Ogłoszenie nr 500192874-N-2018 z dnia 13.08.2018 r.
Gmina Cisek: Budowa kanalizacji sanitarnej w Cisku - III postępowanie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 578015-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Cisek, Krajowy numer identyfikacyjny 53141295800000, ul. ul. Planetorza  52, 47253   Cisek, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 871 172, e-mail info@cisek.gmina.pl, faks 774 871 140.
Adres strony internetowej (url): www.cisek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji sanitarnej w Cisku - III postępowanie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZPD.271.2.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonanie przedsięwzięcia inwestycyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj polegającego na budowie zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w Cisku - III postępowanie,miejsce realizacji: wieś Cisek. 1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę oraz wykonanie kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wsi Cisek na terenie gminy Cisek. 2.Niniejsze zamówienie należy zrealizować w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz Planowane koszty/Przedmiar robót opracowane przez firmę: NEUSTEIN s.c. Krystyna i Andrzej Neustein Biuro Projektów Wodociągowych i Kanalizacji, ul. Pomarańczowa 22, 45-417 Opole. 3.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: a)dokumentacji projektowej- zgodnie z zakresem zamówienia, b)kanalizacji ciśnieniowej z armaturą i studzienkami rewizyjnymi (5 kpl): rurociągi tłoczne ścieków – zbiorcze PE100RC Ø50-180 mm dł. ok. 5 572 m, przydomowe pompownie ścieków PE Ø 800-1200 mm ok. 175 kpl., przyłącza kanalizacyjne ciśnieniowe z rur PE Ø 40 mm, szt. 175 dł.ok. 3 922 m. Łączna ilość przyłączy 175 szt./ 9 794 mb sieci z przyłączami. Zakres zamówienia obejmuje: Sporządzenie map do celów projektowych w skali 1: 1 000, Uzyskanie decyzji lokalizacyjnej, Wykonanie projektów budowlanych (4 egz.)i uzyskanie pozwolenia na budowę,Wykonanie projektów wykonawczych w rozbiciu na poszczególne branże(3 egz.), Inne projekty, które podczas ustaleń z zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych(3 egz.), Obsługę geodezyjną, Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją projektową, Dostawę i montaż urządzeń i instalacji, Wykonanie rozruchu sieci kanalizacyjnych z pompowniami, Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, Przeprowadzenie szkolenia obsługi pompowni, Wykonanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej - 3 egz., Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych, Wykonanie oznakowania armatury na sieci.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9

Dodatkowe kody CPV: 45230000-8, 45231300-8, 71322200-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 2500220.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Budownictwa Ogólnego DROBUD Anna Stryczek-Janicka
Email wykonawcy: biuro@drobud.opole.pl
Adres pocztowy: ul. Kępska 10, 45-129 Opole
Kod pocztowy: 45-129
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4215289.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4215289.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4215289.95
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych