|
Ogłoszenie nr 510196865-N-2020
z dnia 09.10.2020 r.
Zarząd Mienia Skarbu Państwa: Przedmiotem zamówienia są usługi naprawcze oraz usuwanie uszkodzeń i awarii w budynkach i nieruchomościach znajdujących się w zasobie Skarbu Państwa w gospodarowaniu Zarządu Mienia Skarbu Państwa oraz w lokalu – siedzibie ZMSP w Warszawie w zakresie branży ogólnobudowlanej na rok 2020/2021.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 579811-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Mienia Skarbu Państwa, Krajowy numer identyfikacyjny 14000145900000,
ul. Prosta
69,
00-838
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 551 21 00, e-mail
zmsp@zmsp.warszawa.pl, faks
22 551 21 01.
Adres strony internetowej (url): http://zmsp.bip.um.warszawa.pl , http://zmsp.warszawa.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia są usługi naprawcze oraz usuwanie uszkodzeń i awarii w budynkach i nieruchomościach znajdujących się w zasobie Skarbu Państwa w gospodarowaniu Zarządu Mienia Skarbu Państwa oraz w lokalu – siedzibie ZMSP w Warszawie w zakresie branży ogólnobudowlanej na rok 2020/2021.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZM.NZP.221-08/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
Przedmiotem zamówienia są usługi naprawcze oraz usuwanie uszkodzeń i awarii w budynkach i nieruchomościach znajdujących się w zasobie Skarbu Państwa w gospodarowaniu Zarządu Mienia Skarbu Państwa oraz w lokalu – siedzibie ZMSP w Warszawie w zakresie branży ogólnobudowlanej na rok 2020/2021 w szczególności:
I. Prac stolarskich
1. Naprawa, regulacja, dopasowanie stolarki okiennej i drzwiowej.
2. Wymiana lub uzupełnienie poszczególnych elementów stolarki drzwiowej i okiennej.
3. Naprawa, uzupełnienie lub wymiana progów drzwiowych.
4. Uzupełnienie lub wymiana listew w stolarce okiennej, drzwiowej i listew podłogowych.
5. Mocowanie poluzowanych parapetów, okapników wraz z ich uzupełnieniem lub wymianą.
6. Naprawa, uzupełnienie lub wymiana okuć okiennych i drzwiowych.
7. Naprawa, uzupełnienie drewnianych elementów stolarki budowlanej w budynku i na terenie przyległym do budynku (schody, szafki, barierki, gabloty, podłogi, ekrany, kratki, wycieraczki itp.).
8. Drobne naprawy mebli w siedzibie Zamawiającego (szafy i biurka, wymiana zamków,
zawiasów itp.)
9. Naprawa, uzupełnienie odeskowania piaskownic, ławek, altanek śmietnikowych, wywietrzników i wyłazów schronowych na terenie przyległych budynków.
10.Naprawa lub wymiana ekranów w lokalach mieszkalnych (na polecenie Kierownika).
11.Impregnacja pokostem, malowanie farbą ochronną naprawianych, uzupełnianych lub wymienianych elementów drewnianych.
12. Świadczenie usług pogotowia technicznego wraz z usunięciem awarii.
II. Prac ślusarskich
1. Naprawa okuć wraz z ich ewentualną wymianą lub uzupełnieniem w ślusarce okiennej i drzwiowej.
2. Naprawa, ewentualna wymiana lub uzupełnienie pokryw studzienek w budynku i terenie przyległym do budynku.
3. Naprawa, ewentualna wymiana lub montaż samozamykaczy z uzupełnieniem oleju i smarowaniem.
4. Naprawa, regulacja ślusarki okiennej i drzwiowej wraz z ewentualną wymianą zużytych poszczególnych elementów oraz wykonanie smarowania okuć.
5. Naprawa szuflad zsypowych, drabin, włazów na dachy, ogrodzeń, balustrad, krat itp. wraz z ewentualną wymianą poszczególnych elementów w budynku i terenie przyległym do budynku.
6. Przepychanie zsypów w razie ewentualnej potrzeby.
7. Naprawa, uzupełnienie poszczególnych elementów, wycieraczek i skrobaczek do obuwia przed klatkami i w klatkach schodowych.
8. Montaż lub wymiana tablic hipotecznych, nr klatek schodowych, informacyjnych budynku, na budynku i terenie przyległym do budynku.
9. Naprawa drzwiczek, wnęk i szafek nie elektrycznych z ich wymianą lub montażem nowych w budynku, na budynku i terenie przyległym do budynku.
10.Usunięcie niebezpiecznych elementów metalowych w budynku, na budynku i terenie przyległym do budynku.
11.Naprawa, uzupełnienie lub ewentualna wymiana poszczególnych elementów ławek, altanek śmietnikowych, trzepaków, wywietrzników i wyłazów schronów, znaków informacyjnych, krat okiennych w budynku i na terenie budynku.
12.Malowanie farbą ochronną w kolorze podobnym naprawianych, uzupełnianych lub wymienianych elementów metalowych.
13. Świadczenie usług pogotowia technicznego wraz z usunięciem awarii.
14. Kompletna wymiana zamków, wymiana kłódek oraz w razie konieczności dorobienie nowych kompletów kluczy, itp. do lokali będących w gospodarowaniu ZMSP oraz w lokalu – siedzibie ZMSP.
15. Zabezpieczenie ogrodzeń (poprzez założenie kłódek, łańcuchów, montaż siatek i pojedynczych paneli ogrodzeniowych, itp.)
III. Prac szklarskich
1. Uzupełnianie lub wymiana oszklenia stolarki, ślusarki okiennej i drzwiowej.
2. Uzupełnienie lub wymiana oszklenia stolarki i ślusarki budowlanej tj. szafki licznikowe,
wnękowe, tablice informacyjne, drzwi kabinowe i itp.
3. Uzupełnienie lub wymiana okitowania i uszczelnienia szyb.
4. Podmalowanie po robotach szklarskich.
5. Świadczenie usług pogotowia technicznego wraz z usunięciem awarii.
IV. Prac ogólnobudowlanych
1. Zbicie i uzupełnienie tynków (odparzonych) na sufitach i ścianach, mając na względzie bezpieczeństwo lokatorów.
2. Zbicie odparzonych tynków na elewacji i balkonach mając na względzie bezpieczeństwo ludzi.
3. Uzupełnienie lub zbicie z wyrównaniem szlichty posadzek w budynku i terenie przyległym do budynku, oraz balkonach z wykonaniem odpowiednich spadków i uszczelnieniem styków z murem, naprawa chodników placów przynależnych do budynku.
4. Montaż gotowych elementów takich jak: szafki, osłony, zawiasy, haki, gabloty ogłoszeniowe, tablice informacyjne, ościeżnice okienne i drzwiowe lub ich ewentualna wymiana, w budynku i na terenie przyległym do budynku.
5. Naprawa z uzupełnieniem tynku i ewentualnym malowaniem małej architektury, piaskownic, murków, schodów, altanek śmietnikowych, wywietrzników i wyłazów schronów itp.
6. Wykonanie umocowania ławek, trzepaków, wycieraczek, barierek, skrzynek, szuflad zsypów, okienek piwnicznych, otworów drzwiowych i okiennych itp.
7. Malowanie altanek śmietnikowych, murków, wywietrzników i wyłazów schronów, piaskownic na terenie przyległym do budynku raz w roku.
8. Wykonanie podmalowania po robotach ogólnobudowlanych.
9. Naprawy chodników (wymiana uszkodzonych płytek, kostek, krawężników).
10 Naprawa nawierzchni dróg asfaltowych, utwardzonych, szutrowych, chodników itp.
11.Świadczenie usług pogotowia technicznego wraz z usunięciem awarii.
12. Wykonanie zabezpieczenia terenu poprzez montaż słupków, elementów betonowych itp.
13. Udrożnienie kominów, czyszczenie kominów.
14. Miejscowe obróbki płyt g-k.
V. Prac dekarsko – blacharskich
1. Drobna naprawa powierzchni dachu krytego papą z wykonaniem smarówki na naprawianej powierzchni.
2. Wstawienie łat w pokrycie lub częściowe jego pokrycie papą termozgrzewalną
3. Czyszczenie rynien wraz z nadaniem spadku i drobną naprawą.
4. Czyszczenie rur spustowych do czyszczaka deszczówki wraz z uzupełnieniem dekli.
5. Wymiana uszkodzonych odcinków rynien na dachu.
6. Wymiana uszkodzonych rur spustowych.
7. Drobna naprawa obróbek blacharskich, nadanie spadków, prostowanie, wstawianie łat.
8. Wymiana pojedynczych obróbek blacharskich.
9. Naprawa obróbek blacharskich balkonów i tarasów wraz z robotami towarzyszącymi (na polecenie Kierownika ).
10.Naprawa lub wymiana podokienników ( na polecenie Kierownika ).
11.Naprawa dachów krytych blachą, uszczelnienie pokrycia i inne prace związane z jego utrzymaniem.
12.Naprawa lub wymiana włazów na dach – uszczelnienie, umocowanie.
13.Wykonanie czyszczenie powierzchni dachu z obfitych opadów śniegu oraz skucie lodu z obróbek blacharskich.
14. Świadczenie usług pogotowia technicznego wraz z usunięciem awarii.
15. Montowanie nasad wentylacyjnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50000000-5
Dodatkowe kody CPV:
50800000-3,
50700000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|