Ogłoszenie nr 500282118-N-2018 z dnia 26.11.2018 r.
Miasto Jastrzębie Zdrój: „Dekoracja Miasta Jastrzębie – Zdrój z okazji Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611251-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Jastrzębie Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 276255358, ul. Al. Józefa Piłsudskiego  60, 44-335  Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 47 85 133, e-mail bzp@um.jastrzebie.pl, faks 32 47 85 350.
Adres strony internetowej (url): www.bip.jastrzebie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dekoracja Miasta Jastrzębie – Zdrój z okazji Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
GK.271.4.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dekoracji Miasta Jastrzębie-Zdrój z okazji Świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku z użyciem elementów dekoracyjnych Wykonawcy, elementów dekoracyjnych Zamawiającego wraz z utrzymaniem ich w stałej sprawności podczas ekspozycji oraz naprawa i magazynowanie. 2. Szczegółowy zakres zadania obejmuje: 2.1. Roboty z wykorzystaniem elementów dekoracyjnych Zamawiającego ujętych w pkt. 3.5. tabela nr 1 w tym: a) ekspozycja choinek wykonanych w technice LED b) ekspozycja elementów dekoracyjnych na lampach oświetlenia ulicznego c) ekspozycja elementów dekoracyjnych na elewacji budynku d) dekoracja drzew (girlandy żarówkowe) e) wykonywanie posezonowych napraw - remont uszkodzonych elementów polegający m.in. na: usunięciu uszkodzeń mechanicznych (spawanie konstrukcji) wymiana częściowa systemu świetlnego (wąż żarówkowy, wąż LED, sznur świetlny), hermetyzacja wszelkich połączeń w celu zapewnienia całkowitej ochrony przed wodą, zastosowanie fabrycznie nowego przewodu zasilającego dany system świetlny, wymiana uszkodzonych elektrycznych puszek hermetycznych (jeśli takie występują w motywie), wymiana uszkodzonych elektrycznych puszek hermetycznych zamocowanych na słupach oświetlenia drogowego, f) montaż elementów w miejscach wyznaczonych w pkt. 3.5. tabela nr 1 kolumna nr 5 siwz wraz z przygotowaniem do wpięcia do sieci elektrycznej w terminie od 15 listopada do 03 grudnia g) wpięcie do sieci elektrycznej w terminie od 01 do 03 grudnia h) bieżąca kontrola sprawności zawieszonej dekoracji i serwis techniczny w tym usuwanie zniszczeń i awarii eksponowanych elementów i) wypięcie z sieci elektrycznej oraz demontaż dekoracji w terminie od 28 do 31 stycznia, przygotowanie do magazynowania (złożenie, zabezpieczenie, zapakowanie) i przewiezienie do pomieszczenia magazynowego. Uwaga: elementy dekoracji zawieszane będą na słupach oświetlenia drogowego oraz eksponowane w miejscach nie wymagających dodatkowych uzgodnień poza wymienionymi w niniejszej siwz. Koszty energii wykorzystanej do oświetlenia dekoracji pokrywa Zamawiający. 2.2. Magazynowanie elementów dekoracyjnych będących w posiadaniu Zamawiającego, ujętych w pkt. 3.5 tabela nr 1 kolumna 4 siwz a) załadunek oraz transport elementów dekoracyjnych z miejsca wskazanego przez Zamawiającego do magazynu Wykonawcy. (Przyjmuje się odległość od granic miasta Jastrzębie-Zdrój do 35 km). b) kontrola sprawności eksponowanych elementów i serwis techniczny w tym usuwanie zniszczeń i awarii elementów, c) Wykonawca zapewnia pomieszczenie magazynowe na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój lub w odległości max. do 35 km od granic Miasta o powierzchni minimum 60m² wyposażone w oświetlenie, szerokie drzwi (duże gabaryty niektórych elementów np. choinka LED). Pomieszczenie magazynowe powinno być kryte, suche oraz zabezpieczone przed zawilgoceniem i przemarznięciem. d) termin magazynowania: od dnia protokolarnego przekazania elementów do dnia 31.07.2020r. e) wszystkie urządzenia powinny być przechowywane i magazynowane zgodnie z instrukcją producenta oraz wymaganiami odpowiednich dokumentów odniesienia, tj. norm bądź aprobat technicznych lub wytycznych wynikających z niniejszej specyfikacji technicznej. f) o miejscu magazynowania Wykonawca poinformuje pisemnie Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 2.3. Roboty z wykorzystaniem elementów dekoracyjnych Wykonawcy ujętych w pkt. 3.5., tabela nr 1 kolumna 6 siwz w tym: a) dekorację należy wykonać zgodnie z opisem Zamawiającego na podstawie sporządzonych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego projektów, b) montaż dekoracji w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach ujętych w pkt. 3.5. tabela nr 1 kolumna nr 5 siwz pozycja 25-33 wraz z przygotowaniem do wpięcia do sieci elektrycznej w terminie: od 15.11. do 03.12., c) wpięcie do sieci elektrycznej w terminie: od 01.12. do 03.12., d) ekspozycja urządzeń zasilanych energią elektryczną w okresie: od 04.12. do 28.01., e) kontrola sprawności eksponowanych elementów i serwis techniczny, w tym usuwanie zniszczeń i awarii eksponowanych elementów, f) wypięcie z sieci elektrycznej oraz demontaż dekoracji w terminie od 28 do 31 stycznia. Uwaga: elementy dekoracji eksponowane będą w miejscach nie wymagających dodatkowych uzgodnień poza wymienionymi w niniejszej siwz. Koszty energii wykorzystanej do oświetlenia dekoracji pokrywa Zamawiający. Szczegółowy opis dekoracji dostarczonych znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45451000-3

Dodatkowe kody CPV: 31530000-0, 45316100-6, 50230000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 385365.85
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: ODEON S.C. R. Starobrat, D. Imiela
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łowicka 26A
Kod pocztowy: 44-105
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 442800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 442800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 736770.15
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych