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Jastrzębie Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 276255358,
ul. Al. Józefa Piłsudskiego
60,
44-335
Jastrzębie-Zdrój, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 47 85 133, e-mail
bzp@um.jastrzebie.pl, faks
32 47 85 350.
Adres strony internetowej (url): www.bip.jastrzebie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dekoracja Miasta Jastrzębie – Zdrój z okazji Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
GK.271.4.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dekoracji Miasta Jastrzębie-Zdrój z okazji Świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku z użyciem elementów dekoracyjnych Wykonawcy, elementów dekoracyjnych Zamawiającego wraz z utrzymaniem ich w stałej sprawności podczas ekspozycji oraz naprawa
i magazynowanie.
2. Szczegółowy zakres zadania obejmuje:
2.1. Roboty z wykorzystaniem elementów dekoracyjnych Zamawiającego ujętych w pkt. 3.5. tabela nr 1
w tym:
a) ekspozycja choinek wykonanych w technice LED
b) ekspozycja elementów dekoracyjnych na lampach oświetlenia ulicznego
c) ekspozycja elementów dekoracyjnych na elewacji budynku
d) dekoracja drzew (girlandy żarówkowe)
e) wykonywanie posezonowych napraw - remont uszkodzonych elementów polegający m.in. na: usunięciu uszkodzeń mechanicznych (spawanie konstrukcji) wymiana częściowa systemu świetlnego (wąż żarówkowy, wąż LED, sznur świetlny), hermetyzacja wszelkich połączeń w celu zapewnienia całkowitej ochrony przed wodą, zastosowanie fabrycznie nowego przewodu zasilającego dany system świetlny, wymiana uszkodzonych elektrycznych puszek hermetycznych (jeśli takie występują w motywie), wymiana uszkodzonych elektrycznych puszek hermetycznych zamocowanych na słupach oświetlenia drogowego,
f) montaż elementów w miejscach wyznaczonych w pkt. 3.5. tabela nr 1 kolumna nr 5 siwz wraz z przygotowaniem do wpięcia do sieci elektrycznej w terminie od 15 listopada do 03 grudnia
g) wpięcie do sieci elektrycznej w terminie od 01 do 03 grudnia
h) bieżąca kontrola sprawności zawieszonej dekoracji i serwis techniczny w tym usuwanie zniszczeń i awarii eksponowanych elementów
i) wypięcie z sieci elektrycznej oraz demontaż dekoracji w terminie od 28 do 31 stycznia, przygotowanie do magazynowania (złożenie, zabezpieczenie, zapakowanie) i przewiezienie do pomieszczenia magazynowego.
Uwaga: elementy dekoracji zawieszane będą na słupach oświetlenia drogowego oraz eksponowane w miejscach nie wymagających dodatkowych uzgodnień poza wymienionymi w niniejszej siwz. Koszty energii wykorzystanej do oświetlenia dekoracji pokrywa Zamawiający.
2.2. Magazynowanie elementów dekoracyjnych będących w posiadaniu Zamawiającego, ujętych w pkt. 3.5
tabela nr 1 kolumna 4 siwz
a) załadunek oraz transport elementów dekoracyjnych z miejsca wskazanego przez Zamawiającego do magazynu Wykonawcy. (Przyjmuje się odległość od granic miasta Jastrzębie-Zdrój do 35 km).
b) kontrola sprawności eksponowanych elementów i serwis techniczny w tym usuwanie zniszczeń i awarii elementów,
c) Wykonawca zapewnia pomieszczenie magazynowe na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój lub w odległości max. do 35 km od granic Miasta o powierzchni minimum 60m² wyposażone w oświetlenie, szerokie drzwi (duże gabaryty niektórych elementów np. choinka LED). Pomieszczenie magazynowe powinno być kryte, suche oraz zabezpieczone przed zawilgoceniem i przemarznięciem.
d) termin magazynowania: od dnia protokolarnego przekazania elementów do dnia 31.07.2020r.
e) wszystkie urządzenia powinny być przechowywane i magazynowane zgodnie z instrukcją producenta oraz wymaganiami odpowiednich dokumentów odniesienia, tj. norm bądź aprobat technicznych lub wytycznych wynikających z niniejszej specyfikacji technicznej.
f) o miejscu magazynowania Wykonawca poinformuje pisemnie Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
2.3. Roboty z wykorzystaniem elementów dekoracyjnych Wykonawcy ujętych w pkt. 3.5., tabela nr 1 kolumna 6 siwz w tym:
a) dekorację należy wykonać zgodnie z opisem Zamawiającego na podstawie sporządzonych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego projektów,
b) montaż dekoracji w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach ujętych w pkt. 3.5. tabela nr 1 kolumna nr 5 siwz pozycja 25-33 wraz z przygotowaniem do wpięcia do sieci elektrycznej w terminie: od 15.11. do 03.12.,
c) wpięcie do sieci elektrycznej w terminie: od 01.12. do 03.12.,
d) ekspozycja urządzeń zasilanych energią elektryczną w okresie: od 04.12. do 28.01.,
e) kontrola sprawności eksponowanych elementów i serwis techniczny, w tym usuwanie zniszczeń i awarii eksponowanych elementów,
f) wypięcie z sieci elektrycznej oraz demontaż dekoracji w terminie od 28 do 31 stycznia.
Uwaga: elementy dekoracji eksponowane będą w miejscach nie wymagających dodatkowych uzgodnień poza wymienionymi w niniejszej siwz. Koszty energii wykorzystanej do oświetlenia dekoracji pokrywa Zamawiający.
Szczegółowy opis dekoracji dostarczonych znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45451000-3
Dodatkowe kody CPV:
31530000-0,
45316100-6,
50230000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|